Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.IAxleJoint rajapintareferenssi

Akseliliitos Lisää...

Luokan Jypeli.IAxleJoint luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.Physics.Joints.IMotorJoint

Julkiset jäsenfunktiot

void AddToEngine ()
 Lisää liitoksen fysiikkamoottorille Lisää...
 
void SetEngine (Jypeli.Physics.IPhysicsEngine engine)
 Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 

Ominaisuudet

Vector AxlePoint [get]
 Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit. Lisää...
 
PhysicsObject Object1 [get]
 Ensimmäinen olio. Lisää...
 
PhysicsObject Object2 [get]
 Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen) Lisää...
 
double Softness [getset]
 Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Akseliliitos

Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 58.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ AddToEngine()

void Jypeli.IAxleJoint.AddToEngine ( )

Lisää liitoksen fysiikkamoottorille

Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().

◆ SetEngine()

void Jypeli.IAxleJoint.SetEngine ( Jypeli.Physics.IPhysicsEngine  engine)

Asettaa liitokselle fysiikkamoottorin

Parametrit
engine

Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AxlePoint

Vector Jypeli.IAxleJoint.AxlePoint
get

Pyörimisakselin (tämänhetkiset) koordinaatit.

Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 73.

◆ Object1

PhysicsObject Jypeli.IAxleJoint.Object1
get

Ensimmäinen olio.

Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 63.

Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().

◆ Object2

PhysicsObject Jypeli.IAxleJoint.Object2
get

Toinen olio (null jos ensimmäinen olio on sidottu pisteeseen)

Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 68.

Viitattu Jypeli.PhysicsGameBase.OnJointAdded().

◆ Softness

double Jypeli.IAxleJoint.Softness
getset

Liitoksen pehmeys eli kuinka paljon sillä on liikkumavaraa.

Määrittely tiedoston IAxleJoint.cs rivillä 78.

Viitattu Jypeli.Assets.Tank.AddWheels().


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: