Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Listener< State, Ctrl > rajapintamallireferenssi

Ohjaintapahtumien kuuntelija. Lisää...

Luokan Jypeli.Listener< State, Ctrl > luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.TouchListener

Julkiset jäsenfunktiot

 Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ControlContexted contexted, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
 Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ListenContext context, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
void CheckAndInvoke (State oldState, State newState)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kuuntelijan Lisää...
 
Listener InContext (ControlContexted obj)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää...
 
Listener InContext (ControlContexted obj)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää...
 
Listener InContext (ListenContext context)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää...
 
Listener InContext (ListenContext context)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää...
 
void Invoke ()
 

Ominaisuudet

ListenContextContext [get]
 Konteksti, jossa kontrolleja kuunnellaan. Lisää...
 
Ctrl Control [getprivate set]
 Kontrolli, jota kuunnellaan. Lisää...
 
string ControlName [getset]
 Kontrollin nimi jota kuunnellaan. Käytetään vain ohjeen yhteydessä. Lisää...
 
string HelpText [getset]
 Ohjeteksti. Lisää...
 
bool IsDestroyed [get]
 Onko olio tuhottu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void OnDestroyed ()
 

Yksityiset attribuutit

string _controlName
 
string _helpText
 
ListenContext context
 
ControlContexted contextedObject
 
bool dynamicContext
 
Delegate handler
 
object[] handlerParams
 
bool isDestroyed
 
ChangePredicate< State > isTriggered
 

Yksityiskohtainen selite

Ohjaintapahtumien kuuntelija.

Template Parameters
StateTila
CtrlKontrolli

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 71.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Listener() [1/2]

Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener ( ChangePredicate< State >  triggerRule,
ListenContext  context,
Ctrl  ctrl,
string  controlName,
string  helpText,
Delegate  handler,
params object[]  args 
)

◆ Listener() [2/2]

Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener ( ChangePredicate< State >  triggerRule,
ControlContexted  contexted,
Ctrl  ctrl,
string  controlName,
string  helpText,
Delegate  handler,
params object[]  args 
)

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CheckAndInvoke()

◆ Destroy()

void Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy ( )

Tuhoaa kuuntelijan

Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.

Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 203.

Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.isDestroyed ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.OnDestroyed().

Viitattu Jypeli.GameObject.Destroy().

◆ InContext() [1/4]

Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext ( ControlContexted  obj)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.

Parametrit
objKonteksti.

Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.

◆ InContext() [2/4]

Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext ( ControlContexted  obj)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.

Parametrit
obj

Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 182.

◆ InContext() [3/4]

◆ InContext() [4/4]

Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext ( ListenContext  context)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.

Parametrit
context

Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 169.

Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.context.

◆ Invoke()

◆ OnDestroyed()

void Jypeli.Listener< State, Ctrl >.OnDestroyed ( )
private

Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 214.

Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _controlName

string Jypeli.Listener< State, Ctrl >._controlName
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 78.

◆ _helpText

string Jypeli.Listener< State, Ctrl >._helpText
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 79.

◆ context

ListenContext Jypeli.Listener< State, Ctrl >.context
private

◆ contextedObject

ControlContexted Jypeli.Listener< State, Ctrl >.contextedObject
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 83.

◆ dynamicContext

bool Jypeli.Listener< State, Ctrl >.dynamicContext
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 81.

◆ handler

Delegate Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handler
private

◆ handlerParams

object [] Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handlerParams
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 75.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Invoke().

◆ isDestroyed

bool Jypeli.Listener< State, Ctrl >.isDestroyed
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 76.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy().

◆ isTriggered

ChangePredicate<State> Jypeli.Listener< State, Ctrl >.isTriggered
private

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 73.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Context

ListenContext? Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Context
getpackage

Konteksti, jossa kontrolleja kuunnellaan.

The context.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 89.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke().

◆ Control

Ctrl Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Control
getprivate set

Kontrolli, jota kuunnellaan.

The control.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 98.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener().

◆ ControlName

string Jypeli.Listener< State, Ctrl >.ControlName
getset

Kontrollin nimi jota kuunnellaan. Käytetään vain ohjeen yhteydessä.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 103.

◆ HelpText

string Jypeli.Listener< State, Ctrl >.HelpText
getset

Ohjeteksti.

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 112.

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.Listener< State, Ctrl >.IsDestroyed
get

Onko olio tuhottu.

Palauttaa

Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 195.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed

Tapahtuu, kun olio tuhotaan.


Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 212.

Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener() ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.OnDestroyed().


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: