![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
| Texture2DManager (GraphicsDevice device) | |
| object | CreateTexture (int width, int height) |
| void | SetTextureData (object texture, Rectangle bounds, byte[] data) |
Yksityiset attribuutit | |
| readonly GraphicsDevice | _device |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 48.
| FontStashSharp.Texture2DManager.Texture2DManager | ( | GraphicsDevice | device | ) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 52.
Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.
| object FontStashSharp.Texture2DManager.CreateTexture | ( | int | width, |
| int | height | ||
| ) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 62.
Viittaukset FontStashSharp.Texture2DManager._device.
| void FontStashSharp.Texture2DManager.SetTextureData | ( | object | texture, |
| Rectangle | bounds, | ||
| byte[] | data | ||
| ) |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 67.
|
private |
Määrittely tiedoston FontStashSharpMGclasses.cs rivillä 50.
Viitattu FontStashSharp.Texture2DManager.Texture2DManager() ja FontStashSharp.Texture2DManager.CreateTexture().