![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Abstrakti ruutukartta. Tätä luokkaa et voi muodostaa. Katso ColorTileMap ja TileMap
Lisää...
Luokat | |
| struct | TileMethodCall |
Julkiset jäsenfunktiot | |
| AbstractTileMap (TileType[,] tiles) | |
| Ruutukartan oletusmuodostaja. Tätä luokkaa et voi muodostaa. Lisää... | |
| void | Execute () |
Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla. Lisää... | |
| void | Execute (double tileWidth, double tileHeight) |
Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla. Lisää... | |
| int | GetLength (int dimension) |
| Palauttaa annetun dimension pituuden (merkkeinä, ei pikseleinä). Lisää... | |
| TileType | GetTile (int row, int col) |
| Palauttaa ruudussa olevan symbolin. Lisää... | |
| void | Optimize (params TileType[] symbols) |
| Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille. Lisää... | |
| void | Optimize (TileType sym) |
| Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille. Lisää... | |
| delegate void | RouteMethod (List< Vector > route, double width, double height) |
| void | SetRouteMethod (RouteMethod f, params TileType[] tileSymbols) |
| Kokoaa reitin useammasta ruutukentän symbolista. Lisää... | |
| void | SetTile (int row, int col, TileType c) |
| Asettaa ruudussa olevan symbolin. Lisää... | |
| void | SetTileMethod (TileType tileSymbol, TileMethod f) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1 > f, T1 p1) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1, T2 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2 > f, T1 p1, T2 p2) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| void | SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (TileType tileSymbol, TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > f, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute. Lisää... | |
| delegate void | TileMethod (Vector position, double width, double height) |
| delegate void | TileMethod< T1 > (Vector position, double width, double height, T1 p1) |
| delegate void | TileMethod< T1, T2 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2) |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3) |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4) |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5) |
| delegate void | TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > (Vector position, double width, double height, T1 p1, T2 p2, T3 p3, T4 p4, T5 p5, T6 p6) |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
| static TileMethod | ChangeSize (TileMethod m, double newWidth, double newHeight) |
| Muuttaa luontialiohjelman tekemän olion kokoa. Lisää... | |
| static TileMethod | ChangeSizeMultiplier (TileMethod m, double widthMultiplier, double heightMultiplier) |
| Muuttaa luontialiohjelman tekemän olion kokoa tietyllä kertoimilla. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
| TileMethod | GetMethodForSymbol (TileType symbol) |
| Antaa ruutukartan symbolia vastaavan metodin Lisää... | |
| virtual bool | SymbolEquals (TileType a, TileType b) |
| Ovatko ruutukartan merkit samat Lisää... | |
Suojellut attribuutit | |
| Dictionary< TileType, TileMethod > | legend = new Dictionary<TileType, TileMethod>() |
| Ruutuja vastaavat metodit Lisää... | |
| TileType[,] | tiles |
| Ruudut Lisää... | |
Ominaisuudet | |
| int | ColumnCount [get] |
| Sarakkeiden määrä kentässä (vaakasuoraan). Lisää... | |
| abstract TileType | Null [get] |
| Tyhjä ruutumerkki Lisää... | |
| int | RowCount [get] |
| Rivien määrä kentässä (pystysuoraan). Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
| void | GetGreatestMatchingRectangle (TileType sym, int row, int col, out int width, out int height) |
| bool | RowEquals (int row, int col, int length, TileType sym) |
| void | SetArea (int row, int col, int width, int height, TileType sym) |
Yksityiset attribuutit | |
| List< TileMethodCall > | optimized = new List<TileMethodCall>() |
Abstrakti ruutukartta. Tätä luokkaa et voi muodostaa. Katso ColorTileMap ja TileMap
| TileType |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 12.
| Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.AbstractTileMap | ( | TileType | tiles[,] | ) |
Ruutukartan oletusmuodostaja. Tätä luokkaa et voi muodostaa.
| tiles |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 70.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
|
static |
Muuttaa luontialiohjelman tekemän olion kokoa.
| m | Luontialiohjelma |
| newWidth | Uusi leveys oliolle |
| newHeight | Uusi korkeus oliolle |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 460.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod().
|
static |
Muuttaa luontialiohjelman tekemän olion kokoa tietyllä kertoimilla.
| m | Luontialiohjelma |
| widthMultiplier | Kerroin alkuperäiselle leveydelle |
| heightMultiplier | Kerroin alkuperäiselle korkeudelle |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 472.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod().
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute | ( | ) |
Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla.
Aliohjelmassa voi esimerkiksi luoda olion ruudun kohdalle.
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 256.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Level, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles ja Jypeli.Level.Width.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute | ( | double | tileWidth, |
| double | tileHeight | ||
| ) |
Käy kentän kaikki merkit läpi ja kutsuu SetTileMethod-metodilla annettuja aliohjelmia kunkin merkin kohdalla.
Aliohjelmassa voi esimerkiksi luoda olion ruudun kohdalle.
| tileWidth | Yhden ruudun leveys. |
| tileHeight | Yhden ruudun korkeus. |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 272.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetMethodForSymbol(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Level, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.optimized, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles ja Jypeli.Level.Width.
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 378.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.ColumnCount, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RowCount, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RowEquals(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SymbolEquals() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
| int Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetLength | ( | int | dimension | ) |
Palauttaa annetun dimension pituuden (merkkeinä, ei pikseleinä).
| dimension | Dimensio. 0 antaa kentän korkeuden, 1 leveyden. |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 425.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
|
protected |
Antaa ruutukartan symbolia vastaavan metodin
| symbol |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 307.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Null ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SymbolEquals().
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().
| TileType Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetTile | ( | int | row, |
| int | col | ||
| ) |
Palauttaa ruudussa olevan symbolin.
| row | Rivi |
| col | Sarake |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 436.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize | ( | params TileType[] | symbols | ) |
Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille.
| symbols | Optimoitavat symbolit |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 336.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize | ( | TileType | sym | ) |
Optimoi annetut ruudut niin, että useammat vierekkäiset oliot yhdistetään isommiksi olioiksi. Älä käytä esim. kerättäville esineille.
| sym | Optimoitava symboli |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 347.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.ColumnCount, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetMethodForSymbol(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Null, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.optimized, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RowCount, Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetArea() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod().
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RouteMethod | ( | List< Vector > | route, |
| double | width, | ||
| double | height | ||
| ) |
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 399.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SymbolEquals() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle().
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 409.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetRouteMethod | ( | RouteMethod | f, |
| params TileType[] | tileSymbols | ||
| ) |
Kokoaa reitin useammasta ruutukentän symbolista.
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| f | Aliohjelma, muotoa void LuoReittiolio(List<Vector> reitti, double leveys, double korkeus) |
| tileSymbols | Ruutukentän symbolit tiedostossa joista reitti muodostuu |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 229.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTile | ( | int | row, |
| int | col, | ||
| TileType | c | ||
| ) |
Asettaa ruudussa olevan symbolin.
| row | Rivi |
| col | Sarake |
| c | Uusi merkki |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 448.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.tiles.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod | f | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 101.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1 > | f, | ||
| T1 | p1 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 115.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1, T2 > | f, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Ensimmäisen parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Ensimmäinen parametri |
| p2 | Toinen parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1, T2, T3 > | f, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Ensimmäisen parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Ensimmäinen parametri |
| p2 | Toinen parametri |
| p3 | Kolmas parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 149.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1, T2, T3, T4 > | f, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Ensimmäisen parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen parametrin tyyppi |
| T4 | Neljännen parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Ensimmäinen parametri |
| p2 | Toinen parametri |
| p3 | Kolmas parametri |
| p4 | Neljäs parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 169.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > | f, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4, | ||
| T5 | p5 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Ensimmäisen parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen parametrin tyyppi |
| T4 | Neljännen parametrin tyyppi |
| T5 | Viidennen parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Ensimmäinen parametri |
| p2 | Toinen parametri |
| p3 | Kolmas parametri |
| p4 | Neljäs parametri |
| p5 | Viides parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
| void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > | ( | TileType | tileSymbol, |
| TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > | f, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4, | ||
| T5 | p5, | ||
| T6 | p6 | ||
| ) |
Määrittää, että tietyn ruutukentän symbolin (tileSymbol) kohdalla kutsutaan aliohjelmaa f. Huom! Käytä tämän aliohjelman kanssa metodia Execute.
| T1 | Ensimmäisen parametrin tyyppi |
| T2 | Toisen parametrin tyyppi |
| T3 | Kolmannen parametrin tyyppi |
| T4 | Neljännen parametrin tyyppi |
| T5 | Viidennen parametrin tyyppi |
| T6 | Kuudennen parametrin tyyppi |
| tileSymbol | Merkki |
| f | Aliohjelma muotoa void LuoOlio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) |
| p1 | Ensimmäinen parametri |
| p2 | Toinen parametri |
| p3 | Kolmas parametri |
| p4 | Neljäs parametri |
| p5 | Viides parametri |
| p6 | Kuudes parametri |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 215.
Viittaukset Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.legend.
|
protectedvirtual |
Ovatko ruutukartan merkit samat
| a | |
| b |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 326.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetMethodForSymbol() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RowEquals().
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1 | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1, T2 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2 | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1, T2, T3 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3 | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1, T2, T3, T4 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4 | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4, | ||
| T5 | p5 | ||
| ) |
| delegate void Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 > | ( | Vector | position, |
| double | width, | ||
| double | height, | ||
| T1 | p1, | ||
| T2 | p2, | ||
| T3 | p3, | ||
| T4 | p4, | ||
| T5 | p5, | ||
| T6 | p6 | ||
| ) |
|
protected |
Ruutuja vastaavat metodit
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 53.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetMethodForSymbol(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetRouteMethod(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1 >(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2 >(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3 >(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4 >(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5 >() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTileMethod< T1, T2, T3, T4, T5, T6 >().
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 48.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().
|
protected |
Ruudut
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 58.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.AbstractTileMap(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetLength(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetTile(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.RowEquals(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetArea() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.SetTile().
|
get |
Sarakkeiden määrä kentässä (vaakasuoraan).
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 89.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().
|
getprotected |
Tyhjä ruutumerkki
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetMethodForSymbol() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().
|
get |
Rivien määrä kentässä (pystysuoraan).
Määrittely tiedoston AbstractTileMap.cs rivillä 81.
Viitattu Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.GetGreatestMatchingRectangle() ja Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Optimize().