Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Texture2DManager (GraphicsDevice device) | |
object | CreateTexture (int width, int height) |
void | SetTextureData (object texture, Rectangle bounds, byte[] data) |
Yksityiset attribuutit | |
readonly GraphicsDevice | _device |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 48.
FontStashSharp.Texture2DManager.Texture2DManager | ( | GraphicsDevice | device | ) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 52.
Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.
object FontStashSharp.Texture2DManager.CreateTexture | ( | int | width, |
int | height | ||
) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 62.
Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.
void FontStashSharp.Texture2DManager.SetTextureData | ( | object | texture, |
Rectangle | bounds, | ||
byte[] | data | ||
) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 67.
|
private |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 50.
Viitattu FontStashSharp.Texture2DManager.Texture2DManager() ja FontStashSharp.Texture2DManager.CreateTexture().