Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Assets.DriverBrain luokkareferenssi

Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa. Lisää...

Luokan Jypeli.Assets.DriverBrain luokkakaavio
Jypeli.Brain Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain

Julkiset jäsenfunktiot

 DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds)
 Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 

Ominaisuudet

List< PhysicsObjectCheckpoints [getset]
 Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää...
 
IntMeter CheckpointsPassed [getset]
 Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää...
 
PhysicsObjectNextCheckpoint [get]
 Seuraava tarkistuspiste. Lisää...
 
IntMeter RoundsDriven [getset]
 Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [getset]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [getset]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void nextRound ()
 

Yksityiset attribuutit

List< PhysicsObjectchkpoints
 

Additional Inherited Members

- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
virtual void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain-luokkaa.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 11.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ DriverBrain()

Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain ( List< PhysicsObject checkpoints,
int  rounds 
)

Alustaa uudet ajajan aivot.

Parametrit
checkpointsTarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava.
roundsKierrosten määrä.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 58.

Viittaukset Jypeli.Assets.DriverBrain.Checkpoints, Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed, Jypeli.Meter< ValueType >.MaxValue, Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound(), Jypeli.Assets.DriverBrain.RoundsDriven ja Jypeli.Meter< ValueType >.UpperLimit.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ nextRound()

◆ OnCollision()

override void Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.

Parametrit
targetToinen törmääjä.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 80.

Viittaukset Jypeli.Assets.DriverBrain.Checkpoints, Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed, Jypeli.Meter< ValueType >.MaxValue, Jypeli.Assets.DriverBrain.NextCheckpoint ja Jypeli.Meter< ValueType >.Value.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ chkpoints

List<PhysicsObject> Jypeli.Assets.DriverBrain.chkpoints
private

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 13.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Checkpoints

List<PhysicsObject> Jypeli.Assets.DriverBrain.Checkpoints
getset

Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 20.

Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision().

◆ CheckpointsPassed

IntMeter Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed
getset

Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 50.

Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain(), Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision().

◆ NextCheckpoint

PhysicsObject? Jypeli.Assets.DriverBrain.NextCheckpoint
get

Seuraava tarkistuspiste.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 34.

Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision() ja Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update().

◆ RoundsDriven

IntMeter Jypeli.Assets.DriverBrain.RoundsDriven
getset

Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.

Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 45.

Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: