Jypeli 10
The simple game programming library
|
Perussuunta tasossa. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
override bool | Equals (object obj) |
Vertaa kahta suuntaa keskenään. Lisää... | |
override int | GetHashCode () |
Serves as a hash function for a particular type. Lisää... | |
Vector | GetVector () |
Palauttaa suunnan yksikkövektorina. Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static Direction | Inverse (Direction d) |
Palauttaa vastakkaisen suunnan annetulle suunnalle. Lisää... | |
static bool | operator!= (Direction left, Direction right) |
static bool | operator== (Direction left, Direction right) |
Julkiset attribuutit | |
string | Name |
Suunnan nimi. Lisää... | |
Staattiset julkiset attribuutit | |
static Direction | Down = new Direction( "Down", 0, -1 ) |
Suunta alas. Lisää... | |
static Direction | Left = new Direction( "Left", -1, 0 ) |
Suunta vasemmalle. Lisää... | |
static Direction | None = new Direction( "None", 0, 0 ) |
Ei suuntaa. Lisää... | |
static Direction | Right = new Direction( "Right", 1, 0 ) |
Suunta oikealle. Lisää... | |
static Direction | Up = new Direction( "Up", 0, 1 ) |
Suunta ylös. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Angle | Angle [get] |
Suuntaa vastaava kulma. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
Direction (string name, int x, int y) | |
Yksityiset attribuutit | |
Vector | Vector |
Suuntaa vastaava yksikkövektori. Lisää... | |
Perussuunta tasossa.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 46.
|
private |
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 91.
Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.
Viitattu Jypeli.Direction.Equals().
override bool Jypeli.Direction.Equals | ( | object | obj | ) |
Vertaa kahta suuntaa keskenään.
obj | Verrattava olio |
true
jos sama, false
jos eri.Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 135.
Viittaukset Jypeli.Direction.Direction().
override int Jypeli.Direction.GetHashCode | ( | ) |
Serves as a hash function for a particular type.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 125.
Viittaukset Jypeli.Vector.GetHashCode() ja Jypeli.Direction.Name.
Vector Jypeli.Direction.GetVector | ( | ) |
Palauttaa suunnan yksikkövektorina.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 116.
Viittaukset Jypeli.Direction.Vector.
Viitattu PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.OnAdd(), PlatformCharacter.PrepareThrowable() ja PlatformCharacter2.PrepareThrowable().
Palauttaa vastakkaisen suunnan annetulle suunnalle.
d | Suunta. |
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 102.
Viittaukset Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Direction.None, Jypeli.Direction.Right ja Jypeli.Direction.Up.
left | Left. |
right | Right. |
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.
left | Left. |
right | Right. |
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 143.
Viittaukset Jypeli.Direction.Name ja Jypeli.Direction.Vector.
Suunta alas.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 61.
Viitattu Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateVerticalBorders(), Jypeli.Surfaces.Get(), Jypeli.BoundingRectangle.GetIntersectionDirection(), Jypeli.Direction.Inverse() ja Jypeli.RandomGen.NextDirection().
Suunta vasemmalle.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 66.
Viitattu Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders(), Jypeli.Surfaces.Get(), Jypeli.BoundingRectangle.GetIntersectionDirection(), Jypeli.Direction.Inverse(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.RandomGen.NextDirection(), PlatformCharacter.PrepareThrowable(), PlatformCharacter2.PrepareThrowable(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), PlatformCharacter2.Update() ja PlatformCharacter.Walk().
string Jypeli.Direction.Name |
Suunnan nimi.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 89.
Viitattu Jypeli.Direction.Direction(), Jypeli.Direction.GetHashCode(), Jypeli.Direction.operator!=() ja Jypeli.Direction.operator==().
Suunta oikealle.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 71.
Viitattu Jypeli.PlatformWandererBrain.PlatformWandererBrain(), Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders(), Jypeli.Surfaces.Get(), Jypeli.BoundingRectangle.GetIntersectionDirection(), Jypeli.Direction.Inverse(), PlatformCharacter2.Move(), Jypeli.RandomGen.NextDirection(), PlatformCharacter.Turn(), PlatformCharacter2.Turn(), PlatformCharacter2.Update() ja PlatformCharacter.Walk().
Suunta ylös.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateVerticalBorders(), Jypeli.Surfaces.Get(), Jypeli.BoundingRectangle.GetIntersectionDirection(), Jypeli.Direction.Inverse() ja Jypeli.RandomGen.NextDirection().
|
private |
Suuntaa vastaava yksikkövektori.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 76.
Viitattu Jypeli.Direction.Direction(), Jypeli.Direction.GetVector(), Jypeli.Direction.operator!=() ja Jypeli.Direction.operator==().
|
get |
Suuntaa vastaava kulma.
Määrittely tiedoston Direction.cs rivillä 81.