Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.ImageBatch luokkareferenssi

Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End(). Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

 ImageBatch ()
 
void Begin (ref Matrix matrix, Texture2D texture)
 
void Draw (TextureCoordinates c, Vector2 position, Vector2 size, float angle)
 
void End ()
 
void Initialize ()
 

Julkiset attribuutit

bool LightingEnabled = true
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void Flush ()
 

Yksityiset attribuutit

bool beginHasBeenCalled = false
 
int BufferSize
 
Effect effect
 
int iTexture = 0
 
Matrix matrix
 
Texture2D texture
 
VertexPositionTexture[] vertexBuffer
 

Staattiset yksityiset attribuutit

const int DefaultBufferSize = 512
 
static readonly Vector3[] Vertices
 
static readonly int VerticesPerTexture = Vertices.Length
 

Yksityiskohtainen selite

Draws images efficiently. Draw() calls should be made only between Begin() and End() calls. Other drawing operations can be done between Begin() and End().

The positions of images are added to a buffer. Only when the buffer is full, a draw call is made to the graphics device.

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 31.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ ImageBatch()

Jypeli.ImageBatch.ImageBatch ( )

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 61.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Begin()

void Jypeli.ImageBatch.Begin ( ref Matrix  matrix,
Texture2D  texture 
)

◆ Draw()

◆ End()

◆ Flush()

◆ Initialize()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ beginHasBeenCalled

bool Jypeli.ImageBatch.beginHasBeenCalled = false
private

◆ BufferSize

int Jypeli.ImageBatch.BufferSize
private

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 54.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.Initialize().

◆ DefaultBufferSize

const int Jypeli.ImageBatch.DefaultBufferSize = 512
staticprivate

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 33.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Initialize().

◆ effect

Effect Jypeli.ImageBatch.effect
private

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 52.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Flush().

◆ iTexture

int Jypeli.ImageBatch.iTexture = 0
private

◆ LightingEnabled

bool Jypeli.ImageBatch.LightingEnabled = true

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 58.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Flush().

◆ matrix

Matrix Jypeli.ImageBatch.matrix
private

◆ texture

Texture2D Jypeli.ImageBatch.texture
private

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 51.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Begin() ja Jypeli.ImageBatch.Flush().

◆ vertexBuffer

VertexPositionTexture [] Jypeli.ImageBatch.vertexBuffer
private

◆ Vertices

readonly Vector3 [] Jypeli.ImageBatch.Vertices
staticprivate
Alkuarvo:
= new Vector3[]
{
new Vector3(-0.5f, 0.5f, 0),
new Vector3(-0.5f, -0.5f, 0),
new Vector3(0.5f, 0.5f, 0),
new Vector3(-0.5f, -0.5f, 0),
new Vector3(0.5f, -0.5f, 0),
new Vector3(0.5f, 0.5f, 0),
}

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 35.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw().

◆ VerticesPerTexture

readonly int Jypeli.ImageBatch.VerticesPerTexture = Vertices.Length
staticprivate

Määrittely tiedoston ImageBatch.cs rivillä 48.

Viitattu Jypeli.ImageBatch.Draw() ja Jypeli.ImageBatch.Initialize().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: