Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Content.JypeliContentManager luokkareferenssi

Hallitsee pelin tiedostojen lataamista. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

Image LoadInternalImage (string assetName)
 Lataa kuvatiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää...
 
SoundEffect LoadInternalSoundEffect (string assetName)
 Lataa äänitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää...
 
Stream StreamInternalFont (string assetName)
 Lataa fonttitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista Lisää...
 
Stream StreamInternalResource (string assetName)
 Avaa tietovirran Jyåelin mukana tulevaan tiedostoon. Lisää...
 

Ominaisuudet

string ContentPath = "Content" [getset]
 Polku josta tiedostoja ladataan. Oletuksena Content Lisää...
 
string InternalResourcePath = "Jypeli.Content." [getset]
 Polku Jypelin sisäisten resurssien lataamiseen. Tätä tuskin kannattaa muuttaa. Lisää...
 
string[] InternalResources [get]
 Jypelin sisäisten resurssien nimet. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Hallitsee pelin tiedostojen lataamista.

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 10.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ LoadInternalImage()

Image Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalImage ( string  assetName)

Lataa kuvatiedoston Jypelin sisäisistä resursseista

Parametrit
assetNameTiedoston nimi
Palauttaa

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 46.

Viittaukset Jypeli.Image.FromStream() ja Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().

Viitattu Jypeli.Game.LoadImageFromResources().

◆ LoadInternalSoundEffect()

SoundEffect Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalSoundEffect ( string  assetName)

Lataa äänitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista

Parametrit
assetNameTiedoston nimi
Palauttaa

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 56.

Viittaukset Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().

Viitattu Jypeli.Game.LoadSoundEffectFromResources().

◆ StreamInternalFont()

Stream Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalFont ( string  assetName)

Lataa fonttitiedoston Jypelin sisäisistä resursseista

Parametrit
assetNameTiedoston nimi
Palauttaa

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 66.

Viittaukset Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().

◆ StreamInternalResource()

Stream Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource ( string  assetName)

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ ContentPath

string Jypeli.Content.JypeliContentManager.ContentPath = "Content"
getset

Polku josta tiedostoja ladataan. Oletuksena Content

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 16.

◆ InternalResourcePath

string Jypeli.Content.JypeliContentManager.InternalResourcePath = "Jypeli.Content."
getset

Polku Jypelin sisäisten resurssien lataamiseen. Tätä tuskin kannattaa muuttaa.

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 22.

Viitattu Jypeli.Content.JypeliContentManager.StreamInternalResource().

◆ InternalResources

string [] Jypeli.Content.JypeliContentManager.InternalResources
get

Jypelin sisäisten resurssien nimet.

Määrittely tiedoston JypeliContentManager.cs rivillä 27.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: