Jypeli 10
The simple game programming library
|
Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ImageBatch () | |
void | Begin (ref Matrix matrix, Texture2D texture) |
void | Draw (TextureCoordinates c, Vector2 position, Vector2 size, float angle) |
void | End () |
void | Initialize () |
Julkiset attribuutit | |
bool | LightingEnabled = true |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | Flush () |
Yksityiset attribuutit | |
bool | beginHasBeenCalled = false |
int | BufferSize |
Effect | effect |
int | iTexture = 0 |
Matrix | matrix |
Texture2D | texture |
VertexPositionTexture[] | vertexBuffer |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
const int | DefaultBufferSize = 512 |
static readonly Vector3[] | Vertices |
static readonly int | VerticesPerTexture = Vertices.Length |
Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End().
The positions of images are added to a buffer. Only when the buffer is full, a draw call is made to the graphics device.
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 31.
Jypeli.ImageBatch.ImageBatch | ( | ) |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 61.
void Jypeli.ImageBatch.Begin | ( | ref Matrix | matrix, |
Texture2D | texture | ||
) |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 74.
Viittaukset Jypeli.ImageBatch.beginHasBeenCalled, Jypeli.ImageBatch.iTexture, Jypeli.ImageBatch.matrix ja Jypeli.ImageBatch.texture.
Viitattu Jypeli.Canvas.Begin(), Jypeli.Canvas.DrawImage() ja Jypeli.Layer.DrawObjectsWithImages().
void Jypeli.ImageBatch.Draw | ( | TextureCoordinates | c, |
Vector2 | position, | ||
Vector2 | size, | ||
float | angle | ||
) |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 119.
Viittaukset Jypeli.ImageBatch.beginHasBeenCalled, Jypeli.TextureCoordinates.BottomLeft, Jypeli.TextureCoordinates.BottomRight, Jypeli.ImageBatch.BufferSize, Jypeli.ImageBatch.Flush(), Jypeli.ImageBatch.iTexture, Jypeli.ImageBatch.matrix, Jypeli.TextureCoordinates.TopLeft, Jypeli.TextureCoordinates.TopRight, Jypeli.ImageBatch.vertexBuffer, Jypeli.ImageBatch.Vertices ja Jypeli.ImageBatch.VerticesPerTexture.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage() ja Jypeli.Layer.DrawTexture().
void Jypeli.ImageBatch.End | ( | ) |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 84.
Viittaukset Jypeli.ImageBatch.beginHasBeenCalled, Jypeli.ImageBatch.Flush() ja Jypeli.ImageBatch.iTexture.
Viitattu Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Layer.DrawObjectsWithImages() ja Jypeli.Canvas.End().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 94.
Viittaukset Jypeli.ImageBatch.effect, Jypeli.Graphics.GetTextureEffect(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.ImageBatch.iTexture, Jypeli.ImageBatch.LightingEnabled, Jypeli.ImageBatch.matrix, Jypeli.Graphics.ResetSamplerState(), Jypeli.Graphics.SetSamplerState(), Jypeli.ImageBatch.texture ja Jypeli.ImageBatch.vertexBuffer.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.End().
void Jypeli.ImageBatch.Initialize | ( | ) |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 65.
Viittaukset Jypeli.ImageBatch.BufferSize, Jypeli.ImageBatch.DefaultBufferSize, Jypeli.ImageBatch.vertexBuffer ja Jypeli.ImageBatch.VerticesPerTexture.
Viitattu Jypeli.Graphics.Initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Begin(), Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.End().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 54.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.Initialize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 52.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 55.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Begin(), Jypeli.ImageBatch.Draw(), Jypeli.ImageBatch.End() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
bool Jypeli.ImageBatch.LightingEnabled = true |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 58.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 50.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Begin(), Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 51.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Begin() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().
|
private |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 53.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw(), Jypeli.ImageBatch.Flush() ja Jypeli.ImageBatch.Initialize().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 35.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 48.
Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.Initialize().