Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain luokkareferenssi

Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen. Lisää...

Luokan Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain luokkakaavio
Jypeli.Assets.DriverBrain Jypeli.Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 ComputerDriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet tietokoneajajan aivot. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Assets.DriverBrain
 DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Ajamislogiikka sijaitsee täällä. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Assets.DriverBrain
List< PhysicsObjectCheckpoints [getset]
 Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää...
 
IntMeter CheckpointsPassed [getset]
 Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää...
 
PhysicsObjectNextCheckpoint [get]
 Seuraava tarkistuspiste. Lisää...
 
IntMeter RoundsDriven [getset]
 Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [getset]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [getset]
 Aivojen haltija. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Tietokoneajajan aivot. Kuten DriverBrain, mutta osaa automaattisesti suunnistaa checkpointilta toiselle vauhtia säädellen.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 98.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ComputerDriverBrain()

Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.ComputerDriverBrain ( List< PhysicsObject checkpoints,
int  rounds 
)

Alustaa uudet tietokoneajajan aivot.

Parametrit
checkpointsTarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava.
roundsKierrosten määrä.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 105.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Update()


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: