Jypeli 10
The simple game programming library
|
Rajapinta päivittyville olioille. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Rajapinta päivittyville olioille.
Määrittely tiedoston Updatable.cs rivillä 6.
void Jypeli.Updatable.Update | ( | Time | time | ) |
Päivitysfunktio
time | Kulunut aika edellisestä päivityksestä |
Toteutettu luokassa Jypeli.Assets.Automobile, Jypeli.Assets.Explosion, PlatformCharacter, PlatformCharacter2, ShootingPlatformCharacter, Jypeli.Assets.Tank, Jypeli.Assets.Weapon, Jypeli.Assets.Grenade, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration, Jypeli.SynchronousList< T >, Jypeli.Effects.Flame, Jypeli.Effects.Lightning, Jypeli.Effects.ParticleSystem, Jypeli.Effects.Smoke, Jypeli.Game.CustomEventHandler, Jypeli.GameObject, Jypeli.GameObjects.Oscillator, Jypeli.PhysicsObject, Jypeli.PhysicsStructure, Jypeli.Layer, Jypeli.FileManager ja Jypeli.LetterPicker.
|
get |
Ajetaanko oliolle päivitystä
Määrittely tiedoston Updatable.cs rivillä 11.