Jypeli 10
The simple game programming library
|
Luokat | |
class | AsyncOperation |
class | AsyncTrigger |
Julkiset jäsenfunktiot | |
FileManager (params string[] pathCandidates) | |
LoadState | BeginLoad (string fileName) |
LoadState | BeginLoadContent (string assetName) |
SaveState | BeginSave (string tag) |
virtual bool | ChDir (string path) |
Vaihtaa työhakemistoa. Lisää... | |
StorageFile | Create (string fileName) |
Luo uuden tiedoston Lisää... | |
virtual void | Delete (string fileName) |
Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWith (string fileName, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
AsyncOperation | DoWithURL (string url, TimeSpan timeout, Action< StorageFile > callback) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain. Lisää... | |
virtual bool | Exists (string fileName) |
Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa. Lisää... | |
void | Export (Stream objStream, string fileName) |
Vie virran sisällön tiedostoon. Lisää... | |
virtual IList< string > | GetFileList () |
Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista. Lisää... | |
T | Load< T > (T obj, string fileName) |
T | LoadContent< T > (T obj, string assetName) |
virtual void | MkDir (string path) |
Luo uuden hakemiston. Lisää... | |
virtual StorageFile | Open (string fileName, bool write) |
Avaa tiedoston. Lisää... | |
void | PopDir () |
Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistö työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen. Lisää... | |
void | PushDir (string dir) |
Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa. Lisää... | |
virtual void | RmDir (string path) |
Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa. Lisää... | |
void | Save (object obj, string fileName) |
void | Save< T > (T obj, string fileName) |
void | TriggerOnComplete (Action callback, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
void | TriggerOnComplete (Action callback, TimeSpan timeout, params AsyncOperation[] actions) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu. Lisää... | |
T | TryLoad< T > (T obj, string fileName) |
void | TrySave (object obj, string fileName) |
void | TrySave< T > (T obj, string fileName) |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
void | FMAssert (Action func, bool write) |
void | FMAssert< TP1 > (Action< TP1 > func, bool write, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TP1, TP2, TR > (Func< TP1, TP2, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1, TP2 p2) |
TR | FMAssert< TP1, TR > (Func< TP1, TR > func, bool write, TR defaultVal, TP1 p1) |
TR | FMAssert< TR > (Func< TR > func, bool write, TR defaultVal) |
void | Initialize () |
Suojellut attribuutit | |
string | _currentDir |
string[] | pathCandidates |
Paketin funktiot | |
LoadState | BeginLoad (StorageFile file, string fileName) |
void | MakeAbsolute (ref string path) |
Paketin staattiset funktiot | |
static string | SanitizeFileName (string fileName) |
Ominaisuudet | |
string | CurrentDirectory [getset] |
Nykyinen työhakemisto. Lisää... | |
bool | IsUpdated [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action< Exception > | ReadAccessDenied |
Action< Exception > | WriteAccessDenied |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | DoWithCallback (IAsyncResult ar) |
void | OnAccessDenied (Exception e, bool write) |
Stream | openFileStream (string fileName, bool write) |
Yksityiset attribuutit | |
Stack< string > | prevDirs = new Stack<string>() |
SynchronousList< AsyncTrigger > | triggers = new SynchronousList<AsyncTrigger>() |
Jypeli.FileManager.FileManager | ( | params string[] | pathCandidates | ) |
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 12.
Viittaukset Jypeli.FileManager.pathCandidates.
|
package |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 13.
LoadState Jypeli.FileManager.BeginLoad | ( | string | fileName | ) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 8.
Viitattu Jypeli.FileManager.Load< T >() ja Jypeli.FileManager.LoadContent< T >().
LoadState Jypeli.FileManager.BeginLoadContent | ( | string | assetName | ) |
Määrittely tiedoston XnaSerialization.cs rivillä 12.
Viittaukset Jypeli.Game.Instance.
SaveState Jypeli.FileManager.BeginSave | ( | string | tag | ) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.FileManager.Save() ja Jypeli.FileManager.Save< T >().
|
virtual |
Vaihtaa työhakemistoa.
path | Hakemistopolku. |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
Viitattu Jypeli.FileManager.PushDir().
StorageFile Jypeli.FileManager.Create | ( | string | fileName | ) |
Luo uuden tiedoston
fileName |
Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 13.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Open().
Viitattu Jypeli.FileManager.Export().
|
virtual |
Poistaa tiedoston. Ei heitä poikkeusta, jos tiedostoa ei ole olemassa.
fileName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 56.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWith | ( | string | fileName, |
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
Avaa tiedoston (lukua varten) ja tekee sillä jotain.
fileName | Tiedoston nimi |
callback | Mitä tehdään (aliohjelman nimi) |
{ DoWith( "kuva.png", AsetaKuva ); }
void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 107.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Open().
|
private |
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 167.
Viittaukset Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Callback, Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Request ja Jypeli.FileManager.triggers.
Viitattu Jypeli.FileManager.DoWithURL().
AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWithURL | ( | string | url, |
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.
url | Nettiosoite |
callback | Mitä tehdään (aliohjelman nimi) |
{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }
void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 132.
Viittaukset Jypeli.FileManager.DoWithCallback() ja Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Result.
AsyncOperation Jypeli.FileManager.DoWithURL | ( | string | url, |
TimeSpan | timeout, | ||
Action< StorageFile > | callback | ||
) |
Avaa tiedoston netistä (lukua varten) ja tekee sillä jotain.
url | Nettiosoite |
timeout | Paljonko aikaa tiedoston lataamiselle annetaan. Mikäli lataaminen ei onnistu annetussa ajassa, se keskeytetään. |
callback | Mitä tehdään (aliohjelman nimi) |
{ DoWith( "http://www.google.fi/images/srpr/logo3w.png", AsetaKuva ); }
void AsetaKuva( StorageFile kuva ) { olio.Image = new Image( kuva ); }
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 158.
Viittaukset Jypeli.FileManager.DoWithCallback() ja Jypeli.FileManager.AsyncOperation.Result.
|
virtual |
Kertoo onko tiedosto tai hakemisto olemassa.
fileName | Tiedoston tai hakemiston nimi |
Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 23.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
Viitattu Jypeli.FileManager.Load< T >().
void Jypeli.FileManager.Export | ( | Stream | objStream, |
string | fileName | ||
) |
Vie virran sisällön tiedostoon.
objStream | Virta |
fileName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 87.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Create().
|
protected |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 18.
Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
Viitattu Jypeli.FileManager.ChDir(), Jypeli.FileManager.Delete(), Jypeli.FileManager.Exists(), Jypeli.FileManager.GetFileList(), Jypeli.FileManager.MkDir() ja Jypeli.FileManager.RmDir().
|
protected |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 34.
Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
|
protected |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 86.
Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
|
protected |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 68.
Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
|
protected |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 50.
Viittaukset Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
|
virtual |
Antaa listan nykyisessä hakemistossa olevista tiedostoista.
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 86.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.FMAssert() ja Jypeli.FileManager.Initialize().
|
protected |
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 17.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir ja Jypeli.FileManager.pathCandidates.
Viitattu Jypeli.FileManager.ChDir(), Jypeli.FileManager.Delete(), Jypeli.FileManager.Exists(), Jypeli.FileManager.GetFileList(), Jypeli.FileManager.MkDir(), Jypeli.FileManager.Open() ja Jypeli.FileManager.RmDir().
T Jypeli.FileManager.Load< T > | ( | T | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 23.
Viittaukset Jypeli.FileManager.BeginLoad(), Jypeli.LoadState.EndLoad(), Jypeli.FileManager.Exists(), Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.T.
Viitattu Jypeli.FileManager.TryLoad< T >().
T Jypeli.FileManager.LoadContent< T > | ( | T | obj, |
string | assetName | ||
) |
Määrittely tiedoston XnaSerialization.cs rivillä 21.
Viittaukset Jypeli.FileManager.BeginLoad(), Jypeli.LoadState.EndLoad(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.LoadState.Load() ja Jypeli.T.
|
package |
Määrittely tiedoston NameHelpers.cs rivillä 24.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir.
Viitattu Jypeli.FileManager.ChDir(), Jypeli.FileManager.Delete(), Jypeli.FileManager.Exists(), Jypeli.FileManager.MkDir(), Jypeli.FileManager.Open() ja Jypeli.FileManager.RmDir().
|
virtual |
Luo uuden hakemiston.
path | Hakemistopolku. |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 63.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
private |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 10.
Viittaukset Jypeli.FileManager.ReadAccessDenied ja Jypeli.FileManager.WriteAccessDenied.
Viitattu Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1 >(), Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1, TP2, TR >(), Jypeli.FileManager.FMAssert< TP1, TR >() ja Jypeli.FileManager.FMAssert< TR >().
|
virtual |
Avaa tiedoston.
fileName | Tiedoston nimi. |
write | Tarvitaanko tiedostoon kirjoitusoikeus. |
Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 36.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Initialize(), Jypeli.FileManager.MakeAbsolute() ja Jypeli.FileManager.openFileStream().
Viitattu Jypeli.LoadState.LoadState(), Jypeli.SaveState.SaveState(), Jypeli.FileManager.Create(), Jypeli.FileManager.DoWith() ja Jypeli.LoadState.ResetFile().
|
private |
Määrittely tiedoston Files.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.FileManager.Open().
void Jypeli.FileManager.PopDir | ( | ) |
Palauttaa edellisen työhakemiston. Jos edellistö työhakemistoa ei ole tallennettu, säilytetään nykyinen.
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 36.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir ja Jypeli.FileManager.prevDirs.
void Jypeli.FileManager.PushDir | ( | string | dir | ) |
Vaihtaa työhakemistoa jättäen edellisen hakemiston muistiin. Kutsu PopDir kun haluat palauttaa työhakemiston edelliseen arvoonsa.
dir |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 26.
Viittaukset Jypeli.FileManager._currentDir, Jypeli.FileManager.ChDir() ja Jypeli.FileManager.prevDirs.
|
virtual |
Tuhoaa hakemiston. Heittää poikkeuksen jos hakemisto ei ole tyhjä. Ei heitä poikkeusta, jos hakemistoa ei ole olemassa.
path |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 75.
Viittaukset Jypeli.FileManager.FMAssert(), Jypeli.FileManager.Initialize() ja Jypeli.FileManager.MakeAbsolute().
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston NameHelpers.cs rivillä 9.
void Jypeli.FileManager.Save | ( | object | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 64.
Viittaukset Jypeli.FileManager.BeginSave(), Jypeli.SaveState.EndSave() ja Jypeli.SaveState.Save().
Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData() ja Jypeli.FileManager.TrySave().
void Jypeli.FileManager.Save< T > | ( | T | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 46.
Viittaukset Jypeli.FileManager.BeginSave(), Jypeli.SaveState.EndSave(), Jypeli.SaveState.Save() ja Jypeli.T.
Viitattu Jypeli.FileManager.TrySave< T >().
void Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete | ( | Action | callback, |
params AsyncOperation[] | actions | ||
) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu.
callback | Aliohjelma |
actions | Operaatiot |
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 204.
Viittaukset Jypeli.Game.Time, Jypeli.FileManager.triggers ja Jypeli.Time.Zero.
void Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete | ( | Action | callback, |
TimeSpan | timeout, | ||
params AsyncOperation[] | actions | ||
) |
Laukaisee aliohjelman kun annetut operaatiot on suoritettu.
callback | Aliohjelma |
timeout | Kuinka pitkään odotetaan yksittäistä operaatiota ennen kuin luovutetaan |
actions | Operaatiot |
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 221.
Viittaukset Jypeli.Game.Time, Jypeli.FileManager.triggers ja Jypeli.Time.Zero.
T Jypeli.FileManager.TryLoad< T > | ( | T | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 34.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Load< T >() ja Jypeli.T.
void Jypeli.FileManager.TrySave | ( | object | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 71.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Save().
void Jypeli.FileManager.TrySave< T > | ( | T | obj, |
string | fileName | ||
) |
Määrittely tiedoston Serialization.cs rivillä 53.
Viittaukset Jypeli.FileManager.Save< T >().
void Jypeli.FileManager.Update | ( | Time | time | ) |
Päivitysfunktio
time | Kulunut aika edellisestä päivityksestä |
Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 66.
Viittaukset Jypeli.FileManager.triggers.
|
protected |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.FileManager.ChDir(), Jypeli.FileManager.GetFileList(), Jypeli.FileManager.Initialize(), Jypeli.FileManager.MakeAbsolute(), Jypeli.FileManager.PopDir() ja Jypeli.FileManager.PushDir().
|
protected |
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.FileManager.FileManager() ja Jypeli.FileManager.Initialize().
|
private |
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 9.
Viitattu Jypeli.FileManager.PopDir() ja Jypeli.FileManager.PushDir().
|
private |
Määrittely tiedoston HTTP.cs rivillä 59.
Viitattu Jypeli.FileManager.DoWithCallback(), Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete() ja Jypeli.FileManager.Update().
|
getset |
Nykyinen työhakemisto.
Määrittely tiedoston Directories.cs rivillä 15.
Action<Exception> Jypeli.FileManager.ReadAccessDenied |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 7.
Viitattu Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().
Action<Exception> Jypeli.FileManager.WriteAccessDenied |
Määrittely tiedoston Assert.cs rivillä 8.
Viitattu Jypeli.FileManager.OnAccessDenied().