Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.ObjectLoadMethods luokkareferenssi

Julkiset jäsenfunktiot

void AddByTag (string tag, Func< GameObject, GameObject > method)
 Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
 
void AddByTemplate (string template, Func< GameObject, GameObject > method)
 Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa. Lisää...
 

Paketin attribuutit

Dictionary< string, Func< GameObject, GameObject > > MethodsByTag = new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>()
 
Dictionary< string, Func< GameObject, GameObject > > MethodsByTemplate = new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>()
 

Paketin staattiset attribuutit

static readonly ObjectLoadMethods Empty = new ObjectLoadMethods()
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 36.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddByTag()

void Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTag ( string  tag,
Func< GameObject, GameObject method 
)

Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu tyyppi ei ole tuettu editorissa.

Parametrit
tagTagi, joka oliolla tulee olla.
methodMetodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 50.

Viittaukset Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTag.

◆ AddByTemplate()

void Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTemplate ( string  template,
Func< GameObject, GameObject method 
)

Lisää metodin ladatun olion muokkaamiseksi. Metodin tulee palauttaa muokkaamansa olio. Metodi voi myös palauttaa uuden olion, jos haluttu olion tyyppi ei ole tuettu editorissa.

Parametrit
templateTemplate, jonka pohjalta olio on luotu.
methodMetodi, joka muokkaa oliota tai palauttaa uuden.

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 62.

Viittaukset Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTemplate.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ Empty

readonly ObjectLoadMethods Jypeli.ObjectLoadMethods.Empty = new ObjectLoadMethods()
staticpackage

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 38.

◆ MethodsByTag

Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject> > Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTag = new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>()
package

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 40.

Viitattu Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTag().

◆ MethodsByTemplate

Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject> > Jypeli.ObjectLoadMethods.MethodsByTemplate = new Dictionary<string, Func<GameObject, GameObject>>()
package

Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 41.

Viitattu Jypeli.ObjectLoadMethods.AddByTemplate().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: