Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.InputWindow luokkareferenssi

Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan. Lisää...

Luokan Jypeli.InputWindow luokkakaavio
Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >

Julkiset jäsenfunktiot

 InputWindow (double width, double height, string question)
 Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää...
 
 InputWindow (string question)
 Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan. Lisää...
 
delegate void InputWindowHandler (InputWindow sender)
 Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >
 CustomQueryWindow (double width, double height, string message)
 Alustaa uuden kyselyikkunan kiinteän kokoiseksi. Lisää...
 
 CustomQueryWindow (string message)
 Alustaa uuden kyselyikkunan. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

override InputBox CreateQueryWidget ()
 Luo widgetin kyselyikkunan käyttöön Lisää...
 

Ominaisuudet

Font Font [getset]
 Tekstin fontti Lisää...
 
InputBox InputBox [get]
 Vastauslaatikko. Lisää...
 
int MaxCharacters [getset]
 Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa. Lisää...
 
override bool OkButtonOnPhone [get]
 
bool ShowWindowOnPhone [getset]
 Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >
override Color Color [getset]
 
Label Message [getprivate set]
 Viesti tai kysymys. Lisää...
 
PushButton OKButton [getprivate set]
 OK-painike Lisää...
 
virtual bool OkButtonOnPhone [get]
 
QueryWidget [getprivate set]
 Kysymyskomponentti. Lisää...
 

Tapahtumat

InputWindowHandler TextEntered
 Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void AddListeners ()
 
void Cancel ()
 
void Init ()
 
void OnTextEntered ()
 

Staattiset yksityiset jäsenfunktiot

static void InputWindow_Closed (Window sender)
 

Yksityiskohtainen selite

Ikkuna, joka sisältää käyttäjän määrittelemän kysymyksen, tekstinsyöttökentän ja OK-painikkeen. Ikkunan koko määräytyy automaattisesti tekstin ja ruudun koon mukaan.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 42.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ InputWindow() [1/2]

Jypeli.InputWindow.InputWindow ( string  question)

Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.

Parametrit
questionKysymys

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 97.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().

Viitattu Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed().

◆ InputWindow() [2/2]

Jypeli.InputWindow.InputWindow ( double  width,
double  height,
string  question 
)

Alustaa uuden tekstinkyselyikkunan.

Parametrit
widthIkkunan leveys
heightIkkunan korkeus
questionKysymys

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 109.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.Init().

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddListeners()

◆ Cancel()

void Jypeli.InputWindow.Cancel ( )
private

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 143.

Viittaukset Jypeli.InputBox.Text.

Viitattu Jypeli.InputWindow.AddListeners().

◆ CreateQueryWidget()

override InputBox Jypeli.InputWindow.CreateQueryWidget ( )
protectedvirtual

Luo widgetin kyselyikkunan käyttöön

Toteuttaa luokan Jypeli.CustomQueryWindow< InputBox >.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 131.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputBox.

◆ Init()

void Jypeli.InputWindow.Init ( )
private

◆ InputWindow_Closed()

static void Jypeli.InputWindow.InputWindow_Closed ( Window  sender)
staticprivate

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 138.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.InputWindow().

Viitattu Jypeli.InputWindow.Init().

◆ InputWindowHandler()

delegate void Jypeli.InputWindow.InputWindowHandler ( InputWindow  sender)

Syöttöikkunatapahtumien käsittelijä.

◆ OnTextEntered()

void Jypeli.InputWindow.OnTextEntered ( )
private

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 88.

Viittaukset Jypeli.InputWindow.TextEntered.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Font

Font Jypeli.InputWindow.Font
getset

Tekstin fontti

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 66.

◆ InputBox

InputBox Jypeli.InputWindow.InputBox
get

◆ MaxCharacters

int Jypeli.InputWindow.MaxCharacters
getset

Suurin määrä merkkejä joita tekstilaatikkoon voi kirjoittaa.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 49.

◆ OkButtonOnPhone

override bool Jypeli.InputWindow.OkButtonOnPhone
getpackage

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 44.

◆ ShowWindowOnPhone

bool Jypeli.InputWindow.ShowWindowOnPhone
getset

Näytetäänkö ikkuna puhelimella. Oletuksena false, jolloin näytetään vain puhelimen oma tekstinsyöttöikkuna.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 76.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ TextEntered

InputWindowHandler Jypeli.InputWindow.TextEntered

Tapahtuu kun käyttäjä on syöttänyt tekstin ja painanut OK / sulkenut ikkunan.

Määrittely tiedoston InputWindow.cs rivillä 86.

Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.nameEntered(), Jypeli.InputWindow.OnTextEntered() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.showNameWindow().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: