Jypeli 10
The simple game programming library
|
Hiiri. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
ButtonState | GetButtonState (MouseButton button) |
Palauttaa napin tilan. Lisää... | |
bool | IsCursorOn (GameObject obj) |
Onko hiiren kursori annetun olion päällä. Lisää... | |
Listener | Listen (MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia. Lisää... | |
Listener | Listen< T > (MouseButton button, ButtonState state, Action< T > handler, string helpText, T p) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia. Lisää... | |
Listener | Listen< T1, T2 > (MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia. Lisää... | |
Listener | Listen< T1, T2, T3 > (MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia. Lisää... | |
Listener | ListenMovement (double trigger, Action handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren liikettä. Lisää... | |
Listener | ListenMovement< T > (double trigger, Action< T > handler, string helpText, T p) |
Kuuntelee hiiren liikettä. Lisää... | |
Listener | ListenMovement< T1, T2 > (double trigger, Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Kuuntelee hiiren liikettä. Lisää... | |
Listener | ListenMovement< T1, T2, T3 > (double trigger, Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Kuuntelee hiiren liikettä. Lisää... | |
Listener | ListenOn (GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn (GameObject obj, MouseButton button, ButtonState state, Action handler, string helpText) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T > (GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action< T > handler, string helpText, T p) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T > (GameObject obj, MouseButton button, ButtonState state, Action< T > handler, string helpText, T p) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T1, T2 > (GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T1, T2 > (GameObject obj, MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T1, T2, T3 > (GameObject obj, HoverState hoverstate, MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenOn< T1, T2, T3 > (GameObject obj, MouseButton button, ButtonState state, Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä. Lisää... | |
Listener | ListenWheel (Action handler, string helpText) |
Kuuntelee hiiren rullaa Lisää... | |
Listener | ListenWheel< T > (Action< T > handler, string helpText, T p) |
Kuuntelee hiiren rullaa Lisää... | |
Listener | ListenWheel< T1, T2 > (Action< T1, T2 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2) |
Kuuntelee hiiren rullaa Lisää... | |
Listener | ListenWheel< T1, T2, T3 > (Action< T1, T2, T3 > handler, string helpText, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Kuuntelee hiiren rullaa Lisää... | |
Listener | ListenWheelGeneric (Delegate handler, string helpText, params object[] parameters) |
Kuuntelee hiiren rullaa. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton > | |
void | Clear () |
Poistaa kaikki kuuntelijat. Lisää... | |
void | Clear () |
void | Disable (Control c) |
Poistaa kontrollin käytöstä. Lisää... | |
void | Disable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Poistaa tietyt kuuntelutapahtumat käytöstä. Lisää... | |
void | DisableAll () |
Poistaa kaikki kontrollit käytöstä. Lisää... | |
void | Enable (Control c) |
Ottaa kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | Enable (Predicate< Listener< ControllerState, Control > > predicate) |
Ottaa käytöstä poistetun kontrollin takaisin käyttöön. Lisää... | |
void | EnableAll () |
Ottaa takaisin käyttöön kaikki Disable -metodilla poistetut kontrollit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
Palauttaa asetettujen kuuntelijoiden ohjetekstit. Lisää... | |
IEnumerable< string > | GetHelpTexts () |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
void | Update () |
Lukee uuden tilan laitteelta ja päivittää sen nykyiseksi sekä laukaisee tapahtumia. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
Mouse (ScreenView screen) | |
override MouseState | GetState () |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
bool | IsCursorVisible [getset] |
Käytetäänkö hiiren kursoria. Jos käytetään, hiiren paikka ruudulla on mitattavissa, mutta hiiri ei voi liikkua ruudun ulkopuolelle. Jos ei käytetä, hiirtä voidaan liikuttaa rajatta, mutta sen paikkaa ruudulla ei voida määrittää. Lisää... | |
Vector | MovementOnScreen [get] |
Kursorin viimeisin liike ruutukoordinaateissa. Lisää... | |
Vector | MovementOnWorld [get] |
Kursorin viimeisin liike maailmankoordinaateissa. Lisää... | |
Vector | PositionOnScreen [getset] |
Kursorin paikka ruutukoordinaateissa. Lisää... | |
Vector | PositionOnWorld [getset] |
Kursorin paikka maailmankoordinaateissa. Lisää... | |
int | WheelChange [get] |
Rullan asennon muutos viime tarkistuksesta. Vähenee alaspäin ja kasvaa ylöspäin rullattaessa. Nolla jos rullaa ei ole käytetty. Lisää... | |
int | WheelState [get] |
Rullan asento. Vähenee alaspäin ja kasvaa ylöspäin rullattaessa. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton > | |
ControllerState | CurrentState [getprotected set] |
Nykyinen tila. Lisää... | |
ControllerState | PrevState [getprotected set] |
Viimeisin tila. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
string | GetButtonName (MouseButton b) |
string | GetButtonName (MouseButton b, GameObject obj) |
ChangePredicate< MouseState > | MakeTriggerRule (double moveTrigger) |
ChangePredicate< MouseState > | MakeTriggerRule (GameObject obj, HoverState hover, MouseButton button, ButtonState state) |
ChangePredicate< MouseState > | MakeTriggerRule (MouseButton button, ButtonState state) |
ChangePredicate< MouseState > | MakeWheelTriggerRule () |
void | SetPosition (Vector pos) |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
static ButtonState | GetButtonState (MouseState oldState, MouseState newState, MouseButton button) |
static HoverState | GetHoverState (MouseState oldState, MouseState newState, GameObject obj) |
static Vector | GetPositionOnScreen (ScreenView screen, MouseState state) |
static Vector | GetPositionOnWorld (ScreenView screen, MouseState state) |
static bool | IsCursorOn (ScreenView screen, MouseState state, GameObject obj) |
Onko hiiren kursori annetun olion päällä. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
ScreenView | screen |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static readonly Dictionary< MouseButton, Func< MouseState, bool > > | GetButtonDown |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton > | |
Listener | AddListener (ChangePredicate< ControllerState > rule, Control control, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args) |
Staattiset suojellut attribuutit inherited from Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton > | |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | AlwaysTrigger |
static readonly ChangePredicate< ControllerState > | NeverTrigger |
|
package |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 175.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.CurrentState ja Jypeli.Mouse.screen.
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 304.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetButtonName(), Jypeli.Mouse.Listen(), Jypeli.Mouse.Listen< T >(), Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2 >(), Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Mouse.ListenOn(), Jypeli.Mouse.ListenOn< T >(), Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2 >() ja Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2, T3 >().
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 309.
Viittaukset Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Tag.
ButtonState Jypeli.Mouse.GetButtonState | ( | MouseButton | button | ) |
Palauttaa napin tilan.
button | Nappi |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 255.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.CurrentState, Jypeli.Mouse.GetButtonState() ja Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.PrevState.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 220.
Viittaukset Jypeli.Mouse.GetButtonDown.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetButtonState() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 235.
Viittaukset Jypeli.Mouse.IsCursorOn() ja Jypeli.Game.Screen.
Viitattu Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 181.
Viittaukset Jypeli.ScreenView.FromXnaCoords(), Jypeli.ScreenView.GetScreenTransform(), Jypeli.Mouse.screen, Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.ScreenView.ViewportSize ja Jypeli.Vector.Zero.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetPositionOnWorld() ja Jypeli.Mouse.IsCursorOn().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 188.
Viittaukset Jypeli.Game.Camera, Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Mouse.screen ja Jypeli.Camera.ScreenToWorld().
|
packagevirtual |
Lukee ja palauttaa laitteen viimeisimmän tilan.
Toteuttaa luokan Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 203.
Viittaukset Jypeli.Mouse.IsCursorVisible, Jypeli.Mouse.SetPosition() ja Jypeli.Vector.Zero.
bool Jypeli.Mouse.IsCursorOn | ( | GameObject | obj | ) |
Onko hiiren kursori annetun olion päällä.
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 333.
Viittaukset Jypeli.Game.Camera, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsDestroyed, Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Layer ja Jypeli.Camera.ScreenToWorld().
|
staticprivate |
Onko hiiren kursori annetun olion päällä.
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 320.
Viittaukset Jypeli.Game.Camera, Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsDestroyed, Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Layer, Jypeli.Mouse.screen ja Jypeli.Camera.ScreenToWorld().
Viitattu Jypeli.PushButton.CheckHover(), Jypeli.Mouse.GetHoverState(), Jypeli.Widgets.Slider.MouseMove(), Jypeli.Game.PaintDebugScreen() ja Jypeli.PushButton.Release().
Listener Jypeli.Mouse.Listen | ( | MouseButton | button, |
ButtonState | state, | ||
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
button | Nappi |
state | Napin tila |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 350.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls(), Jypeli.Window.AddControls(), Jypeli.PushButton.InitializeControls() ja Jypeli.Widgets.Slider.InitializeControls().
Listener Jypeli.Mouse.Listen< T > | ( | MouseButton | button, |
ButtonState | state, | ||
Action< T > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T | p | ||
) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
T |
button | Nappi |
state | Napin tila |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p | Parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 365.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2 > | ( | MouseButton | button, |
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
T1 | |
T2 |
button | Nappi |
state | Napin tila |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | 1. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p2 | 2. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 382.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2, T3 > | ( | MouseButton | button, |
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Kuuntelee hiiren nappulan painalluksia.
T1 | |
T2 | |
T3 |
button | Nappi |
state | Napin tila |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | 1. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p2 | 2. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p3 | 3. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 401.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenMovement | ( | double | trigger, |
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Kuuntelee hiiren liikettä.
trigger | Raja jonka liikkeen tulee ylittää |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 413.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Viitattu Jypeli.PushButton.InitializeControls() ja Jypeli.Widgets.Slider.InitializeControls().
Listener Jypeli.Mouse.ListenMovement< T > | ( | double | trigger, |
Action< T > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T | p | ||
) |
Kuuntelee hiiren liikettä.
T |
trigger | Raja jonka liikkeen tulee ylittää |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p | Parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 427.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenMovement< T1, T2 > | ( | double | trigger, |
Action< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Kuuntelee hiiren liikettä.
T1 | |
T2 |
trigger | Raja jonka liikkeen tulee ylittää |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | 1. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p2 | 2. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 443.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenMovement< T1, T2, T3 > | ( | double | trigger, |
Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Kuuntelee hiiren liikettä.
T1 | |
T2 | |
T3 |
trigger | Raja jonka liikkeen tulee ylittää |
handler | Kuuntelija-aliohjelma |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | 1. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p2 | 2. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
p3 | 3. parametri kuuntelija-aliohjelmalle |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 461.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn | ( | GameObject | obj, |
HoverState | hoverstate, | ||
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
obj | Olio. |
hoverstate | Tila siitä onko kursori olion päällä, pois, menossa päälle vai poistumassa |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 476.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Viitattu Jypeli.Window.AddControls(), Jypeli.PushButton.InitializeControls() ja Jypeli.Widgets.Slider.InitializeControls().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn | ( | GameObject | obj, |
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action | handler, | ||
string | helpText | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 614.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T > | ( | GameObject | obj, |
HoverState | hoverstate, | ||
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T | p | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T | Tapahtuman käsittelijän parametrin tyyppi. |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
hoverstate | Hiiren leijumistila, jolloin painallus katsotaan tapahtuneeksi. Käytetään vain, jos hiiren nappulan tilaksi annetaan ButtonState.Irrelevant |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p | Tapahtuman käsittelijän parametri. |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 494.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T > | ( | GameObject | obj, |
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T | p | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 630.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2 > | ( | GameObject | obj, |
HoverState | hoverstate, | ||
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäisen parametrin tyyppi. |
T2 | Tapahtuman käsittelijän toisen parametrin tyyppi. |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
hoverstate | Hiiren leijumistila, jolloin painallus katsotaan tapahtuneeksi. Käytetään vain, jos hiiren nappulan tilaksi annetaan ButtonState.Irrelevant |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäinen parametri. |
p2 | Tapahtuman käsittelijän toinen parametri. |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 514.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2 > | ( | GameObject | obj, |
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T1 | |
T2 |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p1 | |
p2 |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 648.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2, T3 > | ( | GameObject | obj, |
HoverState | hoverstate, | ||
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäisen parametrin tyyppi. |
T2 | Tapahtuman käsittelijän toisen parametrin tyyppi. |
T3 | Tapahtuman käsittelijän kolmannen parametrin tyyppi. |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
hoverstate | Hiiren leijumistila, jolloin painallus katsotaan tapahtuneeksi. Käytetään vain, jos hiiren nappulan tilaksi annetaan ButtonState.Irrelevant |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäinen parametri. |
p2 | Tapahtuman käsittelijän toinen parametri. |
p3 | Tapahtuman käsittelijän kolmas parametri. |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 536.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2, T3 > | ( | GameObject | obj, |
MouseButton | button, | ||
ButtonState | state, | ||
Action< T1, T2, T3 > | handler, | ||
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Kuuntelee hiirenpainalluksia annetun peliolion päällä.
T1 | |
T2 | |
T3 |
obj | Olio, jonka päällä hiiren kursorin tulisi olla. |
button | Hiiren nappula. |
state | Nappulan tila. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti. |
p1 | |
p2 | |
p3 |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 668.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
Listener Jypeli.Mouse.ListenWheel | ( | Action | handler, |
string | helpText | ||
) |
Kuuntelee hiiren rullaa
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti |
Listener Jypeli.Mouse.ListenWheel< T > | ( | Action< T > | handler, |
string | helpText, | ||
T | p | ||
) |
Kuuntelee hiiren rullaa
T | Tapahtuman käsittelijän parametrin tyyppi. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti |
p | Tapahtuman käsittelijän parametri. |
Listener Jypeli.Mouse.ListenWheel< T1, T2 > | ( | Action< T1, T2 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2 | ||
) |
Kuuntelee hiiren rullaa
T1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäisen parametrin tyyppi. |
T2 | Tapahtuman käsittelijän toise parametrin tyyppi. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäinen parametri. |
p2 | Tapahtuman käsittelijän toinen parametri. |
Listener Jypeli.Mouse.ListenWheel< T1, T2, T3 > | ( | Action< T1, T2, T3 > | handler, |
string | helpText, | ||
T1 | p1, | ||
T2 | p2, | ||
T3 | p3 | ||
) |
Kuuntelee hiiren rullaa
T1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäisen parametrin tyyppi. |
T2 | Tapahtuman käsittelijän toise parametrin tyyppi. |
T3 | Tapahtuman käsittelijän kolmannen parametrin tyyppi. |
handler | Tapahtuman käsittelijä. |
helpText | Ohjeteksti |
p1 | Tapahtuman käsittelijän ensimmäinen parametri. |
p2 | Tapahtuman käsittelijän toinen parametri. |
p3 | Tapahtuman käsittelijän kolmas parametri. |
Listener Jypeli.Mouse.ListenWheelGeneric | ( | Delegate | handler, |
string | helpText, | ||
params object[] | parameters | ||
) |
Kuuntelee hiiren rullaa.
handler | Aliohjelma, joka käsittelee |
helpText | |
parameters |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 593.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AddListener() ja Jypeli.Mouse.MakeWheelTriggerRule().
|
private |
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 268.
Viittaukset Jypeli.Mouse.GetButtonState(), Jypeli.Mouse.GetHoverState(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsDestroyed ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Layer.
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 260.
Viittaukset Jypeli.Controls.Controller< MouseState, MouseButton >.AlwaysTrigger ja Jypeli.Mouse.GetButtonState().
Viitattu Jypeli.Mouse.Listen(), Jypeli.Mouse.Listen< T >(), Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2 >(), Jypeli.Mouse.Listen< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Mouse.ListenMovement(), Jypeli.Mouse.ListenMovement< T >(), Jypeli.Mouse.ListenMovement< T1, T2 >(), Jypeli.Mouse.ListenMovement< T1, T2, T3 >(), Jypeli.Mouse.ListenOn(), Jypeli.Mouse.ListenOn< T >(), Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2 >() ja Jypeli.Mouse.ListenOn< T1, T2, T3 >().
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 296.
Viitattu Jypeli.Mouse.ListenWheelGeneric().
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 193.
Viittaukset Jypeli.ScreenView.GetScreenInverse(), Jypeli.Mouse.screen, Jypeli.ScreenView.ToXnaCoords(), Jypeli.Vector.Transform(), Jypeli.ScreenView.ViewportSize ja Jypeli.Vector.Zero.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetState().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 47.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetButtonState().
|
private |
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 56.
Viitattu Jypeli.Mouse.Mouse(), Jypeli.Mouse.GetPositionOnScreen(), Jypeli.Mouse.GetPositionOnWorld(), Jypeli.Mouse.IsCursorOn() ja Jypeli.Mouse.SetPosition().
|
getset |
Käytetäänkö hiiren kursoria. Jos käytetään, hiiren paikka ruudulla on mitattavissa, mutta hiiri ei voi liikkua ruudun ulkopuolelle. Jos ei käytetä, hiirtä voidaan liikuttaa rajatta, mutta sen paikkaa ruudulla ei voida määrittää.
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 65.
Viitattu Jypeli.Mouse.GetState().
|
get |
|
get |
|
getset |
Kursorin paikka ruutukoordinaateissa.
Määrittely tiedoston Mouse.cs rivillä 74.
Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.MouseMove(), Jypeli.Window.MoveWindow() ja Jypeli.Window.StartMoveWindow().
|
getset |
|
get |
|
get |