Jypeli 10
The simple game programming library
|
Kuva. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Image (double width, double height, Color backColor) | |
Luo uuden kuvan. Lisää... | |
Image (int width, int height, Color backColor) | |
Luo uuden kuvan. Lisää... | |
Image (Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture2D texture) | |
Kuva MonoGamen Texture2D oliosta Lisää... | |
void | ApplyPixelOperation (ColorConverter operation) |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle. Lisää... | |
Image | Area (int left, int top, int right, int bottom) |
Leikkaa kuvasta palan ja palauttaa sen uutena kuvana Lisää... | |
Stream | AsJpeg () |
Palauttaa kuvan jpeg-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla. Lisää... | |
Stream | AsPng () |
Palauttaa kuvan png-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla. Lisää... | |
Image | Clone () |
Luo kopion kuvasta Lisää... | |
void | Fill (Color backColor) |
Täyttää kuvan värillä Lisää... | |
byte[] | GetByteArray () |
Kuvan pikselit byte-taulukkona. Tavut ovat järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys. Lisää... | |
Color[,] | GetData (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Kuvan pikselit Color-taulukkona Lisää... | |
uint[,] | GetDataUInt (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[,] -taulukkona Lisää... | |
uint[][] | GetDataUIntAA (int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[][] -taulukkona Lisää... | |
void | ReplaceColor (Color src, Color dest) |
Korvaa värin toisella värillä. Lisää... | |
void | ReplaceColor (Color src, Color dest, double tolerance, bool blend, bool exactAlpha=false) |
Korvaa värin toisella värillä. Lisää... | |
void | SetData (byte[] byteArr) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan. Lisää... | |
void | SetData (byte[] byteArr, int height, int width) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan. Lisää... | |
void | SetData (Color[,] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Asettaa kuvan pikselit Color-taulukosta Lisää... | |
void | SetData (uint[,] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta Lisää... | |
void | SetData (uint[][] bmp, int ox=0, int oy=0, int w=int.MaxValue, int h=int.MaxValue) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static Image | Color (Image image, byte alpha) |
Muuttaa kuvan jokaisen pikselin alpha -arvon vastaamaan annettua. Lisää... | |
static Image | Color (Image image, Color color) |
Värittää kuvan. Lisää... | |
static Image[] | Color (Image[] images, Color color) |
Värittää kuvat. Lisää... | |
static Image | CreateStarSky (int width, int height, int stars, bool transparent=false) |
Luo tähtitaivaskuvan. Lisää... | |
static Image | DrawTextOnImage (Image img, string text, Font font, Color textColor) |
Piirtää tekstiä kuvan päälle keskelle kuvaa. Lisää... | |
static Image | DrawTextOnImage (Image img, string text, Vector position, Font font, Color textColor, Color backgroundColor) |
Piirtää tekstiä kuvan päälle. Lisää... | |
static Image | Flip (Image image) |
Peilaa kuvan Y-suunnassa. Lisää... | |
static Image[] | Flip (Image[] images) |
Peilaa kuvat Y-suunnassa. Lisää... | |
static Image | FromColor (int imageWidth, int imageHeight, Color color) |
Luo yksivärisen kuvan. Lisää... | |
static Image | FromFile (string path) |
Lataa kuvan tiedostosta. Kuvan ei tarvitse olla lisättynä Content-projektiin. Lisää... | |
static Image | FromGradient (int imageWidth, int imageHeight, Color lowerColor, Color upperColor) |
Luo pystysuuntaisen liukuväritetyn kuvan. Lisää... | |
static Image | FromStream (Stream stream) |
Lataa kuvan tiedostovirrasta. Lisää... | |
static Image | FromText (string text, Font font, Color textColor, Color backgroundColor) |
Luo kuvan tekstistä. Lisää... | |
static Image | Mirror (Image image) |
Peilaa kuvan X-suunnassa. Lisää... | |
static Image[] | Mirror (Image[] images) |
Peilaa kuvat X-suunnassa. Lisää... | |
static void | SetLineCorrection (int n) |
Asetetaan bitmapin rivikorjaus Mono:n bugin (???) takia Lisää... | |
static Image | TileHorizontal (Image left, Image right) |
Yhditää kaksi kuvaa olemaan vierekkäin uudessa kuvassa. Lisää... | |
static Image | TileVertical (Image top, Image bottom) |
Yhdistää kaksi kuvaa olemaan päällekkäin uudessa kuvassa Lisää... | |
Paketin funktiot | |
Image (int width, int height) | |
Image (string assetName) | |
void | ApplyPixelOperation (XnaColorConverter operation) |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
int | Height [get] |
Korkeus pikseleinä. Lisää... | |
string | Name [get] |
Nimi. Lisää... | |
Color | this[int row, int col] [getset] |
Kuvan yksittäisten pikselien indeksointiin Lisää... | |
int | Width [get] |
Leveys pikseleinä. Lisää... | |
Texture2D | XNATexture [get] |
Tapahtumat | |
Action | InitDimensions |
Action | InitTexture |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | AssertDimensions (int width, int height) |
void | CreateNewTexture () |
void | DoInitDimensions () |
void | DoInitTexture () |
void | DoUpdateTexture () |
void | InvalidateAsset () |
Tekee uuden lokaalin instanssin kuvan tekstuurista ja poistaa viitteen assettiin josta kuva on luotu. Kutsu tätä metodia aina kun kuvan dataa muutetaan. Lisää... | |
void | LoadContentTexture () |
Texture2D | LoadFile (string path) |
void | UpdateTexture () |
Staattiset yksityiset jäsenfunktiot | |
static void | CopyData (Image dest, Image src) |
static void | CopyData (Image dest, Image src, XnaRectangle destRect, XnaRectangle srcRect) |
static void | CopyData (Texture2D dest, Texture2D src) |
static XnaColor[] | MirrorLine (XnaColor[] scanline, int width) |
Yksityiset attribuutit | |
int | _height = -1 |
int | _width = -1 |
string | assetName |
Image | parentImage |
XnaRectangle | parentRectangle |
Texture2D | xnaTexture |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static string[] | imageExtensions = { ".png", ".jpg", ".xnb"} |
static int | MONOGETDATAINC = 0 |
static int | MONOGETDATAMUL = 1 |
|
package |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 394.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions() ja Jypeli.Image.CreateNewTexture().
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CreateStarSky(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Image.FromFile(), Jypeli.Image.FromGradient(), Jypeli.Image.FromStream(), Jypeli.Image.FromText(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
package |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 402.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
Jypeli.Image.Image | ( | Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture2D | texture | ) |
Kuva MonoGamen Texture2D oliosta
texture |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 413.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions().
Jypeli.Image.Image | ( | int | width, |
int | height, | ||
Color | backColor | ||
) |
Luo uuden kuvan.
width | Kuvan leveys |
height | Kuvan korkeus |
backColor | Kuvan taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 427.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions(), Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CreateNewTexture() ja Jypeli.Image.Fill().
Jypeli.Image.Image | ( | double | width, |
double | height, | ||
Color | backColor | ||
) |
void Jypeli.Image.ApplyPixelOperation | ( | ColorConverter | operation | ) |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle.
operation | Aliohjelma, joka ottaa värin ja palauttaa värin |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 579.
Viittaukset Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Image.Color().
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Image.ReplaceColor().
|
package |
Suorittaa annetun pikselioperaation koko kuvalle.
operation | Aliohjelma, joka ottaa värin ja palauttaa värin |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 593.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Image Jypeli.Image.Area | ( | int | left, |
int | top, | ||
int | right, | ||
int | bottom | ||
) |
Leikkaa kuvasta palan ja palauttaa sen uutena kuvana
left | |
top | |
right | |
bottom |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1134.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.InitTexture, Jypeli.Image.parentImage ja Jypeli.Image.parentRectangle.
Stream Jypeli.Image.AsJpeg | ( | ) |
Palauttaa kuvan jpeg-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1225.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Screencap.SaveJPG().
Stream Jypeli.Image.AsPng | ( | ) |
Palauttaa kuvan png-muodossa, jossa se voidaan esimerkiksi tallentaa DataStorage.Export -metodilla.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1239.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 448.
Viitattu Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Image.DoInitTexture().
Image Jypeli.Image.Clone | ( | ) |
Luo kopion kuvasta
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 509.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Muuttaa kuvan jokaisen pikselin alpha
-arvon vastaamaan annettua.
image | |
alpha |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1058.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Värittää kuvan.
image | Väritettävä kuva. |
color | Väri, jolla väritetään. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1005.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.A, Jypeli.Color.AlphaComponent, Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Assets.Automobile.Automobile(), Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.SetData() ja Jypeli.PushButton.SetState().
Värittää kuvat.
images | Väritettävät kuvat. |
color | Väri, jolla väritetään. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1043.
Viittaukset Jypeli.Image.Color().
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 526.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 556.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.MONOGETDATAINC ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
staticprivate |
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 500.
Viittaukset Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Image.Height ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Image.InvalidateAsset().
|
static |
Luo tähtitaivaskuvan.
width | Tekstuurin leveys. |
height | Tekstuurin korkeus. |
stars | Tähtien määrä. |
transparent | Onko tausta läpinäkyvä vai ei (jolloin siitä tulee täysin musta) |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 711.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.RandomGen.NextColor(), Jypeli.RandomGen.NextInt() ja Jypeli.Color.White.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.CreateStars().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 454.
Viittaukset Jypeli.Image._height, Jypeli.Image._width ja Jypeli.Image.InitDimensions.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 465.
Viittaukset Jypeli.Image.AssertDimensions(), Jypeli.Image.DoInitDimensions(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Fill(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 637.
Viittaukset Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.parentImage, Jypeli.Image.parentRectangle, Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.Width.
Viitattu Jypeli.Image.UpdateTexture().
|
static |
Piirtää tekstiä kuvan päälle keskelle kuvaa.
img | Kuva jonka päälle piirretään |
text | Piirrettävä teksti |
font | Fontti |
textColor | Tekstin väri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 849.
Viittaukset Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.Vector.Zero.
|
static |
Piirtää tekstiä kuvan päälle.
img | Kuva jonka päälle piirretään |
text | Piirrettävä teksti |
position | Piirtokohta (origo keskellä kuvaa) |
font | Fontti |
textColor | Tekstin väri |
backgroundColor | Tekstin taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 806.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.FontRenderer, Jypeli.Game.GraphicsDevice, Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width, Jypeli.Vector.X, Jypeli.Font.XnaFont, Jypeli.Image.XNATexture ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.Image.DrawTextOnImage().
void Jypeli.Image.Fill | ( | Color | backColor | ) |
Täyttää kuvan värillä
backColor |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1156.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Image().
Peilaa kuvan Y-suunnassa.
image | Peilattava kuva. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 955.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Animation.Flip() ja Jypeli.Image.Flip().
Peilaa kuvat Y-suunnassa.
images | Peilattavat kuvat. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 991.
Viittaukset Jypeli.Image.Flip().
Luo yksivärisen kuvan.
imageWidth | Kuvan leveys. |
imageHeight | Kuvan korkeus. |
color | Kuvan väri. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 889.
Viittaukset Jypeli.Image.FromGradient().
Viitattu Jypeli.ListWidget< T, O >.CreateVerticalScrollPanel().
|
static |
Lataa kuvan tiedostosta. Kuvan ei tarvitse olla lisättynä Content-projektiin.
path | Tiedoston polku. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 655.
Viittaukset Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Game.GraphicsDevice.
|
static |
Luo pystysuuntaisen liukuväritetyn kuvan.
imageWidth | kuvan leveys. |
imageHeight | kuvan korkeus. |
lowerColor | Alareunassa käytettävä väri. |
upperColor | Yläreunassa käytettävä väri. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 862.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor() ja Jypeli.Game.GraphicsDevice.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.CreateGradient() ja Jypeli.Image.FromColor().
|
static |
Lataa kuvan tiedostovirrasta.
stream |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 678.
Viittaukset Jypeli.Image.Image() ja Jypeli.Game.GraphicsDevice.
Viitattu Jypeli.Content.JypeliContentManager.LoadInternalImage() ja Jypeli.GameObject.SetImage().
|
static |
Luo kuvan tekstistä.
text | Teksti josta kuva luodaan |
font | Fontti |
textColor | Tekstin väri |
backgroundColor | Tekstin taustaväri |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 766.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.Graphics.FontRenderer, Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Font.XnaFont.
byte[] Jypeli.Image.GetByteArray | ( | ) |
Kuvan pikselit byte-taulukkona. Tavut ovat järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 221.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Color[,] Jypeli.Image.GetData | ( | int | ox = 0 , |
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Kuvan pikselit Color-taulukkona
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys joka kopioidaan |
h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 118.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
uint[,] Jypeli.Image.GetDataUInt | ( | int | ox = 0 , |
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[,] -taulukkona
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys joka kopioidaan |
h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 237.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Shape.FromImage().
uint[][] Jypeli.Image.GetDataUIntAA | ( | int | ox = 0 , |
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Palalutetaan kuvan pikselit ARGB-uint[][] -taulukkona
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys joka kopioidaan |
h | lueen korkaus joka kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 272.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MONOGETDATAINC, Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL, Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
private |
Tekee uuden lokaalin instanssin kuvan tekstuurista ja poistaa viitteen assettiin josta kuva on luotu. Kutsu tätä metodia aina kun kuvan dataa muutetaan.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 621.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.Fill() ja Jypeli.Image.SetData().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 479.
Viittaukset Jypeli.Image._height, Jypeli.Image._width, Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Image.LoadFile() ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.Image().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 490.
Viittaukset Jypeli.Image.assetName, Jypeli.Game.FileExtensionCheck(), Jypeli.Game.GraphicsDevice ja Jypeli.Image.imageExtensions.
Viitattu Jypeli.Image.LoadContentTexture().
Peilaa kuvan X-suunnassa.
image | Peilattava kuva. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 921.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.MirrorLine(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.XNATexture.
Viitattu Jypeli.Animation.Mirror() ja Jypeli.Image.Mirror().
Peilaa kuvat X-suunnassa.
images | Peilattavat kuvat. |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 942.
Viittaukset Jypeli.Image.Mirror().
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 894.
Viitattu Jypeli.Image.Mirror().
Korvaa värin toisella värillä.
src | Korvattava väri |
dest | Väri jolla korvataan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1208.
Viittaukset Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Color.AsXnaColor().
void Jypeli.Image.ReplaceColor | ( | Color | src, |
Color | dest, | ||
double | tolerance, | ||
bool | blend, | ||
bool | exactAlpha = false |
||
) |
Korvaa värin toisella värillä.
src | Korvattava väri. |
dest | Väri jolla korvataan. |
tolerance | Kuinka paljon korvattava väri voi poiketa annetusta. |
blend | Sävytetäänkö korvattavaa väriä sen mukaan kuinka kaukana se on alkuperäisestä väristä |
exactAlpha | Vaaditaanko täsmälleen sama läpinäkyvyys ennen kuin korvataan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1181.
Viittaukset Jypeli.Image.ApplyPixelOperation() ja Jypeli.Color.AsXnaColor().
void Jypeli.Image.SetData | ( | byte[] | byteArr | ) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan.
Taulukon tavut luetaan järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys
byteArr |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 211.
Viittaukset Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.SetData() ja Jypeli.Image.Width.
void Jypeli.Image.SetData | ( | byte[] | byteArr, |
int | height, | ||
int | width | ||
) |
Asettaa kuvan pikselit annetun tavutaulukon mukaan.
Taulukon tavut luetaan järjestyksessä punainen, vihreä, sininen, läpinäkyvyys
byteArr | Tavutaulukko |
height | Kuvan leveys |
width | Kuvan korkeus |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 187.
Viittaukset Jypeli.Image.Color() ja Jypeli.Image.SetData().
void Jypeli.Image.SetData | ( | Color | bmp[,], |
int | ox = 0 , |
||
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Asettaa kuvan pikselit Color-taulukosta
bmp | taulukko josta pikseleitä otetaan |
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys johon kopioidaan |
h | lueen korkaus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 154.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
Viitattu Jypeli.Image.SetData().
void Jypeli.Image.SetData | ( | uint | bmp[,], |
int | ox = 0 , |
||
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta
bmp | taulukko josta pikselit otetaan |
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys johon kopioidaan |
h | alueen korkeus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 309.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Color.UIntToColor(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
void Jypeli.Image.SetData | ( | uint | bmp[][], |
int | ox = 0 , |
||
int | oy = 0 , |
||
int | w = int.MaxValue , |
||
int | h = int.MaxValue |
||
) |
Asetetaan kuvan pikselit ARGB-uint taulukosta
bmp | taulukko josta pikselit otetaan |
ox | siirtymä x-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
oy | siirtymä y-suunnassa vasemmasta ylänurkasta |
w | alueen leveys johon kopioidaan |
h | alueen korkeus johon kopioidaan |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 345.
Viittaukset Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Color.UIntToColor(), Jypeli.Image.UpdateTexture(), Jypeli.Image.Width ja Jypeli.Image.xnaTexture.
|
static |
Asetetaan bitmapin rivikorjaus Mono:n bugin (???) takia
n | 0 = ei korjausta, 1 = hypätään joka toinen rivi yli |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 55.
Viittaukset Jypeli.Image.MONOGETDATAINC ja Jypeli.Image.MONOGETDATAMUL.
Yhditää kaksi kuvaa olemaan vierekkäin uudessa kuvassa.
left | |
right |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1082.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
Yhdistää kaksi kuvaa olemaan päällekkäin uudessa kuvassa
top | |
bottom |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 1106.
Viittaukset Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.Height, Jypeli.Image.InitTexture ja Jypeli.Image.Width.
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 632.
Viittaukset Jypeli.Game.DoNextUpdate() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Image.Fill() ja Jypeli.Image.SetData().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 47.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions() ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 46.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions() ja Jypeli.Image.LoadContentTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Image.Image(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.LoadContentTexture() ja Jypeli.Image.LoadFile().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 49.
Viitattu Jypeli.Image.LoadFile().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA() ja Jypeli.Image.SetLineCorrection().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 32.
Viitattu Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA() ja Jypeli.Image.SetLineCorrection().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 37.
Viitattu Jypeli.Image.Area() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.Image.Area() ja Jypeli.Image.DoUpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Image.ApplyPixelOperation(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.Fill(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.InvalidateAsset(), Jypeli.Image.LoadContentTexture() ja Jypeli.Image.SetData().
|
get |
Korkeus pikseleinä.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 381.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture(), Jypeli.ListWidget< T, O >.CreateVerticalScrollPanel(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Shape.FromImage(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
getset |
|
get |
Leveys pikseleinä.
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 373.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.Image.CopyData(), Jypeli.Image.CreateNewTexture(), Jypeli.ListWidget< T, O >.CreateVerticalScrollPanel(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.DoUpdateTexture(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip(), Jypeli.Shape.FromImage(), Jypeli.Image.GetByteArray(), Jypeli.Image.GetData(), Jypeli.Image.GetDataUInt(), Jypeli.Image.GetDataUIntAA(), Jypeli.Image.Mirror(), Jypeli.Image.SetData(), Jypeli.Image.TileHorizontal(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Image.TileVertical().
|
getpackage |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 71.
Viitattu Jypeli.Image.AsJpeg(), Jypeli.Image.AsPng(), Jypeli.Image.Color(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.Effects.ParticleSystem.Draw(), Jypeli.Canvas.DrawImage(), Jypeli.Renderer.DrawImageTexture(), Jypeli.Image.DrawTextOnImage(), Jypeli.Image.Flip() ja Jypeli.Image.Mirror().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Image.DoInitDimensions().
|
private |
Määrittely tiedoston Image.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Image.Area(), Jypeli.Image.Clone(), Jypeli.Image.DoInitTexture(), Jypeli.Image.TileHorizontal() ja Jypeli.Image.TileVertical().