Jypeli 10
The simple game programming library
|
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä. Lisää...
Staattiset julkiset attribuutit | |
static readonly Time | Zero = new Time() |
Nolla-aika Lisää... | |
Paketin funktiot | |
Time (TimeSpan fromUpdate, TimeSpan fromStart) | |
Rakentaa ajan kahdesta TimeSpan-oliosta. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
TimeSpan | SinceLastUpdate [get] |
Aika joka on kulunut viime päivityksestä. Lisää... | |
TimeSpan | SinceStartOfGame [get] |
Aika joka on kulunut pelin alusta. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
TimeSpan | _start |
TimeSpan | _upd |
Sisältää tiedon ajasta, joka on kulunut pelin alusta ja viime päivityksestä.
|
package |
Rakentaa ajan kahdesta TimeSpan-oliosta.
fromUpdate | Päivityksestä kulunut aika |
fromStart | Pelin alusta kulunut aika |
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 44.
Viittaukset Jypeli.Time._start ja Jypeli.Time._upd.
|
private |
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 21.
Viitattu Jypeli.Time.Time().
|
private |
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Time.Time().
Nolla-aika
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 18.
Viitattu Jypeli.FileManager.TriggerOnComplete().
|
get |
Aika joka on kulunut viime päivityksestä.
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 26.
Viitattu Jypeli.Assets.Automobile.Accelerate(), Jypeli.Assets.Automobile.Brake(), Jypeli.Assets.Automobile.Reverse(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn(), Jypeli.Assets.Automobile.Update(), Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update(), Jypeli.Assets.Explosion.Update(), PlatformCharacter.Update(), PlatformCharacter2.Update(), Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update(), Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update(), Jypeli.Effects.Flame.Update(), Jypeli.Effects.Lightning.Update(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Update(), Jypeli.Effects.Smoke.Update(), Jypeli.GameObjects.Oscillator.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.PhysicsGameBase.Update(), Jypeli.LetterPicker.Update() ja Jypeli.Timer.UpdateAll().
|
get |
Aika joka on kulunut pelin alusta.
Määrittely tiedoston Time.cs rivillä 34.
Viitattu Jypeli.Animation.Animation(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.GameObjectBase(), Jypeli.MessageDisplay.Message.Message(), Jypeli.Effects.Particle.Initialize(), Jypeli.Assets.Weapon.Shoot(), Jypeli.Animation.Start(), Jypeli.Assets.Grenade.Update() ja Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update().