Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Operation rajapintareferenssi

Käynnissä oleva tehtävä Lisää...

Luokan Jypeli.Operation luokkakaavio
Jypeli.DoubleMeterAddOperation Jypeli.IntMeterAddOperation

Julkiset jäsenfunktiot

void Stop ()
 Pysäyttää tehtävän. Lisää...
 

Ominaisuudet

bool Active [get]
 Onko tehtävä käynnissä. Lisää...
 

Tapahtumat

Action Finished
 Tapahtuu kun tehtävä valmistuu. Ei tapahdu, jos tehtävä keskeytetään Stop-aliohjelmalla. Lisää...
 
Action Stopped
 Tapahtuu kun tehtävä pysäytetään Stop-metodilla. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Käynnissä oleva tehtävä

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Stop()

void Jypeli.Operation.Stop ( )

Pysäyttää tehtävän.

Toteutettu luokassa Jypeli.IntMeterAddOperation ja Jypeli.DoubleMeterAddOperation.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Active

bool Jypeli.Operation.Active
get

Onko tehtävä käynnissä.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 13.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Finished

Action Jypeli.Operation.Finished

Tapahtuu kun tehtävä valmistuu. Ei tapahdu, jos tehtävä keskeytetään Stop-aliohjelmalla.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 24.

Viitattu Jypeli.DoubleMeter.AddOverTime() ja Jypeli.IntMeter.AddOverTime().

◆ Stopped

Action Jypeli.Operation.Stopped

Tapahtuu kun tehtävä pysäytetään Stop-metodilla.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 29.

Viitattu Jypeli.DoubleMeter.AddOverTime() ja Jypeli.IntMeter.AddOverTime().


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: