Jypeli 10
The simple game programming library
|
Ase. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Weapon (double width, double height) | |
Luo uuden aseen. Lisää... | |
PhysicsObject | Shoot () |
Ampuu aseella, ja palauttaa ammuksen tai null , jos ampuminen ei onnistu (esimerkiksi jos panokset ovat lopussa). Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
GameObject (Animation animation) | |
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää... | |
GameObject (double width, double height) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Add (IGameObject childObject) |
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana. Lisää... | |
virtual void | Clear () |
Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää... | |
void | ClearOscillations () |
Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää... | |
override void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää... | |
void | FlipImage () |
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
GameObject | GetMainParent () |
Antaa olion korkeimman tason isäntäolion. Eli vanhemman vanhemman... Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height, ILayout layout) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
bool | IsBetween (Vector pos1, Vector pos2) |
Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää... | |
bool | IsInsideRect (Vector point) |
Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää... | |
void | MirrorImage () |
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää... | |
virtual void | Move (Vector movement) |
Siirtää oliota. Lisää... | |
override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
void | Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0) |
Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää... | |
void | OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0) |
Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää... | |
void | RefreshLayout () |
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää... | |
void | Remove (IGameObject childObject) |
Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy -metodia. Lisää... | |
void | SetEquilibrium () |
Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää... | |
void | SetImage (StorageFile file) |
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää... | |
virtual void | Stop () |
Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää... | |
void | StopMoveTo () |
Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
void | MoveTo (Vector location, double speed) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
void | OnAddedToGame () |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
void | OnRemoved () |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Suojatut jäsenfunktiot | |
abstract PhysicsObject | CreateProjectile () |
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa. Lisää... | |
void | OnShooting (PhysicsObject projectile) |
Suoritetaan kun ase ampuu Lisää... | |
void | SetCollisionHandler (PhysicsObject projectile, CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > handler) |
Lisää törmäyksenkäsittelijän ammukselle Lisää... | |
void | ShootProjectile (PhysicsObject projectile, double power) |
Ampuu ammuksen annetulla voimalla Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
virtual Vector | GetMaximumSize () |
Antaa widgetin maksimikoon siinä tapauksessa, että kokoa ei ole annettu rakentajassa (tai tarkemmin sanoen muuttujan SizingByLayout arvo on true ). Olio ei siis automaattisesti kasva tätä isommaksi. Lisää... | |
virtual void | InitChildren () |
Alustaa lapsioliot Lisää... | |
virtual void | MoveToTarget () |
Liikuttaa kappaletta kohti määränpäätä. Lisää... | |
void | NotifyParentAboutChangedSizingAttributes () |
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
GameObjectBase () | |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää... | |
void | OnDestroyed () |
Kun olio tuhotaan Lisää... | |
Ominaisuudet | |
IntMeter | Ammo [getprotected set] |
Panosten määrä. Lisää... | |
bool | AmmoIgnoresExplosions [getset] |
Jättävätkö panokset räjähdyksen paineaallot huomiotta. Lisää... | |
bool | AmmoIgnoresGravity [getset] |
Jättävätkö panokset painovoiman huomiotta. Lisää... | |
SoundEffect | AttackSound [getset] |
Hyökkäysääni (pistoolin pamaus jne.) Lisää... | |
bool | CanHitOwner [getset] |
Voi ammus osua aseen omistajaan? Lisää... | |
double | FireRate [getset] |
Tulinopeus (ammusta sekunnissa) Lisää... | |
bool | InfiniteAmmo [getset] |
Loputtomat ammukset. Lisää... | |
virtual bool | IsReady [get] |
Voiko asetta valmiina käytettäväksi. Ottaa huomioon tulinopeuden, ammukset jne. Lisää... | |
TimeSpan | MaxAmmoLifetime [getset] |
Ammuksen elinikä. TimeSpan.MaxValue jos ikuinen, TimeSpan.FromSeconds( 5 ) jos 5 sekuntia jne. Lisää... | |
DoubleMeter | Power [getprotected set] |
Voima, jolla panos ammutaan. Nollautuu ammuttaessa. Lisää... | |
CollisionHandler< PhysicsObject, PhysicsObject > | ProjectileCollision [getset] |
Tapahtumankäsittelijä ammuksen törmäykselle. Lisää... | |
TimeSpan | TimeBetweenUse [getset] |
Kuinka kauan kestää, että asetta voidaan käyttää uudestaan. Lisää... | |
double | Volume [getset] |
Aseen laukauksen voimakkuus väliltä 0-1.0. Oletuksena 0.5. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject | |
override Angle?? | Angle [getset] |
override Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
List< Listener > | AssociatedListeners [getprivate set] |
Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat Lisää... | |
virtual Color | Color [getset] |
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | GetChildObjectList [get] |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
virtual Sizing | HorizontalSizing [getset] |
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää... | |
bool | IsAddedToGame [getset] |
Onko olio lisätty peliin. Lisää... | |
bool | IsVisible [getset] |
Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää... | |
ILayout | Layout [getset] |
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää... | |
int? | ObjectCount [get] |
Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää... | |
override Vector?? | Position [getset] |
virtual Vector | PreferredSize [getset] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
virtual Shape | Shape [getset] |
Olion muoto. Lisää... | |
string | ShapeString [getset] |
Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää... | |
override Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
bool | SizingByLayout [getset] |
Onko olion koko asettelijan muokkaama Lisää... | |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Jos true , kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää... | |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää... | |
virtual Sizing | VerticalSizing [getset] |
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Angle | AbsoluteAngle [getset] |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää... | |
Vector | AbsolutePosition [getset] |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää... | |
double | AbsoluteX [getset] |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
double | AbsoluteY [getset] |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
abstract Angle | Angle [getset] |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
abstract Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
double | Bottom [getset] |
Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
virtual Brain? | Brain [getset] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
TimeSpan | CreationTime [getprotected set] |
Olion luomisaika. Lisää... | |
Game | Game [get] |
Peli. Lisää... | |
double | Height [getset] |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
Image | Image [getset] |
Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
Angle | InitialRelativeAngle [getset] |
Vector | InitialRelativePosition [getset] |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [getset] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
Layer | Layer [getset] |
Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
double | Left [getset] |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
TimeSpan | LifetimeLeft [getset] |
Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
IGameObject | Parent [getset] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
virtual Vector | Position [getset] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition ). Lisää... | |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
double | RelativeBottom [getset] |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeLeft [getset] |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativePosition [getset] |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää... | |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää... | |
double | RelativeRight [getset] |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeTop [getset] |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitY [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Right [getset] |
Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
bool | RotateImage [getset] |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
abstract Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
object | Tag [getset] |
Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
double | Top [getset] |
Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | UnitX [get] |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | UnitY [get] |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
double | X [getset] |
Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [getset] |
Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
new bool | IsAddedToGame [getset] |
new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action< PhysicsObject > | Shooting |
Tapahtumankäsittelijä ampumiselle, parametrinä ammus. Voit antaa kaikille aseesta lähteville ammuksille ominaisuuksia tällä tapahtumankäsittelijällä. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Action | AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Action | Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Yksityiset attribuutit | |
TimeSpan | timeOfLastUse |
Additional Inherited Members | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
Action | arrivedAction = null |
Kun olio saapuu kohteeseen Lisää... | |
bool | autoResizeChildObjects = true |
double | moveSpeed |
Liikkumisnopeus kohdetta kohti Lisää... | |
Vector? | moveTarget = null |
Piste johon liikutaan Lisää... | |
Timer | moveTimer = null |
Ajastin joka liikuttaa kappaletta kohti kohdepistettä Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
SynchronousList< GameObject > | _childObjects = null |
Jypeli.Assets.Weapon.Weapon | ( | double | width, |
double | height | ||
) |
Luo uuden aseen.
width | Leveys. |
height | Korkeus. |
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 156.
Viittaukset Jypeli.Assets.Weapon.Ammo, Jypeli.Assets.Weapon.MaxAmmoLifetime, Jypeli.Meter< ValueType >.MinValue, Jypeli.Assets.Weapon.Power, Jypeli.Shape.Rectangle ja Jypeli.Assets.Weapon.Volume.
|
protectedpure virtual |
Luo uuden ammuksen. Ylikirjoitetaan aliluokissa.
Toteutettu luokassa Jypeli.Assets.Cannon, Jypeli.Assets.AssaultRifle, Jypeli.Assets.PlasmaCannon ja Jypeli.Assets.LaserGun.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
protected |
Suoritetaan kun ase ampuu
projectile | Ammus |
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 140.
Viittaukset Jypeli.Assets.Weapon.Shooting.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
protected |
Lisää törmäyksenkäsittelijän ammukselle
projectile | Ammus |
handler | Käsittelijä |
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 260.
Viittaukset Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler() ja Jypeli.Game.Instance.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
PhysicsObject Jypeli.Assets.Weapon.Shoot | ( | ) |
Ampuu aseella, ja palauttaa ammuksen tai null
, jos ampuminen ei onnistu (esimerkiksi jos panokset ovat lopussa).
Tätä metodia käyttämällä pääsee muokkaamaan ammusta, esimerkiksi muuttamaan sen fysiikkaominaisuuksia. Huomaa kuitenkin, että tällöin tulee aina tarkistaa että ammus ei ole null
.
null
.Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 185.
Viittaukset Jypeli.Assets.Weapon.Ammo, Jypeli.Assets.Weapon.AmmoIgnoresExplosions, Jypeli.Assets.Weapon.AmmoIgnoresGravity, Jypeli.Assets.Weapon.AttackSound, Jypeli.Assets.Weapon.CreateProjectile(), Jypeli.PhysicsObject.IgnoresExplosions, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresGravity, Jypeli.Assets.Weapon.InfiniteAmmo, Jypeli.Assets.Weapon.IsReady, Jypeli.Assets.Weapon.MaxAmmoLifetime, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.MaximumLifetime, Jypeli.Assets.Weapon.OnShooting(), Jypeli.SoundEffect.Play(), Jypeli.Assets.Weapon.Power, Jypeli.Assets.Weapon.ProjectileCollision, Jypeli.Meter< ValueType >.Reset(), Jypeli.Assets.Weapon.SetCollisionHandler(), Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile(), Jypeli.Time.SinceStartOfGame, Jypeli.Game.Time, Jypeli.Assets.Weapon.timeOfLastUse, Jypeli.Meter< ValueType >.Value ja Jypeli.Assets.Weapon.Volume.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.Shoot().
|
protected |
Ampuu ammuksen annetulla voimalla
projectile | |
power |
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 216.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Angle, Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Assets.Weapon.CanHitOwner, Jypeli.PhysicsObject.CollisionIgnorer, Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.PhysicsObject.Hit(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObject.IsAddedToGame, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Parent, Jypeli.GameObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Position ja Jypeli.DimensionalRW.Width.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
virtual |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated
-ominaisuuden arvoksi on asetettu true
ja olio on lisätty peliin. IsUpdated
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.
|
private |
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getprotected set |
Panosten määrä.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 66.
Viitattu Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.Tank.Tank(), Jypeli.Assets.Weapon.Weapon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Jättävätkö panokset räjähdyksen paineaallot huomiotta.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 91.
Viitattu Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Jättävätkö panokset painovoiman huomiotta.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 86.
Viitattu Jypeli.Assets.AssaultRifle.AssaultRifle(), Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Hyökkäysääni (pistoolin pamaus jne.)
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 102.
Viitattu Jypeli.Assets.AssaultRifle.AssaultRifle(), Jypeli.Assets.Cannon.Cannon(), Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Voi ammus osua aseen omistajaan?
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile().
|
getset |
|
getset |
Loputtomat ammukset.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 71.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
get |
Voiko asetta valmiina käytettäväksi. Ottaa huomioon tulinopeuden, ammukset jne.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Ammuksen elinikä. TimeSpan.MaxValue jos ikuinen, TimeSpan.FromSeconds( 5 ) jos 5 sekuntia jne.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 97.
Viitattu Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon(), Jypeli.Assets.Weapon.Weapon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getprotected set |
Voima, jolla panos ammutaan. Nollautuu ammuttaessa.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 61.
Viitattu Jypeli.Assets.AssaultRifle.AssaultRifle(), Jypeli.Assets.Cannon.Cannon(), Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon(), Jypeli.Assets.Weapon.Weapon(), Jypeli.Assets.Weapon.Shoot() ja Jypeli.Assets.Tank.Shoot().
|
getset |
Tapahtumankäsittelijä ammuksen törmäykselle.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 149.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
|
getset |
Kuinka kauan kestää, että asetta voidaan käyttää uudestaan.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 107.
Viitattu Jypeli.Assets.AssaultRifle.AssaultRifle(), Jypeli.Assets.Cannon.Cannon(), Jypeli.Assets.LaserGun.LaserGun(), Jypeli.Assets.PlasmaCannon.PlasmaCannon() ja Jypeli.Assets.Tank.Tank().
|
getset |
Aseen laukauksen voimakkuus väliltä 0-1.0. Oletuksena 0.5.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 113.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.Weapon() ja Jypeli.Assets.Weapon.Shoot().
Action<PhysicsObject> Jypeli.Assets.Weapon.Shooting |
Tapahtumankäsittelijä ampumiselle, parametrinä ammus. Voit antaa kaikille aseesta lähteville ammuksille ominaisuuksia tällä tapahtumankäsittelijällä.
Määrittely tiedoston Weapon.cs rivillä 134.
Viitattu Jypeli.Assets.Weapon.OnShooting().