Jypeli 10
The simple game programming library
|
Ikkuna, joka antaa käyttäjän valita yhden annetuista vaihtoehdoista. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
MultiSelectWindow (string question, params string[] buttonTexts) | |
Luo uuden monivalintaikkunan. Lisää... | |
void | AddItemHandler (int item, Action handler) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan Lisää... | |
void | AddItemHandler< T1 > (int item, Action< T1 > handler, T1 p1) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan Lisää... | |
void | AddItemHandler< T1, T2 > (int item, Action< T1, T2 > handler, T1 p1, T2 p2) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan Lisää... | |
void | AddItemHandler< T1, T2, T3 > (int item, Action< T1, T2, T3 > handler, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan Lisää... | |
void | RemoveItemHandler (int item, Action handler) |
Poistaa nappulalta annetun tapahtumakuuntelijan Lisää... | |
void | SetButtonColor (Color color) |
Asettaa jokaisen nappulan värin vastaamaan arvoa Lisää... | |
void | SetButtonTextColor (Color color) |
Asettaa jokaisen nappulan tekstin värin vastaamaan arvoa Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window | |
Window () | |
Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
Window (double width, double height) | |
Alustaa uuden ikkunan. Lisää... | |
void | Close () |
Sulkee ikkunan. Lisää... | |
delegate void | WindowHandler (Window sender) |
Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
Widget (Animation animation) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (double width, double height) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Draw (Matrix parentTransformation) |
Piirtää elementin ruudulle Lisää... | |
virtual void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
Piirtää elementin ruudulle Lisää... | |
void | InitControl () |
Alustaa Widgetin ohjaimet käyttöön. Sinun ei tarvitse kutsua tätä Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
GameObject (Animation animation) | |
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää... | |
GameObject (double width, double height) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Add (IGameObject childObject) |
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana. Lisää... | |
virtual void | Clear () |
Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää... | |
void | ClearOscillations () |
Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää... | |
override void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää... | |
void | FlipImage () |
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
GameObject | GetMainParent () |
Antaa olion korkeimman tason isäntäolion. Eli vanhemman vanhemman... Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height, ILayout layout) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
bool | IsBetween (Vector pos1, Vector pos2) |
Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää... | |
bool | IsInsideRect (Vector point) |
Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää... | |
void | MirrorImage () |
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää... | |
virtual void | Move (Vector movement) |
Siirtää oliota. Lisää... | |
override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
void | Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0) |
Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää... | |
void | OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0) |
Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää... | |
void | RefreshLayout () |
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää... | |
void | Remove (IGameObject childObject) |
Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy -metodia. Lisää... | |
void | SetEquilibrium () |
Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää... | |
void | SetImage (StorageFile file) |
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää... | |
virtual void | Stop () |
Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää... | |
void | StopMoveTo () |
Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
void | MoveTo (Vector location, double speed) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
void | OnAddedToGame () |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
void | OnRemoved () |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Julkiset attribuutit | |
Label | QuestionLabel |
Kysymys. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
PushButton[] | Buttons [getprivate set] |
Painonappulat järjestyksessä. Lisää... | |
override Color | Color [getset] |
Nappulan oletusväri. Lisää... | |
int | DefaultCancel [getset] |
Mitä valitaan kun käyttäjä painaa esc tai takaisin-näppäintä. Laittomalla arvolla (esim. negatiivinen) em. näppäimistä ei tapahdu mitään. Lisää... | |
Font | Font [getset] |
Fontti. Lisää... | |
bool | RememberSelection [getset] |
Muistetaanko missä kohtaa kursori oli viime kerralla kun ikkuna näytettiin. Lisää... | |
PushButton? | SelectedButton [get] |
Valittu nappula. Lisää... | |
int | SelectedIndex [getset] |
Kuinka mones nappula on valittuna (alkaa nollasta) Lisää... | |
Color | SelectionColor [getset] |
Valitun nappulan väri. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Window | |
Color | ActiveColor [getset] |
Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää... | |
override Color | Color [getset] |
Ikkunan väri. Lisää... | |
Color | InactiveColor [getset] |
Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget | |
Color | BorderColor [getset] |
Reunojen väri. Lisää... | |
bool | CapturesMouse [getset] |
Kaappaako hiiren, eli meneekö hiiren tapahtumat tämän alla sijaitsevalle oliolle Lisää... | |
ListenContext | ControlContext [get] |
Tämän Widgetin ohjainkuuntelijoiden konteksti Lisää... | |
bool | IsCapturingMouse [get] |
Kaappaako hiirtä tällä hetkellä, eli: CapturesMouse on true ja hiiri on tämän olion päällä, tai Jokin tämän lapsista kaappaa hiirtä. Lisää... | |
bool | IsModal [getset] |
Jos true , pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject | |
override Angle?? | Angle [getset] |
override Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
List< Listener > | AssociatedListeners [getprivate set] |
Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat Lisää... | |
virtual Color | Color [getset] |
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | GetChildObjectList [get] |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
virtual Sizing | HorizontalSizing [getset] |
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää... | |
bool | IsAddedToGame [getset] |
Onko olio lisätty peliin. Lisää... | |
bool | IsVisible [getset] |
Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää... | |
ILayout | Layout [getset] |
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää... | |
int? | ObjectCount [get] |
Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää... | |
override Vector?? | Position [getset] |
virtual Vector | PreferredSize [getset] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
virtual Shape | Shape [getset] |
Olion muoto. Lisää... | |
string | ShapeString [getset] |
Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää... | |
override Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
bool | SizingByLayout [getset] |
Onko olion koko asettelijan muokkaama Lisää... | |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Jos true , kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää... | |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää... | |
virtual Sizing | VerticalSizing [getset] |
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Angle | AbsoluteAngle [getset] |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää... | |
Vector | AbsolutePosition [getset] |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää... | |
double | AbsoluteX [getset] |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
double | AbsoluteY [getset] |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
abstract Angle | Angle [getset] |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
abstract Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
double | Bottom [getset] |
Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
virtual Brain? | Brain [getset] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
TimeSpan | CreationTime [getprotected set] |
Olion luomisaika. Lisää... | |
Game | Game [get] |
Peli. Lisää... | |
double | Height [getset] |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
Image | Image [getset] |
Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
Angle | InitialRelativeAngle [getset] |
Vector | InitialRelativePosition [getset] |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [getset] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
Layer | Layer [getset] |
Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
double | Left [getset] |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
TimeSpan | LifetimeLeft [getset] |
Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
IGameObject | Parent [getset] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
virtual Vector | Position [getset] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition ). Lisää... | |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
double | RelativeBottom [getset] |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeLeft [getset] |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativePosition [getset] |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää... | |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää... | |
double | RelativeRight [getset] |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeTop [getset] |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitY [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Right [getset] |
Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
bool | RotateImage [getset] |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
abstract Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
object | Tag [getset] |
Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
double | Top [getset] |
Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | UnitX [get] |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | UnitY [get] |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
double | X [getset] |
Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [getset] |
Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
new bool | IsAddedToGame [getset] |
new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.ControlContexted | |
ListenContext | ControlContext [get] |
bool | IsModal [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomDrawable | |
bool | IsVisible [getset] |
Onko olio näkyvissä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action< int > | ItemSelected |
Tapahtuma joka tapahtuu kun nappia painetaan. Ottaa parametrikseen painonapin indeksin (alkaen nollasta). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Window | |
WindowHandler | Closed |
Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Action | AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Action | Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | _setButtonColor (Color color) |
void | AddControls () |
void | AddDefaultControls () |
void | ButtonClicked (int index) |
void | DeinitOnRemove () |
void | InitOnAdd () |
void | SelectButton (int p) |
void | UnselectButton () |
Yksityiset attribuutit | |
bool | _buttonColorSet = false |
int | _defaultCancel = 0 |
List< Listener > | _defaultListeners = new List<Listener>(4) |
Font | _font |
int | _selectedIndex = -1 |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static readonly Key[] | keys = { Key.D1, Key.D2, Key.D3, Key.D4, Key.D5, Key.D6, Key.D7, Key.D8, Key.D9, Key.D0 } |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Window | |
override Vector | GetMaximumSize () |
Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
virtual void | InitChildren () |
Alustaa lapsioliot Lisää... | |
virtual void | MoveToTarget () |
Liikuttaa kappaletta kohti määränpäätä. Lisää... | |
void | NotifyParentAboutChangedSizingAttributes () |
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
GameObjectBase () | |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää... | |
void | OnDestroyed () |
Kun olio tuhotaan Lisää... | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
Action | arrivedAction = null |
Kun olio saapuu kohteeseen Lisää... | |
bool | autoResizeChildObjects = true |
double | moveSpeed |
Liikkumisnopeus kohdetta kohti Lisää... | |
Vector? | moveTarget = null |
Piste johon liikutaan Lisää... | |
Timer | moveTimer = null |
Ajastin joka liikuttaa kappaletta kohti kohdepistettä Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget | |
List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
SynchronousList< GameObject > | _childObjects = null |
Ikkuna, joka antaa käyttäjän valita yhden annetuista vaihtoehdoista.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 11.
Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow | ( | string | question, |
params string[] | buttonTexts | ||
) |
Luo uuden monivalintaikkunan.
question | Kysymys. |
buttonTexts | Nappien tekstit merkkijonoina. |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 132.
Viittaukset Jypeli.GameObject.Add(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AddedToGame, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.BottomPadding, Jypeli.MultiSelectWindow.ButtonClicked(), Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons, Jypeli.PushButton.Clicked, Jypeli.Font.Default, Jypeli.MultiSelectWindow.DeinitOnRemove(), Jypeli.DisplayResolution.HD720, Jypeli.MultiSelectWindow.InitOnAdd(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.DisplayResolution.Large, Jypeli.GameObject.Layout, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.LeftPadding, Jypeli.Game.Phone, Jypeli.MultiSelectWindow.QuestionLabel, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Removed, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.RightPadding, Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Spacing, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Tag ja Jypeli.Label.TextScale.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 260.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._selectedIndex, Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons, Jypeli.PushButton.Color ja Jypeli.MultiSelectWindow.SelectButton().
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 291.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._selectedIndex, Jypeli.Widget.associatedListeners, Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons, Jypeli.PushButton.Click(), Jypeli.Game.GameControllers, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Keyboard, Jypeli.MultiSelectWindow.keys, Jypeli.Keyboard.Listen(), Jypeli.MultiSelectWindow.SelectButton() ja Jypeli.MultiSelectWindow.SelectedButton.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.InitOnAdd().
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 319.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._defaultCancel, Jypeli.MultiSelectWindow._defaultListeners, Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons, Jypeli.PushButton.Click(), Jypeli.Game.ControllerOne, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Keyboard, Jypeli.BackButton.Listen(), Jypeli.GamePad.Listen(), Jypeli.Keyboard.Listen() ja Jypeli.Game.PhoneBackButton.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.InitOnAdd().
void Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler | ( | int | item, |
Action | handler | ||
) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan
item | Nappulan indeksi |
handler | Kuuntelija |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 203.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.PushButton.Clicked.
Viitattu Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow().
void Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1 > | ( | int | item, |
Action< T1 > | handler, | ||
T1 | p1 | ||
) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan
T1 | Kuuntelijan parametrin tyyppi |
item | Nappulan indeksi |
handler | Kuuntelija |
p1 | Kuuntelijan parametri |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 215.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.PushButton.Clicked.
void Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1, T2 > | ( | int | item, |
Action< T1, T2 > | handler, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan
T1 | Kuuntelijan ensimmäisen parametrin tyyppi |
T2 | Kuuntelijan toisen parametrin tyyppi |
item | Nappulan indeksi |
handler | Kuuntelija |
p1 | Kuuntelijan ensimmäinen parametri |
p2 | Kuuntelijan toinen parametri |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 229.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.PushButton.Clicked.
void Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1, T2, T3 > | ( | int | item, |
Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Lisäää nappulalle tapahtumakuuntelijan
T1 | Kuuntelijan ensimmäisen parametrin tyyppi |
T2 | Kuuntelijan toisen parametrin tyyppi |
T3 | Kuuntelijan kolmannen parametrin tyyppi |
item | Nappulan indeksi |
handler | Kuuntelija |
p1 | Kuuntelijan ensimmäinen parametri |
p2 | Kuuntelijan toinen parametri |
p3 | Kuuntelijan kolmas parametri |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 245.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.PushButton.Clicked.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 333.
Viittaukset Jypeli.Window.Close() ja Jypeli.MultiSelectWindow.ItemSelected.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 176.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._defaultListeners.
|
private |
void Jypeli.MultiSelectWindow.RemoveItemHandler | ( | int | item, |
Action | handler | ||
) |
Poistaa nappulalta annetun tapahtumakuuntelijan
item | |
handler |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 255.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.PushButton.Clicked.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 182.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._selectedIndex, Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons, Jypeli.MultiSelectWindow.SelectedButton, Jypeli.PushButton.SetState() ja Jypeli.MultiSelectWindow.UnselectButton().
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow._setButtonColor(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls() ja Jypeli.MultiSelectWindow.InitOnAdd().
void Jypeli.MultiSelectWindow.SetButtonColor | ( | Color | color | ) |
Asettaa jokaisen nappulan värin vastaamaan arvoa
color |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 273.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._buttonColorSet ja Jypeli.MultiSelectWindow._setButtonColor().
void Jypeli.MultiSelectWindow.SetButtonTextColor | ( | Color | color | ) |
Asettaa jokaisen nappulan tekstin värin vastaamaan arvoa
color |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 283.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow.Buttons ja Jypeli.Label.TextColor.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.MultiSelectWindow._selectedIndex, Jypeli.MultiSelectWindow.SelectedButton ja Jypeli.PushButton.SetState().
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.SelectButton().
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 19.
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 15.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 16.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.AddDefaultControls() ja Jypeli.MultiSelectWindow.DeinitOnRemove().
|
private |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 20.
|
private |
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls().
Label Jypeli.MultiSelectWindow.QuestionLabel |
Kysymys.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 25.
|
getprivate set |
Painonappulat järjestyksessä.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 30.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow(), Jypeli.MultiSelectWindow._setButtonColor(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls(), Jypeli.YesNoWindow.AddControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddDefaultControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1 >(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1, T2 >(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddItemHandler< T1, T2, T3 >(), Jypeli.MultiSelectWindow.RemoveItemHandler(), Jypeli.MultiSelectWindow.SelectButton() ja Jypeli.MultiSelectWindow.SetButtonTextColor().
|
getset |
Nappulan oletusväri.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 90.
|
getset |
Mitä valitaan kun käyttäjä painaa esc tai takaisin-näppäintä. Laittomalla arvolla (esim. negatiivinen) em. näppäimistä ei tapahdu mitään.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow().
|
getset |
Fontti.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 35.
|
getset |
Muistetaanko missä kohtaa kursori oli viime kerralla kun ikkuna näytettiin.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 119.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.InitOnAdd().
|
get |
Valittu nappula.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 82.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.SelectButton() ja Jypeli.MultiSelectWindow.UnselectButton().
|
getset |
Kuinka mones nappula on valittuna (alkaa nollasta)
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 69.
|
getset |
Valitun nappulan väri.
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 106.
Action<int> Jypeli.MultiSelectWindow.ItemSelected |
Tapahtuma joka tapahtuu kun nappia painetaan. Ottaa parametrikseen painonapin indeksin (alkaen nollasta).
Määrittely tiedoston MultiSelectWindow.cs rivillä 125.
Viitattu Jypeli.MultiSelectWindow.ButtonClicked().