![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Dispose () |
| void | EndSave () |
| void | Save (object obj, Type objType, string name) |
| void | Save< T > (object obj, string name) |
Paketin funktiot | |
| SaveState (FileManager manager, string fileName) | |
| void | BeginWriteXml () |
Ominaisuudet | |
| StorageFile | File [getprivate set] |
Yksityiset attribuutit | |
| bool | closed = false |
| XmlWriterSettings | settings |
| XmlWriter | writer |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 8.
|
package |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 16.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.File, Jypeli.FileManager.Open(), Jypeli.SaveState.settings ja Jypeli.SaveState.writer.
|
package |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 28.
Viittaukset Jypeli.SaveState.closed, Jypeli.SaveState.File, Jypeli.SaveState.settings, Jypeli.StorageFile.Stream ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().
| void Jypeli.SaveState.Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 37.
Viittaukset Jypeli.SaveState.EndSave().
| void Jypeli.SaveState.EndSave | ( | ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 64.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.SaveState.closed, Jypeli.SaveState.File ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.SaveState.Dispose(), Jypeli.FileManager.Save() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().
| void Jypeli.SaveState.Save | ( | object | obj, |
| Type | objType, | ||
| string | name | ||
| ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.File, Jypeli.StorageFile.SaveData() ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.FileManager.Save(), Jypeli.SaveState.Save< T >() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().
| void Jypeli.SaveState.Save< T > | ( | object | obj, |
| string | name | ||
| ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 42.
Viittaukset Jypeli.SaveState.Save() ja Jypeli.T.
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.SaveState.BeginWriteXml() ja Jypeli.SaveState.EndSave().
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState() ja Jypeli.SaveState.BeginWriteXml().
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().