►CJypeli.AbstractTileMap< char > | |
CJypeli.TileMap | Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char ), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion. |
►CJypeli.AbstractTileMap< Color > | |
CJypeli.ColorTileMap | Ruutukartta, jonka avulla olioita voidaan helposti asettaa tasavälein ruudukkoon. Ruutukartta koostuu kirjoitusmerkeistä (char ), joihin voi liittää aliohjelman, joka luo merkkiä vastaavan olion. |
CAdvanceMath.Geometry2D.BoundingPolygon | |
►CAdvanceMath.IAdvanceValueType | |
►CAdvanceMath.IMatrix< Matrix2x2, Vector2D, Vector2D > | |
CAdvanceMath.Matrix2x2 | A 2x2 matrix which can represent rotations for 2D vectors. |
►CAdvanceMath.IMatrix< Matrix2x3, Vector2D, Vector3D > | |
CAdvanceMath.Matrix2x3 | A 2x3 matrix which can represent rotations around axes. |
►CAdvanceMath.IMatrix< Matrix3x3, Vector3D, Vector3D > | |
CAdvanceMath.Matrix3x3 | A 3x3 matrix which can represent rotations around axes. |
►CAdvanceMath.IMatrix< Matrix4x4, Vector4D, Vector4D > | |
CAdvanceMath.Matrix4x4 | |
CAdvanceMath.IMatrix< M, VC, VR > | |
CAdvanceMath.IMatrix< M, VC, VR > | |
CAdvanceMath.IVector< V > | |
CAdvanceMath.MathHelper | |
CAdvanceMath.MatrixHelper | |
CAdvanceMath.OperationHelper | |
CAdvanceMath.ParseHelper | |
CAdvanceMath.PrimeNumberGenerator | Generates prime numbers. Just felt like writting one. |
CAdvanceMath.Quaternion | Summary description for Quaternion. |
CAdvanceMath.ThrowHelper | |
►CAttribute | |
CAdvanceMath.Design.AdvBrowsableAttribute | |
CAdvanceMath.Design.AdvBrowsableOrderAttribute | |
CAdvanceMath.Design.InstanceConstructorAttribute | |
CAdvanceMath.Design.ParseMethodAttribute | |
►CJypeli.SaveAttribute | |
CJypeli.SaveAllFieldsAttribute | |
►CBinaryReader | |
CAdvanceMath.IO.MathReader | |
►CBinaryWriter | |
CAdvanceMath.IO.MathWriter | |
►CControlContexted | |
►CJypeli.Game | |
CJypeli.PhysicsGameBase | Kantaluokka fysiikkapeleille. |
►CController | |
►CJypeli.Controls.Controller< ControllerState, Control > | Ohjainlaite. |
CJypeli.TouchPanel | Kosketusnäyttö. |
►CJypeli.Controls.Controller< bool, Button > | |
CJypeli.BackButton | Puhelimen (tai peliohjaimen) takaisin-näppäin. |
►CJypeli.Controls.Controller< GamePadState, Enum > | |
CJypeli.GamePad | |
►CJypeli.Controls.Controller< KeyboardState, Key > | |
CJypeli.Keyboard | Näppäimistö. |
►CJypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton > | |
CJypeli.Mouse | Hiiri. |
►CJypeli.Controls.Controller< Vector3, AccelerometerDirection > | |
►CJypeli.Accelerometer | |
CJypeli.DummyAccelerometer | |
►CJypeli.CustomQueryWindow< InputBox > | |
CJypeli.InputWindow | Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. |
►CJypeli.CustomQueryWindow< ScoreListWidget > | |
CJypeli.Widgets.HighScoreWindow | Parhaiden pisteiden ikkuna. |
►CJypeli.CustomQueryWindow< StringListWidget > | |
CJypeli.StringListWindow | Ikkuna, joka sisältää listan merkkijonoja. |
►CDrawableGameComponent | |
CJypeli.Controls.Keyboard.VirtualKeyboard | Virtuaalinen näppäimistö. Tarkoitettu ensisijaisesti mobiilialustoille, joiden oman virtuaalinäppäimistön käyttö MonoGamen ja Jypelin kanssa on haastavaa tai mahdotonta. |
►CEventArgs | |
CJypeli.Controls.Keyboard.VirtualKeyboardInputEventArgs | Tavallisen näppäimen (ei Enter tai Backspace) painalluksesta syntyvän tapahtuman tiedot. |
►CExpandableObjectConverter | |
CAdvanceMath.Design.AdvTypeConverter< TType > | |
CFontStashSharp.Utility | |
►CICloneable | |
CAdvanceMath.Clamped | A class that keeps a value clamped. |
►CICollection | |
CJypeli.GroupCollection | A collection that stores ints that represent groups |
►CIComparable | |
CAdvanceMath.Clamped | A class that keeps a value clamped. |
►CICustomTypeDescriptor | |
CAdvanceMath.Design.AdvPropertyDescriptor | |
►CIDisposable | |
►CJypeli.IAxleJoint | Akseliliitos |
CJypeli.Physics.Joints.IMotorJoint | Rajapinta liitoksille jotka pitävät sisällään moottorin. Esimerkiksi Farseerin WheelJoint |
CJypeli.LoadState | |
CJypeli.SaveState | |
CJypeli.StorageFile | Tiedosto. |
►CIEnumerable | |
CJypeli.Animation | Sarja kuvia, jotka vaihtuvat halutulla nopeudella. Yksi animaatio koostuu yhdestä tai useammasta kuvasta. |
CJypeli.INotifyList< T > | Lista, joka ilmoittaa muutoksistaan. |
CJypeli.Surfaces | Kentän reunat. |
CJypeli.SynchronousList< T > | Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla. |
►CIEquatable | |
CAdvanceMath.Clamped | A class that keeps a value clamped. |
CAdvanceMath.Design.AdvPropertyDescriptor | |
CAdvanceMath.Geometry2D.BoundingCircle | |
CAdvanceMath.Geometry2D.BoundingRectangle | |
CAdvanceMath.Geometry2D.Line | |
CAdvanceMath.Geometry2D.LineSegment | |
CAdvanceMath.Geometry2D.Ray | |
CAdvanceMath.IMatrix< M, VC, VR > | |
CAdvanceMath.IVector< V > | |
CAdvanceMath.Point2D | This is the Vector Class. |
CJypeli.DisplayOrientation | Näytön asemointi. |
CJypeli.DisplayResolution | Mobiililaitteiden resoluutiovaihtoehdot |
►CIFontStashRenderer | |
CFontStashSharp.Renderer | |
►CIMatrix | |
CAdvanceMath.IMatrix< M, VC, VR > | |
►CJypeli.INotifyList< ScoreItem > | |
CJypeli.ScoreList | Parhaiden pisteiden lista. |
►CJypeli.INotifyList< string > | |
CJypeli.StringList | Järjestetty lista merkkijonoja. |
►CITexture2DManager | |
CFontStashSharp.Texture2DManager | |
►CAdvanceMath.IVector< Vector2D > | |
CAdvanceMath.Vector2D | This is the Vector Class. |
►CAdvanceMath.IVector< Vector3D > | |
CAdvanceMath.Vector3D | A Vector with 3 dimensions. |
►CAdvanceMath.IVector< Vector4D > | |
CAdvanceMath.Vector4D | A Vector with 4 dimensions. |
CJypeli.AbstractTileMap< TileType > | Abstrakti ruutukartta. Tätä luokkaa et voi muodostaa. Katso ColorTileMap ja TileMap |
CJypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethodCall | |
►CJypeli.AnalogState | Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld |
CJypeli.AccelerometerAnalogState | |
CJypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState | |
CJypeli.Angle | Suuntakulma (rajoitettu -180 ja 180 asteen välille) asteina ja radiaaneina. Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg |
CJypeli.Assets.CollisionHandler | Kokoelma valmiita törmäyksenkäsittelijöitä. |
CJypeli.BoundingRectangle | Suorakaide |
►CJypeli.Brain | Aivoluokka peliolioille. Voidaan käyttää tekoälyn ja tilannekohtaisten toimintamallien luomiseen peliolioille, esimerkkinä tietokoneen ohjaamat viholliset. |
►CJypeli.AbstractMoverBrain | Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. |
CJypeli.Assets.PathFollowerBrain | Aivot, jotka seuraavat annettua polkua. |
CJypeli.FollowerBrain | Aivot, joiden tehtävänä on laittaa omistajansa seuraamaan jotakin kohdetta. |
CJypeli.LabyrinthWandererBrain | Aivot, jotka saavat omistajansa liikkumaan labyrinttimäisessä kentässä satunnaisesti edeten. |
CJypeli.RandomMoverBrain | Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. |
►CJypeli.Assets.DriverBrain | Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain -luokkaa. |
CJypeli.Assets.ComputerDriverBrain | Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain , mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen. |
CJypeli.PlatformWandererBrain | Aivot, jotka laittavat omistajansa hortoilemaan tasohyppelytasoa edestakaisin. |
CJypeli.Canvas | Piirtoalusta. |
CJypeli.Charset | Yleisesti käytettyjä merkkijoukkoja. Voit yhdistellä merkkijoukkoja +:lla. |
CJypeli.Color | Väri. |
CJypeli.Content.JypeliContentManager | Hallitsee pelin tiedostojen lataamista. |
CJypeli.Content.Lighting | |
►CJypeli.Controls.ControlContexted | |
►CJypeli.Widget | Käyttöliittymän komponentti. |
CJypeli.ListWidget< T, O > | Listakomponentti. Voidaan liittää listaan, joka toteuttaa INotifyList -rajapinnan. Tällöin listaan tehdyt muutokset päivittyvät komponenttiin. Listaa voi vierittää, jos kaikki rivit eivät mahdu kerralla sen sisälle. |
CJypeli.MessageDisplay | Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa. |
CJypeli.ScrollableList< O > | Rullattava lista widgeteille |
CJypeli.Widgets.Background | Taustakuva |
CJypeli.Widgets.BarGauge | Palkki, jonka korkeutta voi säätää. |
►CJypeli.Widgets.BindableWidget | Widget, joka voidaan asettaa näyttämään halutun mittarin arvoa. |
►CJypeli.Label | Tekstikenttä. |
CJypeli.InputBox | Laatikko, johon käyttäjä voi syöttää tekstiä. |
CJypeli.LetterPicker | Kirjaimen valitsin. |
CJypeli.PushButton | Painonappi. |
CJypeli.Widgets.ProgressBar | Palkki, jolla voidaan ilmaista mittarin arvoa graafisesti. |
CJypeli.Widgets.Slider | Liukusäädin |
CJypeli.Widgets.ScoreItemWidget | |
►CJypeli.Window | Ikkuna. |
CJypeli.CustomQueryWindow< W > | Abstrakti kyselyikkuna |
CJypeli.MessageWindow | Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän viestin ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. |
►CJypeli.MultiSelectWindow | Ikkuna, joka antaa käyttäjän valita yhden annetuista vaihtoehdoista. |
CJypeli.YesNoWindow | Ikkuna, joka kysyy käyttäjältä kyllä tai ei -kysymyksen. |
CJypeli.Widgets.SplashScreen | Aloitusruutu, joka voidaan näyttää ennen pelin käynnistämistä. |
CJypeli.Controls.Keyboard.VirtualKey | Yksittäinen näppäin virtuaalisessa näppäimistössä. |
CJypeli.Controls.Keyboard.VirtualKeyInfo | Tietue, joka sisältää olennaiset tiedot näppäimestä sen luontia varten. |
CJypeli.Controls.Keyboard.XnaRenderer | Sisältää näppäimistön piitämiseen käytettyjä metodeja. |
►CJypeli.CustomDrawable | Rajapinta olioille, joilla on oma Draw-metodi. |
CJypeli.Widget | Käyttöliittymän komponentti. |
►CJypeli.Destroyable | Rajapinta olioille, jotka ovat tuhottavissa. |
CJypeli.Controls.GamePad.Vibration | |
CJypeli.Controls.ListenContext | Kuuntelukonteksti ohjaimia varten |
►CJypeli.DelayedDestroyable | Rajapinta olioille, joiden tuhoaminen kestää seuraavaan päivitykseen. |
►CJypeli.IPhysicsObject | Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. |
►CJypeli.IPhysicsObjectInternal | Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } |
►CJypeli.PhysicsObject | Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli. |
CJypeli.Assets.Automobile | Auto. |
►CJypeli.Assets.Projectile | Ammus. |
CJypeli.Assets.Bullet | Luoti. |
CJypeli.Assets.CannonBall | Tykinkuula. |
►CJypeli.Assets.Grenade | Kranaatti. |
CJypeli.Assets.ClusterGrenade | Rypälepommi. Hajoaa räjähtäessään pienempiin osiin, jotka voivat edelleen räjähtää pienempiin osiin. |
CJypeli.Assets.Tank | Yksinkertainen tankki eli panssarivaunu. |
CJypeli.Surface | Tasainen tai epätasainen pinta. |
►CPlatformCharacter | Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase. |
CShootingPlatformCharacter | Tasohyppelypelin hahmo, joka ampuu aseella automaattisesti määritellyin väliajoin. |
CPlatformCharacter2 | Tasohyppelypelin hahmo. Voi liikkua ja hyppiä. Lisäksi sillä voi olla ase. |
CJypeli.PhysicsObject | Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli. |
CJypeli.PhysicsStructure | Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. |
CJypeli.Game.CustomEventHandler | Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä. |
►CJypeli.GameObjects.GameObjectBase | Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka |
►CJypeli.GameObject | Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject -olioita. |
CJypeli.Assets.Explosion | Räjähdys. |
►CJypeli.Assets.Weapon | Ase. |
CJypeli.Assets.AssaultRifle | Rynnäkkökivääri. |
CJypeli.Assets.Cannon | Yksinkertainen tykki, joka ampuu kuulia tai muuta ammuksia. |
CJypeli.Assets.LaserGun | Lasertykki |
CJypeli.Assets.PlasmaCannon | Plasmatykki. |
►CJypeli.Effects.ParticleSystem | Järjestelmä partikkelien käsittelyyn |
CJypeli.Effects.ExplosionSystem | Järjestelmä räjähdyksille |
CJypeli.Effects.Flame | Järjestelmä liekeille |
CJypeli.Effects.Lightning | Salama |
CJypeli.Effects.Smoke | Savuefekti. |
CJypeli.HorizontalSpacer | Leveyssuuntainen väli |
CJypeli.PhysicsObject | Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli. |
CJypeli.PhysicsObject | Kappale joka noudattaa fysiikan lakeja, johon voi törmätä. Vaatii että käytössä on fysiikkapeli. |
CJypeli.VerticalSpacer | Pystysuuntainen väli |
CJypeli.Widget | Käyttöliittymän komponentti. |
CJypeli.PhysicsStructure | Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. |
►CJypeli.GameObjects.Oscillator | Harmoninen värähtelijä. |
CJypeli.GameObjects.AngularOscillator | Harmoninen värähtelijä pyörintäliikkeelle. |
CJypeli.GameObjects.LinearOscillator | Harmoninen värähtelijä akselin suhteen. |
CJypeli.IAxleJoint | Akseliliitos |
►CJypeli.IGameObject | Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. |
►CJypeli.IGameObjectInternal | Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } |
CJypeli.GameObject | Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject -olioita. |
CJypeli.IPhysicsObjectInternal | Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } |
CJypeli.IPhysicsObject | Yhteinen rajapinta kaikille fysiikkaolioille. |
►CJypeli.Listener< State, Ctrl > | Ohjaintapahtumien kuuntelija. |
CJypeli.TouchListener | Kuuntelija kosketusnäytölle. |
►CJypeli.Devices.Device | Fyysinen laite. |
CJypeli.Devices.ComputerDevice | Fyysinen laite, joka on tietokone |
►CJypeli.Dimensional | Olio jolla on reunat. |
►CJypeli.DimensionalRW | Olio jolla on reunat joita voi muuttaa. |
CJypeli.IGameObject | Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. |
CJypeli.Level | Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva. |
CJypeli.ScreenView | Sisältää näytön leveyden ja korkeuden sekä reunojen koordinaatit. Y-koordinaatti kasvaa ylöspäin. Koordinaatteja ei voi muuttaa. |
CJypeli.Direction | Perussuunta tasossa. |
CJypeli.Effects.Light | Pistemäinen valonlähde. |
CJypeli.Effects.LightningLayer | |
CJypeli.Effects.LightningNode | |
CJypeli.Effects.Particle | Partikkeli |
CJypeli.Factory | |
CJypeli.Factory.FactoryKey | |
CJypeli.FileLocation | Usein käytettyjä polkuja Windowsissa. |
CJypeli.FileManager.AsyncOperation | |
CJypeli.FileManager.AsyncTrigger | |
CJypeli.Font | Fontti. |
CJypeli.Game.DebugViewSettings | Debug-näkymän (F12) piirtoasetuksia |
►CJypeli.GameObjectContainer | Rajapinta luokalle joka sisältää peliolioita. |
CJypeli.Game | |
CJypeli.Game | |
CJypeli.GameObject | Pelialueella liikkuva olio. Käytä fysiikkapeleissä PhysicsObject -olioita. |
CJypeli.PhysicsStructure | Rakenne, joka pitää fysiikkaoliot kiinteän matkan päässä toisistaan. |
CJypeli.Graphics | Contains graphics resources. |
CJypeli.Grid | Avustava luokka ruutukarttojen käsittelyyn. Lisää tämä olio Layerille, jos haluat viivat näkyviin. |
►CJypeli.Ignorer | Base class for Collision Ignorers to impliment. |
CJypeli.AdvGroupIgnorer | A collision ignorer that uses group numbers to do collision ignoring. If a object is member of a group that the other body is ignoring then they will not collide. |
CJypeli.GroupIgnorer | A collision ignorer that uses group numbers to do collision ignoring. If 2 objects are members of the same group then they will not collide. |
CJypeli.JypeliGroupIgnorer | |
CJypeli.ObjectIgnorer | A collision ignorer that uses reference comparison. All Bodies with the same instance of this ignorer then they will not collide. |
CJypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer | Allows us to have platforms that are one way. |
►CJypeli.ILayout | Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin sisälle. Asettelija muuttaa lapsiolioiden kokoa sekä paikkaa. Asettelussa käytetään hyväksi lapsiolioiden ominaisuuksia PreferredSize , HorizontalSizing sekä VerticalSizing . |
CJypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout | Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. Jos widgeteille ei ole tarpeeksi tilaa, vain osa niistä asetellaan paikalleen. Ensimmäisen näkyvän widgetin indeksi asetetaan Update :ssa propertyyn StartIndex ja viimeisen jälkeisen indeksi propertyyn EndIndex . |
CJypeli.HorizontalLayout | Asettelee widgetit riviin vaakasuunnassa. |
CJypeli.VerticalLayout | Asettelee widgetit päällekäin, järjestyksessä ylhäältä alas. |
CJypeli.Image | Kuva. |
CJypeli.ImageBatch | Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). |
CJypeli.IndexTriangle | Muotojen määrityksessä käytettävä kolmio. |
CJypeli.LineBatch | |
CJypeli.ListHelpers | Apufunktioita listojen ja muiden tietorakenteiden käyttöön. |
CJypeli.MediaPlayer | Mediasoitin, jolla voi soittaa musiikkikappaleita. |
CJypeli.MessageDisplay.Message | |
CJypeli.Meter< ValueType >.Trigger | |
CJypeli.ObjectHelper | Apuluokka kaikille olioille |
CJypeli.ObjectLoadMethods | |
►CJypeli.Operation | Käynnissä oleva tehtävä |
CJypeli.DoubleMeterAddOperation | Tehtävä mittarin arvon kasvattamiselle. |
CJypeli.IntMeterAddOperation | Tehtävä mittarin arvon kasvattamiselle. |
CJypeli.Physics2d.BitmapHelper | |
CJypeli.Physics2d.BitmapHelper.BitMapSkipper | |
►CJypeli.Physics2d.IBitmap | |
CJypeli.Physics2d.ArrayBitmap | |
CJypeli.TextureBitmap | Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona. |
CJypeli.Physics2d.VertexHelper | |
CJypeli.Physics2d.VertexInfo | |
CJypeli.Physics.Collision | |
CJypeli.Physics.Collision.ContactPoint | |
CJypeli.Physics.IPhysicsBody | Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten. |
CJypeli.Physics.IPhysicsEngine | Rajapinta fysiikkamoottorille. |
CJypeli.PhysicsGameBase.CollisionRecord | |
►CJypeli.Positional | Olio jolla on paikka. |
►CJypeli.PositionalRW | Olio jolla on paikka jota voi muuttaa. |
CJypeli.Camera | Kamera. Määrittää mikä osa pelitasosta on kerralla näkyvissä. |
CJypeli.IGameObject | Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. |
CJypeli.RandomGen | Satunnaisgeneraattori. Luo satunnaisia arvoja, mm. lukuja, vektoreita sekä kulmia. |
CJypeli.Renderer | Luokka, joka sisältää metodeita kuvioiden ja tekstuurien piirtämiseen 2D-tasossa. |
CJypeli.Resource | |
CJypeli.Resource.Attribute | |
CJypeli.ReturnHelper | Apuluokka palautusarvoille. |
CJypeli.RoadMap | Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". |
CJypeli.ScoreItem | Nimi ja pisteet. |
CJypeli.Screencap | |
►CJypeli.Shape | Kuvio. |
CJypeli.Ellipse | Ympyrä. |
CJypeli.Heart | Sydän. |
►CJypeli.Polygon | Monikulmio. |
CJypeli.RegularPolygon | Säännöllinen monikulmio. |
CJypeli.RaySegment | Jana. |
CJypeli.Rectangle | Suorakulmio. |
CJypeli.Star | Tähti. |
CJypeli.Triangle | Tasasivuinen kolmio. |
CJypeli.ShapeBatch | Draws simple shapes efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). |
CJypeli.ShapeCache | Sisältää valmiiksi lasketut kolmiot, joiden avulla piirtäminen on suoraviivaista. |
CJypeli.Sound | Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect -luokan kanssa. |
CJypeli.SoundEffect | Ääniefekti. Yhdestä efektistä voi luoda CreateSound -metodilla monta ääntä (Sound ), jotka voivat soida yhtäaikaa. Ääntä ei tarvitse kuitenkaan luoda itse, jos vain kutsuu Play -metodia. |
CJypeli.StreamHelpers | Apufunktioita virtojen käyttöön. |
CJypeli.StringHelpers | Sisältää avustusmetodeja merkkijonojen käsittelyyn. |
►CJypeli.SynchronousList< T >.ListAction | |
CJypeli.SynchronousList< T >.AddItemAction | |
CJypeli.SynchronousList< T >.ClearAction | |
CJypeli.SynchronousList< T >.RemoveItemAction | |
►CJypeli.Tagged | Rajapinta olioille, joilla on Tag-ominaisuus. |
CJypeli.GameObjects.GameObjectBase | Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka |
CJypeli.IGameObject | Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. |
CJypeli.TextureCoordinates | |
CJypeli.TextureToShapeConverter | Muuttaa tekstuurin yhdeksi tai useammaksi listaksi verteksejä. Mahdollistaa myös reikien sisällyttämisen muotoon. |
CJypeli.Time | Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä. |
CJypeli.Timer | Ajastin, joka voidaan asettaa laukaisemaan tapahtumia tietyin väliajoin. |
►CJypeli.Touch | Kosketuspaneelin kosketus. |
CJypeli.Gesture | |
CJypeli.TypeHelper | Avustava luokka tietotyyppien käsittelyyn |
CJypeli.UnlimitedAngle | Rajoittamaton kulma (asteina ja radiaaneina). Tietoja kulmasta: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Degree-Radian_Conversion.svg |
►CJypeli.Updatable | Rajapinta päivittyville olioille. |
CJypeli.Controls.GamePad.Vibration | |
CJypeli.FileManager | |
CJypeli.Game.CustomEventHandler | Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä. |
CJypeli.GameObjects.Oscillator | Harmoninen värähtelijä. |
CJypeli.IGameObject | Yhteinen rajapinta kaikille peliolioille. |
CJypeli.Layer | Kerros. Vastaa olioiden piirtämisestä. |
CJypeli.SynchronousList< T > | Synkroninen lista, eli lista joka päivittyy vasta kun sen Update-metodia kutsutaan. Jos listalle lisätään IUpdatable-rajapinnan toteuttavia olioita, kutsutaan myös niiden Update-metodeja samalla. |
CJypeli.Vector | 2D-vektori. |
CJypeli.Widgets.EasyHighScore | Helpompikäyttöinen parhaiden pisteiden lista. |
CJypeli.WP7.DisplayOrientation | Näytön asento |
CJypeli.WP7.DisplayResolution | Puhelimen näytön tarkkuus. |
CJypeli.WP8.DisplayOrientation | Näytön asento |
CJypeli.WP8.DisplayResolution | Puhelimen näytön tarkkuus. |
►CList | |
CJypeli.TextureToShapeConverter.Vertices | |
►CListener | |
CJypeli.Listener< State, Ctrl > | Ohjaintapahtumien kuuntelija. |
►CJypeli.ListWidget< ScoreItem, ScoreItemWidget > | |
CJypeli.Widgets.ScoreListWidget | Käyttöliittymäkomponentti, joka näyttää parhaat pisteet. |
►CJypeli.ListWidget< string, Label > | |
CJypeli.StringListWidget | Käyttöliittymäkomponentti, joka näyttää listan merkkijonoja. |
►CMeter | |
CJypeli.Meter< ValueType > | Mittari, joka mittaa erityyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . |
►CJypeli.Meter< double > | |
CJypeli.DoubleMeter | Mittari, joka mittaa double-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . |
►CJypeli.Meter< int > | |
CJypeli.IntMeter | Mittari, joka mittaa int-tyyppisiä arvoja. Sidottavissa näyttöihin, kuten ValueDisplay ja BarGauge . |
►CMicrosoft.Xna.Framework.Game | |
CJypeli.Game | |
CPlatformCharacter.CollisionHelper | |
►CPropertyDescriptor | |
CAdvanceMath.Design.AdvPropertyDescriptor | |