Jypeli 10
The simple game programming library
|
Ohjaintapahtumien kuuntelija. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ControlContexted contexted, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args) | |
Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ListenContext context, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args) | |
void | CheckAndInvoke (State oldState, State newState) |
void | Destroy () |
Tuhoaa kuuntelijan Lisää... | |
Listener | InContext (ControlContexted obj) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää... | |
Listener | InContext (ControlContexted obj) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää... | |
Listener | InContext (ListenContext context) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää... | |
Listener | InContext (ListenContext context) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää... | |
void | Invoke () |
Ominaisuudet | |
ListenContext? | Context [get] |
Konteksti, jossa kontrolleja kuunnellaan. Lisää... | |
Ctrl | Control [getprivate set] |
Kontrolli, jota kuunnellaan. Lisää... | |
string | ControlName [getset] |
Kontrollin nimi jota kuunnellaan. Käytetään vain ohjeen yhteydessä. Lisää... | |
string | HelpText [getset] |
Ohjeteksti. Lisää... | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | OnDestroyed () |
Yksityiset attribuutit | |
string | _controlName |
string | _helpText |
ListenContext | context |
ControlContexted | contextedObject |
bool | dynamicContext |
Delegate | handler |
object[] | handlerParams |
bool | isDestroyed |
ChangePredicate< State > | isTriggered |
Ohjaintapahtumien kuuntelija.
State | Tila |
Ctrl | Kontrolli |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 71.
Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener | ( | ChangePredicate< State > | triggerRule, |
ListenContext | context, | ||
Ctrl | ctrl, | ||
string | controlName, | ||
string | helpText, | ||
Delegate | handler, | ||
params object[] | args | ||
) |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 118.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.context, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Control, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handler.
Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener | ( | ChangePredicate< State > | triggerRule, |
ControlContexted | contexted, | ||
Ctrl | ctrl, | ||
string | controlName, | ||
string | helpText, | ||
Delegate | handler, | ||
params object[] | args | ||
) |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 133.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Control, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handler.
void Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke | ( | State | oldState, |
State | newState | ||
) |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 159.
Viittaukset Jypeli.Controls.ListenContext.Active, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Context, Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Invoke(), Jypeli.Listener< State, Ctrl >.IsDestroyed, Jypeli.Controls.ListenContext.IsDestroyed ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.isTriggered.
void Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa kuuntelijan
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 203.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.isDestroyed ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.OnDestroyed().
Viitattu Jypeli.GameObject.Destroy().
Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext | ( | ControlContexted | obj | ) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.
obj | Konteksti. |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext | ( | ControlContexted | obj | ) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.
obj |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 182.
Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext | ( | ListenContext | context | ) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
context |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Viitattu Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.AddControls(), Jypeli.LetterPicker.AddControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddControls(), Jypeli.Widgets.SplashScreen.AddControls(), Jypeli.StringListWindow.AddControls(), Jypeli.Window.AddControls(), Jypeli.MultiSelectWindow.AddDefaultControls(), Jypeli.CustomQueryWindow< W >.AddListeners(), Jypeli.InputWindow.AddListeners(), Jypeli.ListWidget< T, O >.AddListeners(), Jypeli.PushButton.AddShortcut(), Jypeli.PushButton.InitializeControls(), Jypeli.Widgets.Slider.InitializeControls() ja Jypeli.InputBox.OnAdded().
Listener Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext | ( | ListenContext | context | ) |
Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.
context |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 169.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.context.
void Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Invoke | ( | ) |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 148.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handler ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.handlerParams.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.CheckAndInvoke() ja Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke().
|
private |
Toteutettu luokassa Jypeli.TouchListener.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 214.
Viittaukset Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy().
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 78.
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 79.
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 82.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener() ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.InContext().
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 83.
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 81.
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 74.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener() ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Invoke().
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 75.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Invoke().
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 76.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroy().
|
private |
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 73.
|
getpackage |
|
getprivate set |
|
getset |
Kontrollin nimi jota kuunnellaan. Käytetään vain ohjeen yhteydessä.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 103.
|
getset |
Ohjeteksti.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 112.
|
get |
Action Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan.
Määrittely tiedoston Listener.cs rivillä 212.
Viitattu Jypeli.Listener< State, Ctrl >.Listener() ja Jypeli.Listener< State, Ctrl >.OnDestroyed().