Jypeli 10
The simple game programming library
|
Hallitsee pelin tiedostojen lataamista. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Image | LoadInternalImage (string assetName) |
Lataa kuvatiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää... | |
SoundEffect | LoadInternalSoundEffect (string assetName) |
Lataa äänitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää... | |
Stream | StreamInternalFont (string assetName) |
Lataa fonttitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää... | |
Stream | StreamInternalResource (string assetName) |
Avaa tietovirran Jyåelin mukana tulevaan tiedostoon. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
string | ContentPath = "Content" [getset] |
Polku josta tiedostoja ladataan. Oletuksena Content Lisää... | |
string | InternalResourcePath = "Jypeli.Content." [getset] |
Polku Jypelin sisäisten resurssien lataamiseen. Tätä tuskin kannattaa muuttaa. Lisää... | |
string[] | InternalResources [get] |
Jypelin sisäisten resurssien nimet. Lisää... | |
Hallitsee pelin tiedostojen lataamista.
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 10.
Image Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalImage | ( | string | assetName | ) |
Lataa kuvatiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
assetName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 46.
Viittaukset Jypeli.Image.FromStream() ja Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().
Viitattu Jypeli.Game.LoadImageFromResources().
SoundEffect Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalSoundEffect | ( | string | assetName | ) |
Lataa äänitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
assetName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 56.
Viittaukset Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().
Stream Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalFont | ( | string | assetName | ) |
Lataa fonttitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista
assetName | Tiedoston nimi |
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 66.
Viittaukset Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().
Stream Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource | ( | string | assetName | ) |
Avaa tietovirran Jyåelin mukana tulevaan tiedostoon.
assetName |
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 34.
Viittaukset Jypeli.Content.JypeliContentManager.InternalResourcePath.
Viitattu Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalImage(), Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalSoundEffect() ja Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalFont().
|
getset |
Polku josta tiedostoja ladataan. Oletuksena Content
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 16.
|
getset |
Polku Jypelin sisäisten resurssien lataamiseen. Tätä tuskin kannattaa muuttaa.
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 22.
Viitattu Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().
|
get |
Jypelin sisäisten resurssien nimet.
Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 27.