Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Updatable rajapintareferenssi

Rajapinta päivittyville olioille. Lisää...

Luokan Jypeli.Updatable luokkakaavio
Jypeli.Controls.GamePad.Vibration Jypeli.FileManager Jypeli.Game.CustomEventHandler Jypeli.GameObjects.Oscillator Jypeli.IGameObject Jypeli.Layer Jypeli.SynchronousList< T > Jypeli.GameObjects.AngularOscillator Jypeli.GameObjects.LinearOscillator Jypeli.IGameObjectInternal Jypeli.IPhysicsObject Jypeli.GameObject Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.Assets.Explosion Jypeli.Assets.Weapon Jypeli.Effects.ParticleSystem Jypeli.HorizontalSpacer Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.VerticalSpacer Jypeli.Widget Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta päivittyville olioille.

Määrittely tiedoston Updatable.cs rivillä 6.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Update()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsUpdated

bool Jypeli.Updatable.IsUpdated
get

Ajetaanko oliolle päivitystä

Määrittely tiedoston Updatable.cs rivillä 11.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: