Jypeli 10
The simple game programming library
AdvanceMath.Geometry2D.Ray tietuereferenssi
Luokan AdvanceMath.Geometry2D.Ray luokkakaavio

Julkiset jäsenfunktiot

 Ray (Vector2D origin, Vector2D direction)
 
override bool Equals (object obj)
 
bool Equals (Ray other)
 
override int GetHashCode ()
 
Scalar Intersects (BoundingCircle circle)
 
Scalar Intersects (BoundingPolygon polygon)
 
Scalar Intersects (BoundingRectangle rect)
 
Scalar Intersects (Line line)
 
Scalar Intersects (LineSegment line)
 
void Intersects (ref BoundingCircle circle, out Scalar result)
 
void Intersects (ref BoundingPolygon polygon, out Scalar result)
 
void Intersects (ref BoundingRectangle rect, out Scalar result)
 
void Intersects (ref Line line, out Scalar result)
 
void Intersects (ref LineSegment line, out Scalar result)
 
override string ToString ()
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static bool Equals (Ray ray1, Ray ray2)
 
static bool Equals (ref Ray ray1, ref Ray ray2)
 
static bool operator!= (Ray ray1, Ray ray2)
 
static bool operator== (Ray ray1, Ray ray2)
 

Julkiset attribuutit

Vector2D Direction
 
Vector2D Origin
 

Staattiset julkiset attribuutit

const int Size = Vector2D.Size * 2
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 44.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Ray()

AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Ray ( Vector2D  origin,
Vector2D  direction 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 54.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Equals() [1/4]

override bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals ( object  obj)

◆ Equals() [2/4]

bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals ( Ray  other)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 126.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().

◆ Equals() [3/4]

static bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals ( Ray  ray1,
Ray  ray2 
)
static

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 130.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().

◆ Equals() [4/4]

static bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals ( ref Ray  ray1,
ref Ray  ray2 
)
static

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 134.

Viittaukset AdvanceMath.Vector2D.Equals().

◆ GetHashCode()

override int AdvanceMath.Geometry2D.Ray.GetHashCode ( )

◆ Intersects() [1/10]

Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( BoundingCircle  circle)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 78.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingCircle.Intersects().

◆ Intersects() [2/10]

Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( BoundingPolygon  polygon)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 84.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingPolygon.Intersects().

◆ Intersects() [3/10]

Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( BoundingRectangle  rect)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 60.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.BoundingRectangle.Intersects().

◆ Intersects() [4/10]

Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( Line  line)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 66.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Line.Intersects().

◆ Intersects() [5/10]

Scalar AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( LineSegment  line)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 72.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.LineSegment.Intersects().

◆ Intersects() [6/10]

void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( ref BoundingCircle  circle,
out Scalar  result 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 104.

◆ Intersects() [7/10]

void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( ref BoundingPolygon  polygon,
out Scalar  result 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 108.

◆ Intersects() [8/10]

void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( ref BoundingRectangle  rect,
out Scalar  result 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 92.

◆ Intersects() [9/10]

void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( ref Line  line,
out Scalar  result 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 96.

◆ Intersects() [10/10]

void AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Intersects ( ref LineSegment  line,
out Scalar  result 
)

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 100.

◆ operator!=()

static bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.operator!= ( Ray  ray1,
Ray  ray2 
)
static

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 143.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().

◆ operator==()

static bool AdvanceMath.Geometry2D.Ray.operator== ( Ray  ray1,
Ray  ray2 
)
static

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 139.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Equals().

◆ ToString()

override string AdvanceMath.Geometry2D.Ray.ToString ( )

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 114.

Viittaukset AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Direction ja AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Origin.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Direction

Vector2D AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Direction

◆ Origin

Vector2D AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Origin

◆ Size

const int AdvanceMath.Geometry2D.Ray.Size = Vector2D.Size * 2
static

Määrittely tiedoston Ray.cs rivillä 46.


Dokumentaatio tälle tietueelle luotiin seuraavasta tiedostosta: