Jypeli 10
The simple game programming library
Kaikki Luokat Nimiavaruudet Tiedostot Funktiot Muuttujat Tyyppimäärittelyt Luettelotyypit Luettelotyyppien arvot Ominaisuudet Tapahtumat
Jypeli.Sound luokkareferenssi

Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

void Pause ()
 Keskeyttää äänen toistamisen Lisää...
 
void Play (int retries=3)
 Toistaa äänen Lisää...
 
void Resume ()
 Jatkaa äänen toistamista Lisää...
 
void Stop ()
 Pysäyttää äänen toistamisen Lisää...
 

Paketin funktiot

 Sound (SoundEffectInstance s)
 

Ominaisuudet

bool IsLooped [getset]
 Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti. Lisää...
 
double Pan [getset]
 Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla Lisää...
 
double Pitch [getset]
 Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0. Lisää...
 
SoundState State [get]
 Äänen tila. Lisää...
 
double Volume [getset]
 Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0. Lisää...
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static double Clamp (double value, double min, double max)
 

Yksityiset attribuutit

SoundEffectInstance effectInstance
 

Yksityiskohtainen selite

Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 10.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Sound()

Jypeli.Sound.Sound ( SoundEffectInstance  s)
package

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 71.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Clamp()

static double Jypeli.Sound.Clamp ( double  value,
double  min,
double  max 
)
staticprivate

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 14.

◆ Pause()

void Jypeli.Sound.Pause ( )

Keskeyttää äänen toistamisen

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 121.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Pause().

◆ Play()

void Jypeli.Sound.Play ( int  retries = 3)

◆ Resume()

void Jypeli.Sound.Resume ( )

Jatkaa äänen toistamista

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 105.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Resume().

◆ Stop()

void Jypeli.Sound.Stop ( )

Pysäyttää äänen toistamisen

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 113.

Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.

Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Play() ja Jypeli.MediaPlayer.Stop().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ effectInstance

SoundEffectInstance Jypeli.Sound.effectInstance
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsLooped

bool Jypeli.Sound.IsLooped
getset

Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 22.

◆ Pan

double Jypeli.Sound.Pan
getset

Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 35.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().

◆ Pitch

double Jypeli.Sound.Pitch
getset

Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0.

-1.0 on oktaavin alempana, 1.0 oktaavin ylempänä.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 56.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().

◆ State

SoundState Jypeli.Sound.State
get

Äänen tila.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 66.

◆ Volume

double Jypeli.Sound.Volume
getset

Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0.

Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 44.

Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: