Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Renderer (SpriteBatch batch) | |
void | Draw (object texture, Vector2 position, Rectangle? sourceRectangle, Color color, float rotation, Vector2 origin, Vector2 scale, float depth) |
Yksityiset attribuutit | |
SpriteBatch | _batch |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 19.
FontStashSharp.Renderer.Renderer | ( | SpriteBatch | batch | ) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 23.
Viittaukset FontStashSharp.Renderer._batch.
void FontStashSharp.Renderer.Draw | ( | object | texture, |
Vector2 | position, | ||
Rectangle? | sourceRectangle, | ||
Color | color, | ||
float | rotation, | ||
Vector2 | origin, | ||
Vector2 | scale, | ||
float | depth | ||
) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 33.
Viittaukset FontStashSharp.Renderer._batch.
|
private |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 21.
Viitattu FontStashSharp.Renderer.Renderer() ja FontStashSharp.Renderer.Draw().