Jypeli 10
The simple game programming library
|
Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
RandomMoverBrain () | |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot. Lisää... | |
RandomMoverBrain (double speed) | |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden. Lisää... | |
override void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
AbstractMoverBrain () | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
AbstractMoverBrain (double speed) | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
void | Turn (Angle angle) |
Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
override void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
override void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
void | Move (Angle direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
void | Move (Vector direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
double | ChangeMovementSeconds [getset] |
Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa Lisää... | |
Vector | WanderPosition [getset] |
Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu. Lisää... | |
double | WanderRadius [getset] |
Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.AbstractMoverBrain | |
virtual double | Speed [getset] |
Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
UnlimitedAngle | TurnSpeed [getset] |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
bool | TurnWhileMoving [getset] |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | ChangeDirection () |
Yksityiset attribuutit | |
Timer | changeDirectionTimer |
Angle | currentDirection |
Additional Inherited Members | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Aivot, jotka laittavat omistajansa liikkumaan satunnaisesti eri suuntiin törmäyksissä ja tietyn ajan jälkeen.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 6.
Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain | ( | ) |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 33.
Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.ChangeDirection(), Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer, Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.Timer.Timeout ja Jypeli.RandomMoverBrain.WanderRadius.
Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain | ( | double | speed | ) |
Luo uudet satunnaisliikkujan aivot ja asettaa niille nopeuden.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 47.
Viittaukset Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.
|
private |
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 68.
Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection ja Jypeli.RandomGen.NextAngle().
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 54.
Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.Timer.Start() ja Jypeli.RandomMoverBrain.WanderPosition.
|
virtual |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys.
target | Olio, johon törmätään. |
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 77.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection, Jypeli.RandomGen.NextAngle(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PositionalRW.Position ja Jypeli.Angle.RightAngle.
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 62.
Viittaukset Jypeli.RandomMoverBrain.changeDirectionTimer ja Jypeli.Timer.Stop().
|
protectedvirtual |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Brain.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 89.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.RandomMoverBrain.currentDirection, Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.AbstractMoverBrain.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.PositionalRW.Position, Jypeli.RandomMoverBrain.WanderPosition ja Jypeli.RandomMoverBrain.WanderRadius.
|
private |
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 8.
Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd() ja Jypeli.RandomMoverBrain.OnRemove().
|
private |
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 9.
Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.ChangeDirection(), Jypeli.RandomMoverBrain.OnCollision() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().
|
getset |
Aika sekunteina, jonka kuluttua muutetaan liikesuuntaa
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 14.
|
getset |
Paikka, jonka ympärillä harhaillaan, jos WanderRadius on asetettu.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 23.
Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.OnAdd() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().
|
getset |
Säde, jonka sisälle harhailu rajoittuu.
Määrittely tiedoston RandomMoverBrain.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().