Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.RandomMoverBrain luokkareferenssi

Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää...

Luokan Jypeli.RandomMoverBrain luokkakaavio
Jypeli.AbstractMoverBrain Jypeli.Brain

Julkiset jäsenfunktiot

 RandomMoverBrain ()
 Luo uudet satunnaisliikkujan aivot. Lisää...
 
 RandomMoverBrain (double speed)
 Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää...
 
override void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain
 AbstractMoverBrain ()
 Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää...
 
 AbstractMoverBrain (double speed)
 Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää...
 
void Turn (Angle angle)
 Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

override void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
override void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
override void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain
void Move (Angle direction)
 Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää...
 
void Move (Vector direction)
 Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 

Ominaisuudet

double ChangeMovementSeconds [getset]
 Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa Lisää...
 
Vector WanderPosition [getset]
 Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu. Lisää...
 
double WanderRadius [getset]
 Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain
virtual double Speed [getset]
 Nopeus, jolla liikutaan. Lisää...
 
UnlimitedAngle TurnSpeed [getset]
 Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää...
 
bool TurnWhileMoving [getset]
 Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [getset]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [getset]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void ChangeDirection ()
 

Yksityiset attribuutit

Timer changeDirectionTimer
 
Angle currentDirection
 

Additional Inherited Members

- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 6.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ RandomMoverBrain() [1/2]

Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain ( )

◆ RandomMoverBrain() [2/2]

Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain ( double  speed)

Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 47.

Viittaukset Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ChangeDirection()

void Jypeli.RandomMoverBrain.ChangeDirection ( )
private

◆ OnAdd()

override void Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd ( IGameObject  newOwner)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 54.

Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.Timer.Start() ja Jypeli.RandomMoverBrain.WanderPosition.

◆ OnCollision()

override void Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision ( IGameObject  target)
virtual

Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.

Parametrit
targetOlio, johon törmätään.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 77.

Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection, Jypeli.RandomGen.NextAngle(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PositionalRW.Position ja Jypeli.Angle.RightAngle.

◆ OnRemove()

override void Jypeli.RandomMoverBrain.OnRemove ( IGameObject  prevOwner)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 62.

Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer ja Jypeli.Timer.Stop().

◆ Update()

override void Jypeli.RandomMoverBrain.Update ( Time  time)
protectedvirtual

Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.

Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 89.

Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection, Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.RandomMoverBrain.WanderPosition ja Jypeli.RandomMoverBrain.WanderRadius.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ changeDirectionTimer

Timer Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer
private

◆ currentDirection

Angle Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection
private

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ ChangeMovementSeconds

double Jypeli.RandomMoverBrain.ChangeMovementSeconds
getset

Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 14.

◆ WanderPosition

Vector Jypeli.RandomMoverBrain.WanderPosition
getset

Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 23.

Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().

◆ WanderRadius

double Jypeli.RandomMoverBrain.WanderRadius
getset

Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu.

Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 28.

Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: