Jypeli 10
The simple game programming library
|
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa. Lisää...
Staattiset julkiset attribuutit | |
static readonly string | ContentPath = Path.Combine(AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory, "Content") |
Ohjelman content-alihakemisto. Lisää... | |
static readonly string | DataPath = Path.Combine(AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory, "Data") |
Ohjelman data-alihakemisto. Lisää... | |
static readonly string | ExePath = Path.GetDirectoryName(AppDomain.CurrentDomain.BaseDirectory) |
Ohjelman hakemisto. Lisää... | |
static readonly string | MyDocuments = Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.MyDocuments) |
Omat tiedostot. Lisää... | |
static readonly string | MyMusic = Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.MyMusic) |
Oma musiikki. Lisää... | |
static readonly string | MyPictures = Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.MyPictures) |
Omat kuvatiedostot. Lisää... | |
static readonly string | MyVideos = Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.MyVideos) |
Omat videot. Lisää... | |
Usein käytettyjä polkuja Windowsissa.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 41.
|
static |
Ohjelman content-alihakemisto.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 76.
|
static |
Ohjelman data-alihakemisto.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 71.
|
static |
Ohjelman hakemisto.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 66.
|
static |
Omat tiedostot.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 46.
|
static |
Oma musiikki.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 51.
|
static |
Omat kuvatiedostot.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 56.
|
static |
Omat videot.
Määrittely tiedoston FileManager.cs rivillä 61.