Jypeli 10
The simple game programming library
|
Monikulmio. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Polygon (ShapeCache cache) | |
Monikulmio. Muodostamiseen kannattaa mielummin käyttää Shape.CreateRegularPolygon -metodia. Lisää... | |
Polygon (ShapeCache cache, bool isUnitSize) | |
Monikulmio. Muodostamiseen kannattaa mielummin käyttää Shape.CreateRegularPolygon -metodia. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Shape | |
virtual bool | IsInside (double x, double y) |
Onko piste muodon sisällä. Pisteen koordinaatiston origo on muodon keskellä. Muoto on kokoa 1x1 jos IsUnitSize, muuten saman kokoinen kuin olio. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
override ShapeCache | Cache [get] |
override bool | IsUnitSize [get] |
If true, the shape must be scaled by the size of the object that has the shape. Typically, an unit-sized object has width and height of 1.0. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Shape | |
abstract ShapeCache | Cache [get] |
Muodon verteksit sisällään pitävä olio. Lisää... | |
abstract bool | IsUnitSize [get] |
If true, the shape must be scaled by the size of the object that has the shape. Typically, an unit-sized object has width and height of 1.0. Lisää... | |
Yksityiset attribuutit | |
ShapeCache | _cache |
bool | isUnitSize = true |
Additional Inherited Members | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Shape | |
static Shape | CreateRegularPolygon (int vertexCount) |
Luo säännöllisen monikulmion (polygonin) Lisää... | |
static Shape | FromImage (Image image) |
Luo kuvion annetusta kuvasta. Kuvassa tulee olla vain yksi yhtenäinen muoto (toisin sanoen kuvio ei voi koostua monesta osasta). Lisää... | |
static Shape | FromString (string shapeStr) |
Luo muodon merkkijonosta, esim. "Circle" Lisää... | |
Staattiset julkiset attribuutit inherited from Jypeli.Shape | |
static readonly Ellipse | Circle = new Ellipse() |
Ympyrä tai ellipsi. Lisää... | |
static readonly Shape | Diamond = new RegularPolygon(4) |
Timantti- / salmiakkikuvio Lisää... | |
static readonly Ellipse | Ellipse = new Ellipse() |
Ellipsi tai ympyrä. Lisää... | |
static readonly Heart | Heart = new Heart() |
Sydän. Lisää... | |
static readonly Shape | Hexagon = new RegularPolygon( 6 ) |
Heksagoni eli kuusikulmio. Lisää... | |
static readonly Shape | Octagon = new RegularPolygon( 8 ) |
Oktagoni eli kahdeksankulmio. Lisää... | |
static readonly Shape | Pentagon = new RegularPolygon( 5 ) |
Pentagoni eli viisikulmio. Lisää... | |
static readonly Rectangle | Rectangle = new Rectangle() |
Suorakulmio. Lisää... | |
static readonly Star | Star = new Star() |
Tähti. Lisää... | |
static readonly Triangle | Triangle = new Triangle() |
Tasasivuinen kolmio. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Shape | |
bool | IsInsideCircle (double x, double y, double r) |
bool | IsInsideOutlines (Vector p) |
bool | IsInsideTriangles (Vector p) |
Staattiset suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Shape | |
static bool | IsInsideTriangle (Vector p, Vector a, Vector b, Vector c) |
static bool | SameSide (Vector a, Vector b, Vector p1, Vector p2) |
Paketin staattiset funktiot inherited from Jypeli.Shape | |
static ShapeCache | CreateRegularPolygonCache (int vertexCount) |
Jypeli.Polygon.Polygon | ( | ShapeCache | cache | ) |
Monikulmio. Muodostamiseen kannattaa mielummin käyttää Shape.CreateRegularPolygon
-metodia.
cache |
Jypeli.Polygon.Polygon | ( | ShapeCache | cache, |
bool | isUnitSize | ||
) |
Monikulmio. Muodostamiseen kannattaa mielummin käyttää Shape.CreateRegularPolygon
-metodia.
cache | |
isUnitSize |
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 571.
Viittaukset Jypeli.Polygon.isUnitSize.
|
private |
|
private |
Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 536.
Viitattu Jypeli.Polygon.Polygon().
|
get |
|
get |