Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Sound luokkareferenssi

Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

void Pause ()
 Keskeyttää äänen toistamisen Lisää...
 
void Play (int retries=3)
 Toistaa äänen Lisää...
 
void Resume ()
 Jatkaa äänen toistamista Lisää...
 
void Stop ()
 Pysäyttää äänen toistamisen Lisää...
 

Paketin funktiot

 Sound (SoundEffectInstance s)
 

Ominaisuudet

bool IsLooped [getset]
 Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti. Lisää...
 
double Pan [getset]
 Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla Lisää...
 
double Pitch [getset]
 Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0. Lisää...
 
SoundState State [get]
 Äänen tila. Lisää...
 
double Volume [getset]
 Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0. Lisää...
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static double Clamp (double value, double min, double max)
 

Yksityiset attribuutit

SoundEffectInstance effectInstance
 

Yksityiskohtainen selite

Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 10.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Sound()

Jypeli.Sound.Sound ( SoundEffectInstance  s)
package

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 71.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Clamp()

static double Jypeli.Sound.Clamp ( double  value,
double  min,
double  max 
)
staticprivate

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 14.

◆ Pause()

void Jypeli.Sound.Pause ( )

Keskeyttää äänen toistamisen

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 121.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Pause().

◆ Play()

void Jypeli.Sound.Play ( int  retries = 3)

◆ Resume()

void Jypeli.Sound.Resume ( )

Jatkaa äänen toistamista

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 105.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Resume().

◆ Stop()

void Jypeli.Sound.Stop ( )

Pysäyttää äänen toistamisen

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 113.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Play() ja Jypeli.MediaPlayer.Stop().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ effectInstance

SoundEffectInstance Jypeli.Sound.effectInstance
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsLooped

bool Jypeli.Sound.IsLooped
getset

Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 22.

◆ Pan

double Jypeli.Sound.Pan
getset

Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 35.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().

◆ Pitch

double Jypeli.Sound.Pitch
getset

Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0.

-1.0 on oktaavin alempana, 1.0 oktaavin ylempänä.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 56.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().

◆ State

SoundState Jypeli.Sound.State
get

Äänen tila.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 66.

◆ Volume

double Jypeli.Sound.Volume
getset

Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 44.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: