Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.ScoreList luokkareferenssi

Parhaiden pisteiden lista. Lisää...

Luokan Jypeli.ScoreList luokkakaavio
Jypeli.INotifyList< ScoreItem >

Julkiset jäsenfunktiot

 ScoreList ()
 Luo tyhjän, 10 sijan top-listan. Lisää...
 
 ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore)
 Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää...
 
 ScoreList (int length, bool reverse, double baseScore, string defaultName)
 Luo uuden, tyhjän top-listan. Lisää...
 
int Add (string name, double score)
 Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä. Lisää...
 
override bool Equals (object obj)
 Tarkistaa, onko kaksi listaa yhtäsuuret. Lisää...
 
IEnumerator< ScoreItemGetEnumerator ()
 
override int GetHashCode ()
 
bool Qualifies (double score)
 Tarkistaa, kelpaako tulos listalle. Lisää...
 

Julkiset attribuutit

ScoreItem[] _scores
 
string LastEnteredName = ""
 Viimeksi kirjoitettu nimi Lisää...
 

Ominaisuudet

int Count [get]
 Kuinka monta nimeä listalle mahtuu. Lisää...
 
bool Reverse [getprivate set]
 Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi. Lisää...
 
ScoreItem this[int position] [getset]
 Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score; Lisää...
 

Tapahtumat

Action Changed
 Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.INotifyList< ScoreItem >
Action Changed
 Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

System.Collections.IEnumerator System.Collections.IEnumerable. GetEnumerator ()
 
void OnChanged ()
 

Yksityiskohtainen selite

Parhaiden pisteiden lista.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 41.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ScoreList() [1/3]

Jypeli.ScoreList.ScoreList ( )

Luo tyhjän, 10 sijan top-listan.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 119.

Viitattu Jypeli.ScoreList.Equals().

◆ ScoreList() [2/3]

Jypeli.ScoreList.ScoreList ( int  length,
bool  reverse,
double  baseScore,
string  defaultName 
)

Luo uuden, tyhjän top-listan.

Parametrit
lengthKuinka monta nimeä listalla voi olla enintään.
reverseKäänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi).
baseScorePohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava.
defaultNameOletusnimi tyhjille paikoille.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 131.

Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreItem.Position ja Jypeli.ScoreList.Reverse.

◆ ScoreList() [3/3]

Jypeli.ScoreList.ScoreList ( int  length,
bool  reverse,
double  baseScore 
)

Luo uuden, tyhjän top-listan.

Parametrit
lengthKuinka monta nimeä listalla voi olla enintään.
reverseKäänteinen järjestys (false = suurempi tulos parempi, true = pienempi tulos parempi).
baseScorePohjatulos, jota parempi hyväksyttävän tuloksen on oltava.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 151.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Add()

int Jypeli.ScoreList.Add ( string  name,
double  score 
)

Lisää nimen ja pisteet listalle, jos tulos on tarpeeksi hyvä.

Parametrit
nameNimi.
scorePisteet.
Palauttaa
Pistesija, tai -1 jos tulos ei ole riittävä listalle pääsemiseksi.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 197.

Viittaukset Jypeli.ScoreList.Count, Jypeli.ScoreList.LastEnteredName, Jypeli.ScoreList.Qualifies() ja Jypeli.ScoreList.Reverse.

◆ Equals()

override bool Jypeli.ScoreList.Equals ( object  obj)

Tarkistaa, onko kaksi listaa yhtäsuuret.

Parametrit
objToinen lista
Palauttaa

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 166.

Viittaukset Jypeli.ScoreList.ScoreList(), Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreList.Count ja Jypeli.ScoreList.Equals().

Viitattu Jypeli.ScoreList.Equals().

◆ GetEnumerator() [1/2]

IEnumerator< ScoreItem > Jypeli.ScoreList.GetEnumerator ( )

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 61.

Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores.

Viitattu Jypeli.ScoreList.GetEnumerator().

◆ GetEnumerator() [2/2]

System.Collections.IEnumerator System.Collections.IEnumerable. Jypeli.ScoreList.GetEnumerator ( )
private

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 70.

Viittaukset Jypeli.ScoreList.GetEnumerator().

◆ GetHashCode()

override int Jypeli.ScoreList.GetHashCode ( )

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 156.

Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores.

◆ OnChanged()

void Jypeli.ScoreList.OnChanged ( )
private

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 110.

Viittaukset Jypeli.ScoreList.Changed.

◆ Qualifies()

bool Jypeli.ScoreList.Qualifies ( double  score)

Tarkistaa, kelpaako tulos listalle.

Parametrit
scoreTulos
Palauttaa
true jos tulos riitää listalle pääsemiseksi, false jos ei.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 185.

Viittaukset Jypeli.ScoreList._scores, Jypeli.ScoreList.Reverse ja Jypeli.ScoreItem.Score.

Viitattu Jypeli.ScoreList.Add().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _scores

◆ LastEnteredName

string Jypeli.ScoreList.LastEnteredName = ""

Viimeksi kirjoitettu nimi

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 51.

Viitattu Jypeli.ScoreList.Add().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Count

int Jypeli.ScoreList.Count
get

Kuinka monta nimeä listalle mahtuu.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 56.

Viitattu Jypeli.ScoreList.Add(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear() ja Jypeli.ScoreList.Equals().

◆ Reverse

bool Jypeli.ScoreList.Reverse
getprivate set

Käänteinen järjestys, ts. pienempi tulos on parempi.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 103.

Viitattu Jypeli.ScoreList.ScoreList(), Jypeli.ScoreList.Add(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear() ja Jypeli.ScoreList.Qualifies().

◆ this[int position]

ScoreItem Jypeli.ScoreList.this[int position]
getset

Nimet ja pisteet. Indeksointi alkaa yhdestä. string ykkosenNimi = Lista[1].Name; double ykkosenPisteet = Lista[1].Score;

Parametrit
positionSijoitus listalla.
Palauttaa

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 84.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Changed

Action Jypeli.ScoreList.Changed

Tapahtuu kun listan sisältö muuttuu.

Määrittely tiedoston ScoreList.cs rivillä 108.

Viitattu Jypeli.ScoreList.OnChanged().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: