Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Direction tietuereferenssi

Perussuunta tasossa. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

override bool Equals (object obj)
 Vertaa kahta suuntaa keskenään. Lisää...
 
override int GetHashCode ()
 Serves as a hash function for a particular type. Lisää...
 
Vector GetVector ()
 Palauttaa suunnan yksikkövektorina. Lisää...
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static Direction Inverse (Direction d)
 Palauttaa vastakkaisen suunnan annetulle suunnalle. Lisää...
 
static bool operator!= (Direction left, Direction right)
 
static bool operator== (Direction left, Direction right)
 

Julkiset attribuutit

string Name
 Suunnan nimi. Lisää...
 

Staattiset julkiset attribuutit

static Direction Down = new Direction( "Down", 0, -1 )
 Suunta alas. Lisää...
 
static Direction Left = new Direction( "Left", -1, 0 )
 Suunta vasemmalle. Lisää...
 
static Direction None = new Direction( "None", 0, 0 )
 Ei suuntaa. Lisää...
 
static Direction Right = new Direction( "Right", 1, 0 )
 Suunta oikealle. Lisää...
 
static Direction Up = new Direction( "Up", 0, 1 )
 Suunta ylös. Lisää...
 

Ominaisuudet

Angle Angle [get]
 Suuntaa vastaava kulma. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

 Direction (string name, int x, int y)
 

Yksityiset attribuutit

Vector Vector
 Suuntaa vastaava yksikkövektori. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Perussuunta tasossa.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 46.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Direction()

Jypeli.Direction.Direction ( string  name,
int  x,
int  y 
)
private

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 91.

Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.

Viitattu Jypeli.Direction.Equals().

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Equals()

override bool Jypeli.Direction.Equals ( object  obj)

Vertaa kahta suuntaa keskenään.

Parametrit
objVerrattava olio
Palauttaa
true jos sama, false jos eri.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 135.

Viittaukset Jypeli.Direction.Direction().

◆ GetHashCode()

override int Jypeli.Direction.GetHashCode ( )

Serves as a hash function for a particular type.

Palauttaa
A hash code for this instance that is suitable for use in hashing algorithms and data structures such as a hash table.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 125.

Viittaukset Jypeli.Vector.GetHashCode() ja Jypeli.Direction.Name.

◆ GetVector()

Vector Jypeli.Direction.GetVector ( )

Palauttaa suunnan yksikkövektorina.

Palauttaa
Suuntaa vastaava yksikkövektori.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 116.

Viittaukset Jypeli.Direction.Vector.

Viitattu PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.OnAdd(), PlatformCharacter.PrepareThrowable() ja PlatformCharacter2.PrepareThrowable().

◆ Inverse()

static Direction Jypeli.Direction.Inverse ( Direction  d)
static

Palauttaa vastakkaisen suunnan annetulle suunnalle.

Parametrit
dSuunta.
Palauttaa
Vastakkainen suunta.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 102.

Viittaukset Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.None, Jypeli.Direction.Right ja Jypeli.Direction.Up.

◆ operator!=()

static bool Jypeli.Direction.operator!= ( Direction  left,
Direction  right 
)
static
Parametrit
leftLeft.
rightRight.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 150.

Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.

◆ operator==()

static bool Jypeli.Direction.operator== ( Direction  left,
Direction  right 
)
static
Parametrit
leftLeft.
rightRight.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 143.

Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Down

◆ Left

◆ Name

string Jypeli.Direction.Name

◆ None

Direction Jypeli.Direction.None = new Direction( "None", 0, 0 )
static

Ei suuntaa.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 51.

Viitattu Jypeli.Direction.Inverse().

◆ Right

◆ Up

◆ Vector

Vector Jypeli.Direction.Vector
private

Suuntaa vastaava yksikkövektori.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 76.

Viitattu Jypeli.Direction.Direction(), Jypeli.Direction.GetVector(), Jypeli.Direction.operator!=() ja Jypeli.Direction.operator==().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Angle

Angle Jypeli.Direction.Angle
get

Suuntaa vastaava kulma.

Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 81.


Dokumentaatio tälle tietueelle luotiin seuraavasta tiedostosta: