Jypeli 10
The simple game programming library
|
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain
-luokkaa.
Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
DriverBrain (List< PhysicsObject > checkpoints, int rounds) | |
Alustaa uudet ajajan aivot. Lisää... | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
List< PhysicsObject > | Checkpoints [getset] |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi. Lisää... | |
IntMeter | CheckpointsPassed [getset] |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella. Lisää... | |
PhysicsObject? | NextCheckpoint [get] |
Seuraava tarkistuspiste. Lisää... | |
IntMeter | RoundsDriven [getset] |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | nextRound () |
Yksityiset attribuutit | |
List< PhysicsObject > | chkpoints |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
virtual void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Ajajan aivot. Laskee checkpointteja ja kierroksia automaattisesti. Nämä aivot ovat ihmispelaajalle, käytä tietokoneautoille ComputerDriverBrain
-luokkaa.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 11.
Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain | ( | List< PhysicsObject > | checkpoints, |
int | rounds | ||
) |
Alustaa uudet ajajan aivot.
checkpoints | Tarkistuspisteet, joiden läpi pelaajan on ajettava. |
rounds | Kierrosten määrä. |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 58.
Viittaukset Jypeli.Assets.DriverBrain.Checkpoints, Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed, Jypeli.Meter< ValueType >.MaxValue, Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound(), Jypeli.Assets.DriverBrain.RoundsDriven ja Jypeli.Meter< ValueType >.UpperLimit.
|
private |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 70.
Viittaukset Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed, Jypeli.Meter< ValueType >.Reset(), Jypeli.Assets.DriverBrain.RoundsDriven ja Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain().
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
target | Toinen törmääjä. |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 80.
Viittaukset Jypeli.Assets.DriverBrain.Checkpoints, Jypeli.Assets.DriverBrain.CheckpointsPassed, Jypeli.Meter< ValueType >.MaxValue, Jypeli.Assets.DriverBrain.NextCheckpoint ja Jypeli.Meter< ValueType >.Value.
|
private |
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 13.
|
getset |
Lista checkpointeista eli tarkistuspisteistä radalla. Auton tulee ajaa kaikkien näiden pisteiden läpi oikeassa järjestyksessä, että kierros lasketaan suoritetuksi.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision().
|
getset |
Mittari joka mittaa läpäistyjä tarkistuspisteitä tällä kierroksella.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 50.
Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain(), Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision().
|
get |
Seuraava tarkistuspiste.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 34.
Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.OnCollision() ja Jypeli.Assets.ComputerDriverBrain.Update().
|
getset |
Mittari joka mittaa ajettuja kierroksia.
Määrittely tiedoston DriverBrain.cs rivillä 45.
Viitattu Jypeli.Assets.DriverBrain.DriverBrain() ja Jypeli.Assets.DriverBrain.nextRound().