Jypeli 10
The simple game programming library
|
Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
virtual void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Lisää... | |
void | MoveTo (Vector location, double speed) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
abstract void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
void | OnAddedToGame () |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
void | OnRemoved () |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
virtual void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. IsUpdated Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
GameObjectBase () | |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää... | |
void | OnDestroyed () |
Kun olio tuhotaan Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Angle | AbsoluteAngle [getset] |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää... | |
Vector | AbsolutePosition [getset] |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää... | |
double | AbsoluteX [getset] |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
double | AbsoluteY [getset] |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
abstract Angle | Angle [getset] |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
abstract Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
double | Bottom [getset] |
Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
virtual Brain? | Brain [getset] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
TimeSpan | CreationTime [getprotected set] |
Olion luomisaika. Lisää... | |
Game | Game [get] |
Peli. Lisää... | |
double | Height [getset] |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
Image | Image [getset] |
Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
Angle | InitialRelativeAngle [getset] |
Vector | InitialRelativePosition [getset] |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [getset] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
Layer | Layer [getset] |
Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
double | Left [getset] |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
TimeSpan | LifetimeLeft [getset] |
Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
IGameObject | Parent [getset] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
virtual Vector | Position [getset] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition ). Lisää... | |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
double | RelativeBottom [getset] |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeLeft [getset] |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativePosition [getset] |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää... | |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää... | |
double | RelativeRight [getset] |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeTop [getset] |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitY [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Right [getset] |
Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
bool | RotateImage [getset] |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
abstract Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
object | Tag [getset] |
Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
double | Top [getset] |
Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | UnitX [get] |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | UnitY [get] |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
double | X [getset] |
Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [getset] |
Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Action | Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
Brain | _brain = Brain.None |
Layer | _layer = null |
TimeSpan | _maxLifetime = TimeSpan.MaxValue |
bool | _rotateImage = true |
Kaikille peliolioille yhteinen kantaluokka
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 10.
|
protected |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 551.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.CreationTime, Jypeli.Time.SinceStartOfGame, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Tag ja Jypeli.Game.Time.
|
virtual |
Tuhoaa olion.
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Uudelleentoteutetaan luokissa PlatformCharacter, ShootingPlatformCharacter, Jypeli.Assets.Tank, Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 159.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsDestroyed ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.OnDestroyed().
void Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.MoveTo | ( | Vector | location, |
double | speed | ||
) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella.
location | Paikka johon siirrytään |
speed | Nopeus (paikkayksikköä sekunnissa) jolla liikutaan. Nopeus on maksiminopeus. Jos välissä on hitaampaa maastoa tai esteitä, liikkumisnopeus voi olla alle sen. |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 582.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.MoveTo().
|
pure virtual |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy.
location | Paikka johon siirrytään |
speed | Nopeus (paikkayksikköä sekunnissa) jolla liikutaan. Nopeus on maksiminopeus. Jos välissä on hitaampaa maastoa tai esteitä, liikkumisnopeus voi olla alle sen. |
doWhenArrived | Aliohjelma, joka ajetaan kun paikkaan on päästy. Voi olla null, jos ei haluta mitään aliohjelmaa. |
Toteutettu luokassa Jypeli.GameObject ja Jypeli.PhysicsStructure.
void Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.OnAddedToGame | ( | ) |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 117.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AddedToGame ja Jypeli.Brain.AddToGameEvent().
|
protected |
Kun olio tuhotaan
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 150.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Destroyed.
void Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.OnRemoved | ( | ) |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Removed.
|
virtual |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated
-ominaisuuden arvoksi on asetettu true
ja olio on lisätty peliin. IsUpdated
time | Peliaika. |
Uudelleentoteutetaan luokissa Jypeli.Assets.Automobile, Jypeli.Assets.Explosion, PlatformCharacter, PlatformCharacter2, ShootingPlatformCharacter, Jypeli.Assets.Tank, Jypeli.Assets.Weapon, Jypeli.Assets.Grenade, Jypeli.Effects.Flame, Jypeli.Effects.Lightning, Jypeli.Effects.ParticleSystem, Jypeli.Effects.Smoke, Jypeli.GameObject, Jypeli.PhysicsObject, Jypeli.PhysicsStructure ja Jypeli.LetterPicker.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 594.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Destroy(), Jypeli.Brain.DoUpdate(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsDestroyed, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Lifetime ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.MaximumLifetime.
|
private |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 13.
|
private |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 12.
|
private |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 14.
|
private |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 15.
|
getset |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 366.
|
getset |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 356.
|
getset |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 478.
|
getset |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 488.
|
getset |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 183.
|
getset |
Animaatio. Voi olla null
, jolloin piirretään vain väri.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 529.
|
getset |
Olion alareunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 402.
Viitattu Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.Surface.GetGroundHeight(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.PushButton.TouchHover() ja Jypeli.LetterPicker.UpdateSize().
|
getset |
Olion aivot. Ks. Brain
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 92.
|
getprotected set |
Olion luomisaika.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 188.
Viitattu Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.GameObjectBase() ja Jypeli.Assets.Grenade.Update().
|
get |
Peli.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 20.
Viitattu Jypeli.LabyrinthWandererBrain.SetNextDirectionAndDestination().
|
getset |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa).
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 244.
Viitattu Jypeli.Label.Label(), Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.Assets.Tank.Tank(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.LetterPicker.Clone(), Jypeli.Widgets.BarGauge.Draw(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), Jypeli.Assets.CollisionHandler.IncreaseObjectSize(), Jypeli.Assets.CollisionHandler.IncreaseTargetSize(), Jypeli.PushButton.InitializeShape(), Jypeli.GameObject.IsBetween(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), Jypeli.PhysicsObject.MakeOneWay(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByHeight(), Jypeli.Label.setDefaultHeight(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Label.updateSize(), Jypeli.LetterPicker.UpdateSize(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.UpdateValue() ja PlatformCharacter.Visualize().
|
getset |
Olion kuva. Voi olla null
, jolloin piirretään vain väri.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 534.
Viitattu Jypeli.Level.Clear(), Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.ListWidget< T, O >.Hide(), Jypeli.ListWidget< T, O >.ShowDownButton(), Jypeli.ListWidget< T, O >.ShowUpButton() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
getsetpackage |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 251.
|
getsetpackage |
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 250.
|
getprivate set |
Onko olio tuhottu.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 140.
Viitattu Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Destroy(), Jypeli.TouchPanel.IsBeingTouched(), Jypeli.Mouse.IsCursorOn(), PlatformCharacter.IsStandingOn(), Jypeli.TouchPanel.MakeTriggerRule(), Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule(), Jypeli.PhysicsObject.OnCollided(), ShootingPlatformCharacter.Shoot(), ShootingPlatformCharacter.Update(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Update() ja Jypeli.PhysicsObject.Update().
|
getset |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true
, kun luokan olio tarvitsee päivittämistä.
Jos tämä asetetaan arvoon
, olion Update
-metodia kutsutaan säännöllisesti (noin 25 kertaa sekunnissa) sen jälkeen, kun olio on lisätty peliin.
Tämä ei ole oletuksena true
, jotta vältetään pelin hidastuminen turhien päivityskutsujen takia. Jos esimerkiksi kenttä koostuu tuhansista seinäpalikoista, näiden kaikkien päivittäminen koko ajan olisi turhaa.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 70.
Viitattu Jypeli.Assets.Automobile.Automobile(), Jypeli.Assets.Explosion.Explosion(), Jypeli.Assets.Grenade.Grenade(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.ParticleSystem(), PlatformCharacter.PlatformCharacter(), PlatformCharacter2.PlatformCharacter2(), Jypeli.GameObject.InitChildren(), Jypeli.GameObject.Oscillate() ja Jypeli.GameObject.OscillateAngle().
|
getset |
Kerros, jolle peliolio on lisätty.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.TouchPanel.IsBeingTouched(), Jypeli.Mouse.IsCursorOn(), Jypeli.TouchPanel.MakeTriggerRule() ja Jypeli.Mouse.MakeTriggerRule().
|
getset |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 375.
Viitattu PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), PlatformCharacter.IsStandingOn(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition() ja Jypeli.Game.UpdateDebugScreen().
|
get |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 193.
|
getset |
Olion jäljellä oleva elinaika.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 216.
|
getset |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime
on suurempi kuin tämä, olio kuolee.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 202.
Viitattu Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.PhysicsStructure.ReallyDestroy(), Jypeli.Assets.Weapon.Shoot() ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Update().
|
getset |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null
, olio ei ole minkään olion lapsiolio.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 54.
Viitattu Jypeli.Window.Close(), Jypeli.GameObject.GetMainParent(), Jypeli.GameObject.NotifyParentAboutChangedSizingAttributes() ja Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile().
|
getset |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition
).
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 177.
|
getset |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle
.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 308.
|
getset |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle
.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 329.
|
getset |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 438.
|
getset |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 411.
Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.GenMove() ja Jypeli.Widgets.Slider.UpdateValue().
|
getset |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 256.
Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.GenMove() ja Jypeli.Widgets.Slider.UpdateValue().
|
getset |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 280.
|
getset |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 420.
Viitattu Jypeli.Widgets.Slider.GenMove().
|
getset |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 429.
|
get |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 513.
|
get |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 521.
|
getset |
Olion oikean reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 384.
Viitattu Jypeli.Surface.GetGroundHeight(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), PlatformCharacter.IsStandingOn() ja Jypeli.Game.UpdateDebugScreen().
|
getset |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 44.
|
getset |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 172.
|
getset |
Vapaasti asetettava muuttuja.
Tagia voi käyttää vaikkapa olion keräämien pisteiden tallettamiseen:
Kun luet pisteitä, täytyy arvo muuntaa oikean tyyppiseksi kertomalla tyypin nimi suluissa:
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 86.
Viitattu Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.GameObjectBase(), Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.Mouse.GetButtonName() ja Jypeli.Game.GetObjectsAt().
|
getset |
Olion yläreunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 393.
Viitattu Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.Surface.GetGroundHeight(), PlatformCharacter.GetPlatformTopY(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.PushButton.TouchHover(), Jypeli.Game.UpdateDebugScreen() ja Jypeli.LetterPicker.UpdateSize().
|
get |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 497.
|
get |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 505.
|
getset |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa).
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 235.
Viitattu Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen(), Jypeli.Assets.Tank.Tank(), PlatformCharacter2.AddCollisionHandler(), Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), PlatformCharacter.CanWalk(), Jypeli.LetterPicker.Clone(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode(), Jypeli.Widgets.Slider.GenMove(), Jypeli.Surface.GetGroundHeight(), Jypeli.Surface.GetGroundNormal(), Jypeli.Label.GetHorizontalAlignment(), Jypeli.Assets.CollisionHandler.IncreaseObjectSize(), Jypeli.Assets.CollisionHandler.IncreaseTargetSize(), Jypeli.PushButton.InitializeShape(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.InitializeTextDisplay(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), Jypeli.GameObject.IsBetween(), Jypeli.GameObject.IsInside(), Jypeli.GameObject.IsInsideRect(), PlatformCharacter.IsStandingOn(), PlatformCharacter.PrepareThrowable(), PlatformCharacter2.PrepareThrowable(), Jypeli.PhysicsObject.PrepareThrowable(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByWidth(), Jypeli.InputBox.ShownText(), Jypeli.Label.TruncateText(), Jypeli.InputBox.UpdateCursorPosition(), Jypeli.Label.updateSize(), Jypeli.LetterPicker.UpdateSize(), Jypeli.Widgets.ProgressBar.UpdateValue(), Jypeli.Widgets.Slider.UpdateValue(), PlatformCharacter.Visualize() ja Jypeli.Label.WrapText().
|
getset |
Olion paikan X-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 447.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), PlatformCharacter.IsAboutToFall(), PlatformCharacter2.Turn(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), Jypeli.Camera.Update(), Jypeli.Camera.updateAvgPoint() ja PlatformCharacter.Walk().
|
getset |
Olion paikan Y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 462.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels(), PlatformCharacter.AdjustPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.HorizontalLayout.Update(), Jypeli.VerticalLayout.Update(), Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.Update(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.updateAvgPoint().
Action Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin.
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 112.
Viitattu Jypeli.InputBox.InputBox(), Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.ListWidget< T, O >.ListWidget(), Jypeli.MessageWindow.MessageWindow(), Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure(), PlatformCharacter.PlatformCharacter(), PlatformCharacter2.PlatformCharacter2(), Jypeli.ScrollableList< O >.ScrollableList(), ShootingPlatformCharacter.ShootingPlatformCharacter(), Jypeli.Widgets.Slider.Slider(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.SplashScreen(), Jypeli.Assets.Tank.Tank(), Jypeli.YesNoWindow.YesNoWindow(), Jypeli.Widgets.BindableWidget.CreateInnerMeter(), ShootingPlatformCharacter.Destroy(), Jypeli.GameObject.InitChildren(), Jypeli.PushButton.Initialize(), Jypeli.Window.initialize(), Jypeli.CustomQueryWindow< W >.Initialize(), Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.OnAddedToGame() ja Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().
Action Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Destroyed |
Action Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei).
Määrittely tiedoston GameObjectBase.cs rivillä 126.
Viitattu Jypeli.InputBox.InputBox(), Jypeli.LetterPicker.LetterPicker(), Jypeli.MultiSelectWindow.MultiSelectWindow(), Jypeli.PhysicsStructure.PhysicsStructure(), PlatformCharacter.PlatformCharacter(), Jypeli.GameObject.InitChildren(), Jypeli.Widget.InitControl(), Jypeli.Window.initialize() ja Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.OnRemoved().