Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Game.CustomEventHandler luokkareferenssi

Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä. Lisää...

Luokan Jypeli.Game.CustomEventHandler luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.Updatable

Julkiset jäsenfunktiot

void Destroy ()
 Tuhoaa tapahtumankäsittelijän. Lisää...
 
void Update (Time time)
 Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu) Lisää...
 

Paketin funktiot

 CustomEventHandler (Func< bool > condition, Action handler)
 Luo uuden tapahtumankäsittelijän. Lisää...
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [getprivate set]
 Onko käsittelijä tuhottu. Lisää...
 
bool IsUpdated [get]
 Päivitetäänkö. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiset attribuutit

Func< bool > condition
 
Action handler
 

Yksityiskohtainen selite

Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 10.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ CustomEventHandler()

Jypeli.Game.CustomEventHandler.CustomEventHandler ( Func< bool >  condition,
Action  handler 
)
package

Luo uuden tapahtumankäsittelijän.

Parametrit
conditionEhto
handlerKäsittelijä

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 20.

Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.condition ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.handler.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

void Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy ( )

Tuhoaa tapahtumankäsittelijän.

Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 44.

Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroyed ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsDestroyed.

◆ Update()

void Jypeli.Game.CustomEventHandler.Update ( Time  time)

Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu)

Parametrit
time

Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 55.

Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.condition ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.handler.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ condition

Func<bool> Jypeli.Game.CustomEventHandler.condition
private

◆ handler

Action Jypeli.Game.CustomEventHandler.handler
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsDestroyed
getprivate set

Onko käsittelijä tuhottu.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 29.

Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy().

◆ IsUpdated

bool Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsUpdated
get

Päivitetäänkö.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 34.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroyed

Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan.

Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 39.

Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: