Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
CollisionHelper (PhysicsObject parent) | |
void | SetObjectBeingHit (PhysicsObject collisionHelper, PhysicsObject target) |
Julkiset attribuutit | |
PhysicsObject | LastHitObject |
PhysicsObject | Object |
Yksityiset attribuutit | |
PhysicsObject | parent |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 20.
PlatformCharacter.CollisionHelper.CollisionHelper | ( | PhysicsObject | parent | ) |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 46.
Viittaukset PlatformCharacter.CollisionHelper.parent.
void PlatformCharacter.CollisionHelper.SetObjectBeingHit | ( | PhysicsObject | collisionHelper, |
PhysicsObject | target | ||
) |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 51.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Animation, Jypeli.GameObject.Color, PlatformCharacter.IsPlatform(), PlatformCharacter.CollisionHelper.LastHitObject, PlatformCharacter.CollisionHelper.parent, Jypeli.Color.Red ja Jypeli.Timer.SingleShot().
Viitattu PlatformCharacter.AddCollisionHelpers().
PhysicsObject PlatformCharacter.CollisionHelper.LastHitObject |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 44.
Viitattu PlatformCharacter.FindPlatform() ja PlatformCharacter.CollisionHelper.SetObjectBeingHit().
PhysicsObject PlatformCharacter.CollisionHelper.Object |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 43.
Viitattu PlatformCharacter.PlatformCharacter(), PlatformCharacter.AddCollisionHelpers(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), PlatformCharacter.Destroy() ja PlatformCharacter.IsAboutToFall().
|
private |
Määrittely tiedoston PlatformCharacter.cs rivillä 42.
Viitattu PlatformCharacter.CollisionHelper.CollisionHelper() ja PlatformCharacter.CollisionHelper.SetObjectBeingHit().