Jypeli 10
The simple game programming library
|
Akseliliitos Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | AddToEngine () |
Lisää liitoksen fysiikkamoottorille Lisää... | |
void | SetEngine (Jypeli.Physics.IPhysicsEngine engine) |
Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Vector | AxlePoint [get] |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää... | |
PhysicsObject | Object1 [get] |
Ensimmäinen olio. Lisää... | |
PhysicsObject | Object2 [get] |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää... | |
double | Softness [getset] |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Akseliliitos
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 58.
void Jypeli.IAxleJoint.AddToEngine | ( | ) |
Lisää liitoksen fysiikkamoottorille
Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().
void Jypeli.IAxleJoint.SetEngine | ( | Jypeli.Physics.IPhysicsEngine | engine | ) |
Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin
engine |
Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().
|
get |
Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 73.
|
get |
Ensimmäinen olio.
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 63.
Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().
|
get |
Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 68.
Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().
|
getset |
Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.
Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().