Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.TouchListener luokkareferenssi

Kuuntelija kosketusnäytölle. Lisää...

Luokan Jypeli.TouchListener luokkakaavio
Jypeli.Listener< State, Ctrl > Jypeli.Destroyable

Julkiset jäsenfunktiot

 TouchListener (Predicate< Touch > triggerRule, ControlContexted contexted, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
 TouchListener (Predicate< Touch > triggerRule, ListenContext context, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
void CheckAndInvoke (Touch touch)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kuuntelijan Lisää...
 
Listener InContext (ControlContexted obj)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä. Lisää...
 
Listener InContext (ListenContext context)
 Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Lisää...
 
void Invoke (Touch touch)
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Listener< State, Ctrl >
 Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ControlContexted contexted, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
 Listener (ChangePredicate< State > triggerRule, ListenContext context, Ctrl ctrl, string controlName, string helpText, Delegate handler, params object[] args)
 
void CheckAndInvoke (State oldState, State newState)
 
void Invoke ()
 

Ominaisuudet

ListenContextContext [get]
 
string HelpText [getset]
 Ohjeteksti. Lisää...
 
bool IsDestroyed [get]
 Onko olio tuhottu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Listener< State, Ctrl >
ListenContextContext [get]
 Konteksti, jossa kontrolleja kuunnellaan. Lisää...
 
Ctrl Control [getprivate set]
 Kontrolli, jota kuunnellaan. Lisää...
 
string ControlName [getset]
 Kontrollin nimi jota kuunnellaan. Käytetään vain ohjeen yhteydessä. Lisää...
 
string HelpText [getset]
 Ohjeteksti. Lisää...
 
bool IsDestroyed [get]
 Onko olio tuhottu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Listener< State, Ctrl >
Action Destroyed
 Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void OnDestroyed ()
 

Yksityiset attribuutit

string _helpText
 
ListenContext context
 
ControlContexted contextedObject
 
bool dynamicContext
 
Delegate handler
 
object[] handlerParams
 
bool isDestroyed
 
Predicate< TouchisTriggered
 

Yksityiskohtainen selite

Kuuntelija kosketusnäytölle.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 10.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ TouchListener() [1/2]

Jypeli.TouchListener.TouchListener ( Predicate< Touch triggerRule,
ListenContext  context,
string  helpText,
Delegate  handler,
params object[]  args 
)

◆ TouchListener() [2/2]

Jypeli.TouchListener.TouchListener ( Predicate< Touch triggerRule,
ControlContexted  contexted,
string  helpText,
Delegate  handler,
params object[]  args 
)

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CheckAndInvoke()

◆ Destroy()

void Jypeli.TouchListener.Destroy ( )

Tuhoaa kuuntelijan

Toteuttaa luokan Jypeli.Listener< State, Ctrl >.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 126.

Viittaukset Jypeli.TouchListener.isDestroyed ja Jypeli.TouchListener.OnDestroyed().

◆ InContext() [1/2]

Listener Jypeli.TouchListener.InContext ( ControlContexted  obj)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa. Esim. Keyboard.Listen(parametrit).InContext(omaIkkuna) kuuntelee haluttua näppäimistötapahtumaa ainoastaan kun ikkuna on näkyvissä ja päällimmäisenä.

Toteuttaa luokan Jypeli.Listener< State, Ctrl >.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 90.

◆ InContext() [2/2]

Listener Jypeli.TouchListener.InContext ( ListenContext  context)

Kuuntelee tapahtumaa vain tietyssä kontekstissa.

Parametrit
context

Toteuttaa luokan Jypeli.Listener< State, Ctrl >.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 78.

Viittaukset Jypeli.TouchListener.context.

◆ Invoke()

void Jypeli.TouchListener.Invoke ( Touch  touch)

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 97.

Viittaukset Jypeli.TouchListener.handler ja Jypeli.TouchListener.handlerParams.

◆ OnDestroyed()

void Jypeli.TouchListener.OnDestroyed ( )
private

Toteuttaa luokan Jypeli.Listener< State, Ctrl >.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 137.

Viittaukset Jypeli.TouchListener.Destroyed.

Viitattu Jypeli.TouchListener.Destroy().

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _helpText

string Jypeli.TouchListener._helpText
private

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 16.

◆ context

ListenContext Jypeli.TouchListener.context
private

◆ contextedObject

ControlContexted Jypeli.TouchListener.contextedObject
private

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 20.

◆ dynamicContext

bool Jypeli.TouchListener.dynamicContext
private

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 18.

◆ handler

Delegate Jypeli.TouchListener.handler
private

◆ handlerParams

object [] Jypeli.TouchListener.handlerParams
private

◆ isDestroyed

bool Jypeli.TouchListener.isDestroyed
private

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 15.

Viitattu Jypeli.TouchListener.Destroy().

◆ isTriggered

Predicate<Touch> Jypeli.TouchListener.isTriggered
private

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 12.

Viitattu Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Context

ListenContext? Jypeli.TouchListener.Context
getpackage

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 31.

Viitattu Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke().

◆ HelpText

string Jypeli.TouchListener.HelpText
getset

Ohjeteksti.

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 25.

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.TouchListener.IsDestroyed
get

Onko olio tuhottu.

Palauttaa

Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 121.

Viitattu Jypeli.TouchListener.CheckAndInvoke().

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.TouchListener.Destroyed

Tapahtuu, kun olio tuhotaan.


Määrittely tiedoston TouchListener.cs rivillä 135.

Viitattu Jypeli.TouchListener.TouchListener() ja Jypeli.TouchListener.OnDestroyed().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: