Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Dispose () |
void | EndSave () |
void | Save (object obj, Type objType, string name) |
void | Save< T > (object obj, string name) |
Paketin funktiot | |
SaveState (FileManager manager, string fileName) | |
void | BeginWriteXml () |
Ominaisuudet | |
StorageFile | File [getprivate set] |
Yksityiset attribuutit | |
bool | closed = false |
XmlWriterSettings | settings |
XmlWriter | writer |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 8.
|
package |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 16.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.File, Jypeli.FileManager.Open(), Jypeli.SaveState.settings ja Jypeli.SaveState.writer.
|
package |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 28.
Viittaukset Jypeli.SaveState.closed, Jypeli.SaveState.File, Jypeli.SaveState.settings, Jypeli.StorageFile.Stream ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().
void Jypeli.SaveState.Dispose | ( | ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 37.
Viittaukset Jypeli.SaveState.EndSave().
void Jypeli.SaveState.EndSave | ( | ) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 64.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.StorageFile.Close(), Jypeli.SaveState.closed, Jypeli.SaveState.File ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.SaveState.Dispose(), Jypeli.FileManager.Save() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().
void Jypeli.SaveState.Save | ( | object | obj, |
Type | objType, | ||
string | name | ||
) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.File, Jypeli.StorageFile.SaveData() ja Jypeli.SaveState.writer.
Viitattu Jypeli.FileManager.Save(), Jypeli.SaveState.Save< T >() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().
void Jypeli.SaveState.Save< T > | ( | object | obj, |
string | name | ||
) |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 42.
Viittaukset Jypeli.SaveState.Save() ja Jypeli.T.
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 14.
Viitattu Jypeli.SaveState.BeginWriteXml() ja Jypeli.SaveState.EndSave().
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState() ja Jypeli.SaveState.BeginWriteXml().
|
private |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston SaveState.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.SaveState.BeginWriteXml(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().