Jypeli 10
The simple game programming library
|
Aivot, jotka seuraavat annettua polkua. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
PathFollowerBrain () | |
Luo uudet polunseuraaja-aivot. Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed) | |
Luo uudet polunseuraaja-aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed, List< Vector > path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (double speed, params Vector[] path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (List< Vector >path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
PathFollowerBrain (params Vector[] path) | |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path . Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
AbstractMoverBrain () | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
AbstractMoverBrain (double speed) | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
void | Turn (Angle angle) |
Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
void | Move (Angle direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
void | Move (Vector direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
DoubleMeter | DistanceToWaypoint [getprivate set] |
Etäisyys seuraavaan pisteeseen. Lisää... | |
bool | Loop [getset] |
Jos true, palataan alkupisteeseen ja kierretään reittiä loputtomiin. Lisää... | |
Vector | NextWaypoint [get] |
Seuraavan pisteen paikka. Lisää... | |
int | NextWaypointIndex [getset] |
Seuraavan pisteen indeksi. Lisää... | |
IList< Vector > | Path [getset] |
Polku, eli lista pisteistä joita aivot seuraa. Lisää... | |
bool | ReverseReturn [getset] |
Palataanko samaa reittiä takaisin. Lisää... | |
int | Step [getset] |
Askel (listassa). Seuraavan pisteen indeksi = tämän pisteen indeksi + askel. Voi olla myös negatiivinen (mennään reittiä toiseen suuntaan). Lisää... | |
double | WaypointRadius [getset] |
Etäisyys, jonka sisällä ollaan perillä pisteessä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
virtual double | Speed [getset] |
Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
UnlimitedAngle | TurnSpeed [getset] |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
bool | TurnWhileMoving [getset] |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | ArrivedAtEnd |
Tapahtuu, kun saavutaan reitin päähän. Lisää... | |
Action | ArrivedAtWaypoint |
Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | Arrived () |
void | OnArrivedAtEnd () |
void | OnArrivedAtWaypoint () |
Yksityiset attribuutit | |
double | _waypointRadius = 10 |
List< Vector > | path |
int | step = 1 |
int | stoppedAtCount = -1 |
int | wayPointIndex = 0 |
Additional Inherited Members | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Aivot, jotka seuraavat annettua polkua.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 9.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | ) |
Luo uudet polunseuraaja-aivot.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 95.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | double | speed | ) |
Luo uudet polunseuraaja-aivot ja asettaa niille nopeuden.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 105.
Viittaukset Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | params Vector[] | path | ) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 114.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.path ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | double | speed, |
params Vector[] | path | ||
) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 123.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.path, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | List< Vector > | path | ) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path.
Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain | ( | double | speed, |
List< Vector > | path | ||
) |
Luo aivot, jotka seuraavat polkua path
.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 142.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 200.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Loop, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.OnArrivedAtEnd(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.OnArrivedAtWaypoint(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.path, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ReverseReturn, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.step, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.stoppedAtCount ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.wayPointIndex.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ArrivedAtEnd ja Jypeli.Brain.Owner.
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 185.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ArrivedAtWaypoint.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Arrived(), Jypeli.AbstractMoverBrain.dist(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.DistanceToWaypoint, Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.path, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Path, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.stoppedAtCount, Jypeli.Meter< ValueType >.Value, Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.wayPointIndex ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.WaypointRadius.
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 14.
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Arrived() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 13.
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 15.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Arrived() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Arrived() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
getprivate set |
Etäisyys seuraavaan pisteeseen.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 70.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
getset |
Jos true, palataan alkupisteeseen ja kierretään reittiä loputtomiin.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 75.
|
get |
Seuraavan pisteen paikka.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 42.
|
getset |
Seuraavan pisteen indeksi.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 33.
|
getset |
Polku, eli lista pisteistä joita aivot seuraa.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Arrived() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
getset |
Palataanko samaa reittiä takaisin.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 80.
|
getset |
Askel (listassa). Seuraavan pisteen indeksi = tämän pisteen indeksi + askel. Voi olla myös negatiivinen (mennään reittiä toiseen suuntaan).
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 52.
|
getset |
Etäisyys, jonka sisällä ollaan perillä pisteessä.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 61.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
Action Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ArrivedAtEnd |
Tapahtuu, kun saavutaan reitin päähän.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 90.
Action Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.ArrivedAtWaypoint |
Tapahtuu, kun saavutetaan reitin piste.
Määrittely tiedoston PathFollowerBrain.cs rivillä 85.
Viitattu Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.OnArrivedAtWaypoint().