Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Window luokkareferenssi

Ikkuna. Lisää...

Luokan Jypeli.Window luokkakaavio
Jypeli.Widget Jypeli.GameObject Jypeli.Controls.ControlContexted Jypeli.CustomDrawable Jypeli.GameObjectContainer Jypeli.GameObjects.GameObjectBase Jypeli.IGameObjectInternal Jypeli.Tagged Jypeli.Destroyable Jypeli.IGameObject Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.CustomQueryWindow< W > Jypeli.MessageWindow Jypeli.MultiSelectWindow Jypeli.Widgets.SplashScreen Jypeli.YesNoWindow

Julkiset jäsenfunktiot

 Window ()
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
 Window (double width, double height)
 Alustaa uuden ikkunan. Lisää...
 
void Close ()
 Sulkee ikkunan. Lisää...
 
delegate void WindowHandler (Window sender)
 Ikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget
 Widget (Animation animation)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
 Widget (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Draw (Matrix parentTransformation)
 Piirtää elementin ruudulle Lisää...
 
virtual void Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation)
 Piirtää elementin ruudulle Lisää...
 
void InitControl ()
 Alustaa Widgetin ohjaimet käyttöön. Sinun ei tarvitse kutsua tätä Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject
 GameObject (Animation animation)
 Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, double x, double y)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, Shape shape)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y)
 Alustaa uuden peliolion. Lisää...
 
 GameObject (ILayout layout)
 Alustaa widgetin. Lisää...
 
void Add (IGameObject childObject)
 Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana. Lisää...
 
virtual void Clear ()
 Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää...
 
void ClearOscillations ()
 Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää...
 
override void Destroy ()
 Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää...
 
void FlipImage ()
 Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää...
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
GameObject GetMainParent ()
 Antaa olion korkeimman tason isäntäolion. Eli vanhemman vanhemman... Lisää...
 
void InitLayout (double width, double height)
 Alustaa asettelijan käyttöön Lisää...
 
void InitLayout (double width, double height, ILayout layout)
 Alustaa asettelijan käyttöön Lisää...
 
bool IsBetween (Vector pos1, Vector pos2)
 Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää...
 
bool IsInside (Vector point)
 Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää...
 
bool IsInsideRect (Vector point)
 Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää...
 
void MirrorImage ()
 Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää...
 
virtual void Move (Vector movement)
 Siirtää oliota. Lisää...
 
override void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää...
 
void Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0)
 Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää...
 
void OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0)
 Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää...
 
void RefreshLayout ()
 Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää...
 
void Remove (IGameObject childObject)
 Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy-metodia. Lisää...
 
void SetEquilibrium ()
 Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää...
 
void SetImage (StorageFile file)
 Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää...
 
virtual void Stop ()
 Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää...
 
void StopMoveTo ()
 Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated-ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase
void MoveTo (Vector location, double speed)
 Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää...
 
void OnAddedToGame ()
 Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää...
 
void OnRemoved ()
 Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal
void OnAddedToGame ()
 
void OnRemoved ()
 

Suojatut jäsenfunktiot

override Vector GetMaximumSize ()
 Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject
virtual void InitChildren ()
 Alustaa lapsioliot Lisää...
 
virtual void MoveToTarget ()
 Liikuttaa kappaletta kohti määränpäätä. Lisää...
 
void NotifyParentAboutChangedSizingAttributes ()
 Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase
 GameObjectBase ()
 Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää...
 
void OnDestroyed ()
 Kun olio tuhotaan Lisää...
 

Ominaisuudet

Color ActiveColor [getset]
 Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen. Lisää...
 
override Color Color [getset]
 Ikkunan väri. Lisää...
 
Color InactiveColor [getset]
 Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget
Color BorderColor [getset]
 Reunojen väri. Lisää...
 
bool CapturesMouse [getset]
 Kaappaako hiiren, eli meneekö hiiren tapahtumat tämän alla sijaitsevalle oliolle Lisää...
 
ListenContext ControlContext [get]
 Tämän Widgetin ohjainkuuntelijoiden konteksti Lisää...
 
bool IsCapturingMouse [get]
 Kaappaako hiirtä tällä hetkellä, eli: CapturesMouse on true ja hiiri on tämän olion päällä, tai Jokin tämän lapsista kaappaa hiirtä. Lisää...
 
bool IsModal [getset]
 Jos true, pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject
override Angle?? Angle [getset]
 
override Animation Animation [getset]
 Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää...
 
List< ListenerAssociatedListeners [getprivate set]
 Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat Lisää...
 
virtual Color Color [getset]
 Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää...
 
SynchronousList< GameObjectGetChildObjectList [get]
 Palauttaa olion lapsioliot. Lisää...
 
virtual Sizing HorizontalSizing [getset]
 Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
 
bool IgnoresLighting [getset]
 Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää...
 
bool IsAddedToGame [getset]
 Onko olio lisätty peliin. Lisää...
 
bool IsVisible [getset]
 Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää...
 
ILayout Layout [getset]
 Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää...
 
int? ObjectCount [get]
 Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää...
 
SynchronousList< GameObjectObjects [get]
 Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää...
 
override Vector?? Position [getset]
 
virtual Vector PreferredSize [getset]
 Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää...
 
virtual Shape Shape [getset]
 Olion muoto. Lisää...
 
string ShapeString [getset]
 Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää...
 
override Vector Size [getset]
 Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää...
 
bool SizingByLayout [getset]
 Onko olion koko asettelijan muokkaama Lisää...
 
bool TextureFillsShape [getset]
 Jos true, kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää...
 
Vector TextureWrapSize [getset]
 Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää...
 
virtual Sizing VerticalSizing [getset]
 Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase
Angle AbsoluteAngle [getset]
 Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää...
 
Vector AbsolutePosition [getset]
 Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää...
 
double AbsoluteX [getset]
 Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää...
 
double AbsoluteY [getset]
 Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää...
 
abstract Angle Angle [getset]
 Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää...
 
abstract Animation Animation [getset]
 Animaatio. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää...
 
double Bottom [getset]
 Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää...
 
virtual BrainBrain [getset]
 Olion aivot. Ks. Brain Lisää...
 
TimeSpan CreationTime [getprotected set]
 Olion luomisaika. Lisää...
 
Game Game [get]
 Peli. Lisää...
 
double Height [getset]
 Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää...
 
Image Image [getset]
 Olion kuva. Voi olla null, jolloin piirretään vain väri. Lisää...
 
Angle InitialRelativeAngle [getset]
 
Vector InitialRelativePosition [getset]
 
bool IsDestroyed [getprivate set]
 Onko olio tuhottu. Lisää...
 
bool IsUpdated [getset]
 Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true, kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää...
 
Layer Layer [getset]
 Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää...
 
double Left [getset]
 Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää...
 
TimeSpan Lifetime [get]
 Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää...
 
TimeSpan LifetimeLeft [getset]
 Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää...
 
TimeSpan MaximumLifetime [getset]
 Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää...
 
IGameObject Parent [getset]
 Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null, olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää...
 
virtual Vector Position [getset]
 Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition). Lisää...
 
Angle RelativeAngle [getset]
 Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle. Lisää...
 
Angle RelativeAngleToMainParent [getset]
 Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle. Lisää...
 
double RelativeBottom [getset]
 Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää...
 
double RelativeLeft [getset]
 Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää...
 
Vector RelativePosition [getset]
 Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää...
 
Vector RelativePositionToMainParent [getset]
 Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää...
 
double RelativeRight [getset]
 Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää...
 
double RelativeTop [getset]
 Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää...
 
Vector RelativeUnitX [get]
 Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää...
 
Vector RelativeUnitY [get]
 Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää...
 
double Right [getset]
 Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää...
 
bool RotateImage [getset]
 Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää...
 
abstract Vector Size [getset]
 Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää...
 
object Tag [getset]
 Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää...
 
double Top [getset]
 Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää...
 
Vector UnitX [get]
 Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää...
 
Vector UnitY [get]
 Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää...
 
double Width [getset]
 Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää...
 
double X [getset]
 Olion paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [getset]
 Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [getset]
 Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal
List< ListenerAssociatedListeners [get]
 
new bool IsAddedToGame [getset]
 
new Layer Layer [getset]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject
Angle Angle [getset]
 
Animation Animation [getset]
 
Brain Brain [getset]
 
Color Color [getset]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [getset]
 
Image Image [getset]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [getset]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [getset]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [getset]
 
Angle RelativeAngle [getset]
 
Angle RelativeAngleToMainParent [getset]
 
Vector RelativePosition [getset]
 
Vector RelativePositionToMainParent [getset]
 
Vector RelativeUnitX [get]
 
Vector RelativeUnitY [get]
 
bool RotateImage [getset]
 
Shape Shape [getset]
 
bool TextureFillsShape [getset]
 
Vector TextureWrapSize [getset]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [getset]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [getset]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [getset]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [getset]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [getset]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [getset]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [getset]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [getset]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.ControlContexted
ListenContext ControlContext [get]
 
bool IsModal [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomDrawable
bool IsVisible [getset]
 Onko olio näkyvissä Lisää...
 

Tapahtumat

WindowHandler Closed
 Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase
Action AddedToGame
 Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää...
 
Action Destroyed
 Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
 
Action Removed
 Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddControls ()
 
void EndMoveWindow ()
 
void initialize ()
 
void MoveWindow ()
 
void OnClosed ()
 
void RestoreMouse ()
 
void ShowMouse ()
 
void StartMoveWindow ()
 
void Window_Activated ()
 
void Window_Deactivated ()
 

Yksityiset attribuutit

Color _actColor = new Color( 255, 255, 255, 200 )
 
Color _actTitle = new Color( 255, 255, 255, 100 )
 
Color _inactColor = new Color( 50, 50, 50, 50 )
 
Color _inactTitle = new Color( 128, 128, 128, 50 )
 
Vector movementCenter = Vector.Zero
 
bool moving = false
 
bool prevMouseVisible = true
 

Additional Inherited Members

- Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject
Action arrivedAction = null
 Kun olio saapuu kohteeseen Lisää...
 
bool autoResizeChildObjects = true
 
double moveSpeed
 Liikkumisnopeus kohdetta kohti Lisää...
 
VectormoveTarget = null
 Piste johon liikutaan Lisää...
 
Timer moveTimer = null
 Ajastin joka liikuttaa kappaletta kohti kohdepistettä Lisää...
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget
List< ListenerassociatedListeners = new List<Listener>()
 Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää...
 
- Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject
SynchronousList< GameObject_childObjects = null
 

Yksityiskohtainen selite

Ikkuna.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 36.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Window() [1/2]

Jypeli.Window.Window ( )

Alustaa uuden ikkunan.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 103.

Viittaukset Jypeli.Window.initialize().

◆ Window() [2/2]

Jypeli.Window.Window ( double  width,
double  height 
)

Alustaa uuden ikkunan.

Parametrit
widthLeveys.
heightKorkeus.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 114.

Viittaukset Jypeli.Window.initialize(), Jypeli.GameObject.Layout ja Jypeli.GameObject.SizingByLayout.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddControls()

◆ Close()

◆ EndMoveWindow()

void Jypeli.Window.EndMoveWindow ( )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 197.

Viittaukset Jypeli.Window.moving.

Viitattu Jypeli.Window.AddControls().

◆ GetMaximumSize()

override Vector Jypeli.Window.GetMaximumSize ( )
protectedvirtual

Ikkunalla maksimikoko on siten, että se mahtuu näytölle.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObject.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 125.

Viittaukset Jypeli.Game.Screen.

◆ initialize()

◆ MoveWindow()

void Jypeli.Window.MoveWindow ( )
private

◆ OnClosed()

void Jypeli.Window.OnClosed ( )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 94.

Viittaukset Jypeli.Window.Closed.

Viitattu Jypeli.Window.initialize().

◆ RestoreMouse()

void Jypeli.Window.RestoreMouse ( )
private

◆ ShowMouse()

void Jypeli.Window.ShowMouse ( )
private

◆ StartMoveWindow()

◆ Window_Activated()

void Jypeli.Window.Window_Activated ( )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 202.

Viittaukset Jypeli.Window.ActiveColor.

Viitattu Jypeli.Window.initialize().

◆ Window_Deactivated()

void Jypeli.Window.Window_Deactivated ( )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 207.

Viittaukset Jypeli.Window.InactiveColor.

Viitattu Jypeli.Window.initialize().

◆ WindowHandler()

delegate void Jypeli.Window.WindowHandler ( Window  sender)

Ikkunatapahtumien käsittelijä.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _actColor

Color Jypeli.Window._actColor = new Color( 255, 255, 255, 200 )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 38.

◆ _actTitle

Color Jypeli.Window._actTitle = new Color( 255, 255, 255, 100 )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 40.

◆ _inactColor

Color Jypeli.Window._inactColor = new Color( 50, 50, 50, 50 )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 39.

◆ _inactTitle

Color Jypeli.Window._inactTitle = new Color( 128, 128, 128, 50 )
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 41.

◆ movementCenter

Vector Jypeli.Window.movementCenter = Vector.Zero
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 44.

Viitattu Jypeli.Window.StartMoveWindow().

◆ moving

bool Jypeli.Window.moving = false
private

◆ prevMouseVisible

bool Jypeli.Window.prevMouseVisible = true
private

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 45.

Viitattu Jypeli.Window.RestoreMouse() ja Jypeli.Window.ShowMouse().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ ActiveColor

Color Jypeli.Window.ActiveColor
getset

Ikkunan väri, kun ikkuna on aktiivinen.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 67.

Viitattu Jypeli.Window.Window_Activated().

◆ Color

override Color Jypeli.Window.Color
getset

Ikkunan väri.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 50.

Viitattu Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen() ja Jypeli.Game.InitDebugScreen().

◆ InactiveColor

Color Jypeli.Window.InactiveColor
getset

Ikkunan väri, kun ikkuna ei ole aktiivinen.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 76.

Viitattu Jypeli.Window.Window_Deactivated().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Closed

WindowHandler Jypeli.Window.Closed

Tapahtuu kun ikkuna suljetaan. TODO: ClearAllin kutsuminen samalla updatella kuin Closed-eventti tapahtuu aiheuttaa StackOverflown. TODO: ClearAll ei tyhjennä HighScoreWindowia oikein.

Määrittely tiedoston Window.cs rivillä 92.

Viitattu Jypeli.Game.ConfirmExit() ja Jypeli.Window.OnClosed().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: