Jypeli 10
The simple game programming library
Kaikki Luokat Nimiavaruudet Tiedostot Funktiot Muuttujat Tyyppimäärittelyt Luettelotyypit Luettelotyyppien arvot Ominaisuudet Tapahtumat
Jypeli.Operation rajapintareferenssi

Käynnissä oleva tehtävä Lisää...

Luokan Jypeli.Operation luokkakaavio
Jypeli.DoubleMeterAddOperation Jypeli.IntMeterAddOperation

Julkiset jäsenfunktiot

void Stop ()
 Pysäyttää tehtävän. Lisää...
 

Ominaisuudet

bool Active [get]
 Onko tehtävä käynnissä. Lisää...
 

Tapahtumat

Action Finished
 Tapahtuu kun tehtävä valmistuu. Ei tapahdu, jos tehtävä keskeytetään Stop-aliohjelmalla. Lisää...
 
Action Stopped
 Tapahtuu kun tehtävä pysäytetään Stop-metodilla. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Käynnissä oleva tehtävä

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Stop()

void Jypeli.Operation.Stop ( )

Pysäyttää tehtävän.

Toteutettu luokassa Jypeli.IntMeterAddOperation ja Jypeli.DoubleMeterAddOperation.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Active

bool Jypeli.Operation.Active
get

Onko tehtävä käynnissä.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 13.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Finished

Action Jypeli.Operation.Finished

Tapahtuu kun tehtävä valmistuu. Ei tapahdu, jos tehtävä keskeytetään Stop-aliohjelmalla.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 24.

Viitattu Jypeli.DoubleMeter.AddOverTime() ja Jypeli.IntMeter.AddOverTime().

◆ Stopped

Action Jypeli.Operation.Stopped

Tapahtuu kun tehtävä pysäytetään Stop-metodilla.

Määrittely tiedoston Operation.cs rivillä 29.

Viitattu Jypeli.DoubleMeter.AddOverTime() ja Jypeli.IntMeter.AddOverTime().


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: