![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
| void | Pause () |
| Keskeyttää äänen toistamisen Lisää... | |
| void | Play (int retries=3) |
| Toistaa äänen Lisää... | |
| void | Resume () |
| Jatkaa äänen toistamista Lisää... | |
| void | Stop () |
| Pysäyttää äänen toistamisen Lisää... | |
Paketin funktiot | |
| Sound (SoundEffectInstance s) | |
Ominaisuudet | |
| bool | IsLooped [getset] |
Jos true, ääntä soitetaan toistuvasti. Lisää... | |
| double | Pan [getset] |
| Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla Lisää... | |
| double | Pitch [getset] |
| Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0. Lisää... | |
| SoundState | State [get] |
| Äänen tila. Lisää... | |
| double | Volume [getset] |
| Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0. Lisää... | |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
| static double | Clamp (double value, double min, double max) |
Yksityiset attribuutit | |
| SoundEffectInstance | effectInstance |
Yleinen äänen toistamiseen käytettävä luokka. Tällä ei ole kovin suuria eroja SoundEffect-luokan kanssa.
|
package |
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 71.
Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.
|
staticprivate |
| void Jypeli.Sound.Pause | ( | ) |
Keskeyttää äänen toistamisen
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 121.
Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.
Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Pause().
| void Jypeli.Sound.Play | ( | int | retries = 3 | ) |
Toistaa äänen
| retries |
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 80.
Viittaukset Jypeli.Game.DisableAudio(), Jypeli.Sound.effectInstance ja Jypeli.Sound.Play().
Viitattu Jypeli.Sound.Play(), Jypeli.MediaPlayer.Play(), Jypeli.Assets.Explosion.PlaySound() ja Jypeli.SoundEffect.StartPlaying().
| void Jypeli.Sound.Resume | ( | ) |
Jatkaa äänen toistamista
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 105.
Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.
Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Resume().
| void Jypeli.Sound.Stop | ( | ) |
Pysäyttää äänen toistamisen
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 113.
Viittaukset Jypeli.Sound.effectInstance.
Viitattu Jypeli.MediaPlayer.Play() ja Jypeli.MediaPlayer.Stop().
|
private |
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Sound.Sound(), Jypeli.Sound.Pause(), Jypeli.Sound.Play(), Jypeli.Sound.Resume() ja Jypeli.Sound.Stop().
|
getset |
|
getset |
Äänen kuuluminen vasemmasta ja oikeasta kaiuttimesta. Arvot vaihtelevat välillä -1.0 - 1.0 seuraavasti: -1.0 -> täysin vasemmalla 0.0 -> keskellä 1.0 -> täysin oikealla
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 35.
Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().
|
getset |
Äänenkorkeus välillä -1.0 - 1.0.
-1.0 on oktaavin alempana, 1.0 oktaavin ylempänä.
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().
|
getset |
Äänenvoimakkuus välillä 0.0 - 1.0.
Määrittely tiedoston Sound.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.SoundEffect.Play().