Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Screencap luokkareferenssi

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static void EncodeJpeg (Stream outStream, Stream inStream)
 
static void EncodePng (Stream outStream, Stream inStream)
 
static void SaveJPG (string fname, Image img)
 Tallentaa kuvan jpg-muodossa. Lisää...
 
static void WriteBmp (Stream outStream, Jypeli.Image image)
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static ImageCodecInfo GetCodecByDescription (string desc)
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 8.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ EncodeJpeg()

static void Jypeli.Screencap.EncodeJpeg ( Stream  outStream,
Stream  inStream 
)
static

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 98.

Viittaukset Jypeli.Screencap.GetCodecByDescription() ja Jypeli.L.

◆ EncodePng()

static void Jypeli.Screencap.EncodePng ( Stream  outStream,
Stream  inStream 
)
static

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 90.

◆ GetCodecByDescription()

static ImageCodecInfo Jypeli.Screencap.GetCodecByDescription ( string  desc)
staticprivate

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 131.

Viitattu Jypeli.Screencap.EncodeJpeg().

◆ SaveJPG()

static void Jypeli.Screencap.SaveJPG ( string  fname,
Image  img 
)
static

Tallentaa kuvan jpg-muodossa.

Parametrit
fnameTallennettavan tiedoston nimi
imgTallennettava kuva

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 123.

Viittaukset Jypeli.Image.AsJpeg().

◆ WriteBmp()

static void Jypeli.Screencap.WriteBmp ( Stream  outStream,
Jypeli.Image  image 
)
static

Määrittely tiedoston Screencap.cs rivillä 10.

Viitattu Jypeli.Game.Draw() ja Jypeli.Game.RunOneFrame().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: