Jypeli 10
The simple game programming library
|
Vapaamuotoinen tapahtumankäsittelijä. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | Destroy () |
Tuhoaa tapahtumankäsittelijän. Lisää... | |
void | Update (Time time) |
Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu) Lisää... | |
Paketin funktiot | |
CustomEventHandler (Func< bool > condition, Action handler) | |
Luo uuden tapahtumankäsittelijän. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko käsittelijä tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [get] |
Päivitetäänkö. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
Func< bool > | condition |
Action | handler |
|
package |
Luo uuden tapahtumankäsittelijän.
condition | Ehto |
handler | Käsittelijä |
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 20.
Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.condition ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.handler.
void Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa tapahtumankäsittelijän.
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 44.
Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroyed ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.IsDestroyed.
void Jypeli.Game.CustomEventHandler.Update | ( | Time | time | ) |
Päivittää tapahtumankäsittelijää (Jypeli kutsuu)
time |
Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 55.
Viittaukset Jypeli.Game.CustomEventHandler.condition ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.handler.
|
private |
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.CustomEventHandler() ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.CustomEventHandler() ja Jypeli.Game.CustomEventHandler.Update().
|
getprivate set |
Onko käsittelijä tuhottu.
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 29.
Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy().
|
get |
Action Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroyed |
Tapahtuu, kun tapahtumankäsittelijä tuhotaan.
Määrittely tiedoston Events.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Game.CustomEventHandler.Destroy().