|
| void | AddByTag (string tag, Func< GameObject, GameObject > method) |
| | Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
|
| |
| void | AddByTemplate (string template, Func< GameObject, GameObject > method) |
| | Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
|
| |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 36.
◆ AddByTag()
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa.
- Parametrit
-
| tag | Tagi, joka oliolla tulee olla. |
| method | Metodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden. |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 50.
Viittaukset Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTag.
◆ AddByTemplate()
| void Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTemplate |
( |
string |
template, |
|
|
Func< GameObject, GameObject > |
method |
|
) |
| |
Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa.
- Parametrit
-
| template | Template, jonka pohjalta olio on luotu. |
| method | Metodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden. |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 62.
Viittaukset Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTemplate.
◆ Empty
◆ MethodsByTag
◆ MethodsByTemplate
Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta:
- C:/Users/Mikko/Desktop/Jypeli/Jypeli/Levels/Level.cs