Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Ray (Vector2D origin, Vector2D direction) | |
override bool | Equals (object obj) |
bool | Equals (Ray other) |
override int | GetHashCode () |
Scalar | Intersects (BoundingCircle circle) |
Scalar | Intersects (BoundingPolygon polygon) |
Scalar | Intersects (BoundingRectangle rect) |
Scalar | Intersects (Line line) |
Scalar | Intersects (LineSegment line) |
void | Intersects (ref BoundingCircle circle, out Scalar result) |
void | Intersects (ref BoundingPolygon polygon, out Scalar result) |
void | Intersects (ref BoundingRectangle rect, out Scalar result) |
void | Intersects (ref Line line, out Scalar result) |
void | Intersects (ref LineSegment line, out Scalar result) |
override string | ToString () |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static bool | Equals (Ray ray1, Ray ray2) |
static bool | Equals (ref Ray ray1, ref Ray ray2) |
static bool | operator!= (Ray ray1, Ray ray2) |
static bool | operator== (Ray ray1, Ray ray2) |
Julkiset attribuutit | |
Vector2D | Direction |
Vector2D | Origin |
Staattiset julkiset attribuutit | |
const int | Size = Vector2D.Size * 2 |
override bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals | ( | object | obj | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 122.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().
Viitattu AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals(), AdvanceMath.Geometry2D.Ray.operator!=() ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.operator==().
bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals | ( | Ray | other | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 126.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 130.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 134.
Viittaukset AdvanceMath.Vector2D.Equals().
override int AdvanceMath.Geometry2D.Ray.GetHashCode | ( | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 118.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Direction, AdvanceMath.Vector2D.GetHashCode() ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Origin.
Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | BoundingCircle | circle | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 78.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingCircle.Intersects().
Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | BoundingPolygon | polygon | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 84.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingPolygon.Intersects().
Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | BoundingRectangle | rect | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 60.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingRectangle.Intersects().
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 66.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Line.Intersects().
Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | LineSegment | line | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 72.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.LineSegment.Intersects().
void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | ref BoundingCircle | circle, |
out Scalar | result | ||
) |
void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | ref BoundingPolygon | polygon, |
out Scalar | result | ||
) |
void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | ref BoundingRectangle | rect, |
out Scalar | result | ||
) |
void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects | ( | ref LineSegment | line, |
out Scalar | result | ||
) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 143.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 139.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().
override string AdvanceMath.Geometry2D.Ray.ToString | ( | ) |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 114.
Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Direction ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Origin.
Vector2D AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Direction |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 51.
Viitattu AdvanceMath.Geometry2D.Ray.GetHashCode() ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.ToString().
Vector2D AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Origin |
Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 49.
Viitattu AdvanceMath.Geometry2D.Ray.GetHashCode() ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.ToString().
|
static |