Jypeli 10
The simple game programming library
|
Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain
, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ComputerDriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet tietokoneajajan aivot. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Assets.DriverBrain | |
DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää... | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Assets.DriverBrain | |
List< PhysicsObject > | Checkpoints [getset] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää... | |
IntMeter | CheckpointsPassed [getset] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää... | |
PhysicsObject? | NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste. Lisää... | |
IntMeter | RoundsDriven [getset] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain
, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 98.
Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.ComputerDriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
int | rounds | ||
) |
Alustaa uudet tietokoneajajan aivot.
checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
rounds | Kierrosten määrä. |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 105.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä.
time | The game time. |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 115.
Viittaukset Jypeli.Assets.Automobile.Accelerate(), Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.Assets.Automobile.Brake(), Jypeli.Assets.Automobile.BrakeDeceleration, Jypeli.PhysicsObject.KineticFriction, Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.Assets.Automobile.Maneuverability, Jypeli.Assets.DriverBrain.NextCheckpoint, Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.Angle.Radians, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.Assets.Automobile.Turn() ja Jypeli.PhysicsObject.Velocity.