Jypeli 10
The simple game programming library
|
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Surfaces | CreateBorders () |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateBottomBorder () |
Lisää kenttään alareunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateBottomBorder (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kenttään alareunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateGround (double[] heights, double scale) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateGround (double[] heights, double scale, Image image) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders () |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateHorizontalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateLeftBorder () |
Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateLeftBorder (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kenttään vasemman reunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateRightBorder () |
Lisää kenttään oikean reunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateRightBorder (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kenttään oikean reunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateTopBorder () |
Lisää kenttään yläreunan. Lisää... | |
PhysicsObject | CreateTopBorder (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kenttään yläreunan. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders () |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Color borderColor) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double min, double max, int points, double restitution, Image borderImage) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Color borderColor) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
Surfaces | CreateVerticalBorders (double restitution, bool isVisible, Image borderImage) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä. Lisää... | |
BoundingRectangle | FindObjectLimits () |
Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat. Lisää... | |
Vector | GetRandomFreePosition (double radius) |
Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää... | |
Vector | GetRandomPosition () |
Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä. Lisää... | |
Julkiset attribuutit | |
readonly Vector | Center = Vector.Zero |
Kentän keskipiste. Lisää... | |
Paketin funktiot | |
Level (Game game) | |
void | Clear () |
double | GetBorderThickness () |
Ominaisuudet | |
double | AmbientLight [getset] |
Taustavalo Lisää... | |
Background | Background [getset] |
Kentän taustakuva. Lisää... | |
Color | BackgroundColor [getset] |
Kentän taustaväri. Lisää... | |
double | Bottom [get] |
Kentän alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
BoundingRectangle | BoundingRect [get] |
Kentän rajaama alue Lisää... | |
double | Height [getset] |
Kentän korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
double | Right [get] |
Kentän oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | Size [getset] |
Kentän koko (leveys ja korkeus). Lisää... | |
double | Top [get] |
Kentän yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Kentän leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
Surface | CreateBorder (Direction direction, double min, double max, int points, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor) |
Surface | CreateBorder (Direction direction, double restitution, bool isVisible, Image borderImage, Color borderColor) |
PhysicsObject | CreateBorder (double width, double height) |
Yksityiset attribuutit | |
double | _height = 800 |
double | _width = 1000 |
Game | game |
Pelikenttä, johon voi lisätä olioita. Kentällä voi myös olla reunat ja taustaväri tai taustakuva.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 5.
|
package |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 172.
Viittaukset Jypeli.Level.AmbientLight, Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.Level.game, Jypeli.Color.LightBlue ja Jypeli.Vector.Zero.
|
package |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 182.
Viittaukset Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Image.
Viitattu Jypeli.Game.ClearAll().
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 18.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.game, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Image, Jypeli.GameObject.IsVisible ja Jypeli.PhysicsObject.Restitution.
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 7.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.Surface.Create(), Jypeli.Level.game, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Image, Jypeli.GameObject.IsVisible ja Jypeli.PhysicsObject.Restitution.
Viitattu Jypeli.Level.CreateBorders(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Level.CreateTopBorder() ja Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
|
private |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 367.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.PhysicsObject.CreateStaticObject(), Jypeli.Level.game ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 32.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders().
Viitattu Jypeli.Level.CreateBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 41.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points | ||
) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 252.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution | ||
) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 241.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Color | borderColor | ||
) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 206.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Image | borderImage | ||
) |
Lisää kaikille kentän sivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 224.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Surfaces Jypeli.Level.CreateBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 51.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 62.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Lisää kaikille kentän sivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 78.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r, Jypeli.Direction.Right, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateBottomBorder | ( | ) |
Lisää kenttään alareunan.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 473.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBottomBorder().
Viitattu Jypeli.Level.CreateBottomBorder().
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateBottomBorder | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kenttään alareunan.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 431.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.GameObject.IsVisible, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Width, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Angle.Zero.
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateGround | ( | double[] | heights, |
double | scale | ||
) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.
heights | Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle. |
scale | Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0. |
Huomaa, että maastossa ei voi olla kahta pistettä päällekkäin.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 490.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateGround().
Viitattu Jypeli.Level.CreateGround().
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateGround | ( | double[] | heights, |
double | scale, | ||
Image | image | ||
) |
Helppo tapa lisätä kenttään epätasainen maasto. Maasto kuvataan luettelemalla Y-koordinaatteja vasemmalta oikealle lukien. Kahden Y-koordinaatin väli on aina sama.
heights | Y-koordinaatit lueteltuna vasemmalta oikealle. |
scale | Vakio, jolla jokainen Y-koordinaatti kerrotaan. Hyödyllinen, jos halutaan muuttaa koko maaston korkeutta muuttamatta jokaista pistettä yksitellen. Tavallisesti arvoksi kelpaa 1.0. |
image | Maastossa käytettävä kuva. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 506.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.game, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 91.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
Viitattu Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 100.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 307.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 264.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Color | borderColor | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 293.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Image | borderImage | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 277.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kaikille kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 110.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible, | ||
Color | borderColor | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 121.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
Surfaces Jypeli.Level.CreateHorizontalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible, | ||
Image | borderImage | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 149.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.l, Jypeli.Direction.Left, Jypeli.Surfaces.r ja Jypeli.Direction.Right.
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateLeftBorder | ( | ) |
Lisää kenttään vasemman reunan.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 446.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateLeftBorder().
Viitattu Jypeli.Level.CreateLeftBorder().
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateLeftBorder | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kenttään vasemman reunan.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 382.
Viittaukset Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.GameObject.IsVisible, Jypeli.Level.Left, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution ja Jypeli.Vector.Y.
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateRightBorder | ( | ) |
Lisää kenttään oikean reunan.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 455.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateRightBorder().
Viitattu Jypeli.Level.CreateRightBorder().
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateRightBorder | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kenttään oikean reunan.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 398.
Viittaukset Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.Level.Height, Jypeli.GameObject.IsVisible, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Right ja Jypeli.Vector.Y.
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateTopBorder | ( | ) |
Lisää kenttään yläreunan.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 464.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateTopBorder().
Viitattu Jypeli.Level.CreateTopBorder().
PhysicsObject Jypeli.Level.CreateTopBorder | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kenttään yläreunan.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 414.
Viittaukset Jypeli.PhysicsObject.Angle, Jypeli.Level.Center, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Angle.FromRadians(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.GameObject.IsVisible, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.PhysicsObject.Restitution, Jypeli.Level.Top, Jypeli.Level.Width ja Jypeli.Vector.X.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | ) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 160.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
Viitattu Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | bool | isVisible | ) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 169.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points | ||
) |
Lisää kentän vaakasivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 362.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders().
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution | ||
) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 319.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Color | borderColor | ||
) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 348.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | min, |
double | max, | ||
int | points, | ||
double | restitution, | ||
Image | borderImage | ||
) |
Lisää kentän pystysivuille epätasaiset reunat, joihin oliot voivat törmätä.
min | Reunan minimipaksuus. |
max | Reunan maksimipaksuus. |
points | Pisteiden määrä (kuinka vaihtelevaa maasto on). |
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 332.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible | ||
) |
Lisää kaikille kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Level.CreateVerticalBorders() ja Jypeli.Color.Gray.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible, | ||
Color | borderColor | ||
) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderColor | Reunojen väri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 135.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
Surfaces Jypeli.Level.CreateVerticalBorders | ( | double | restitution, |
bool | isVisible, | ||
Image | borderImage | ||
) |
Lisää kentän pystysivuille reunat, joihin oliot voivat törmätä.
restitution | Reunojen kimmoisuus (0.0 = pysäyttää, 1.0 = kimpoaa täydellä voimalla) |
isVisible | Reunan näkyvyys true , jos näkyvät reunat, muuten false . |
borderImage | Reunojen kuva / tekstuuri. |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 190.
Viittaukset Jypeli.Surfaces.b, Jypeli.Level.CreateBorder(), Jypeli.Direction.Down, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.Surfaces.t ja Jypeli.Direction.Up.
BoundingRectangle Jypeli.Level.FindObjectLimits | ( | ) |
Laskee pienimmän alueen, jonka sisälle kaikki kentän oliot mahtuvat.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 190.
Viittaukset Jypeli.Game.GetObjectsAboutToBeAdded(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Layers ja Jypeli.Game.ObjectCount.
Viitattu Jypeli.Camera.doZoomToAllObjects().
|
package |
Määrittely tiedoston Borders.cs rivillä 515.
Viittaukset Jypeli.Level.Width.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Surface.CreateTop() ja Jypeli.Level.CreateTopBorder().
Vector Jypeli.Level.GetRandomFreePosition | ( | double | radius | ) |
Palauttaa satunnaisen vapaan kohdan kentän reunojen sisältä.
radius | Säde jonka sisällä ei saa olla olioita |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 260.
Viittaukset Jypeli.Game.GetObjectAt(), Jypeli.Level.GetRandomPosition() ja Jypeli.Game.Instance.
Vector Jypeli.Level.GetRandomPosition | ( | ) |
Palauttaa satunnaisen kohdan kentän reunojen sisältä.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 250.
Viittaukset Jypeli.Level.Bottom, Jypeli.Level.Left, Jypeli.RandomGen.NextDouble(), Jypeli.Level.Right ja Jypeli.Level.Top.
Viitattu Jypeli.Level.GetRandomFreePosition().
readonly Vector Jypeli.Level.Center = Vector.Zero |
Kentän keskipiste.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 89.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Surface.CreateTop() ja Jypeli.Level.CreateTopBorder().
|
private |
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 78.
Viitattu Jypeli.Level.Level(), Jypeli.Level.CreateBorder() ja Jypeli.Level.CreateGround().
|
getset |
Taustavalo
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 84.
Viitattu Jypeli.Level.Level() ja Jypeli.Graphics.GetLightingEffect().
|
getset |
|
getset |
|
get |
Kentän alareunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 159.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
get |
|
getset |
Kentän korkeus.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 117.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler(), Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevel(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByHeight(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelFull(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Camera.Update().
|
get |
Kentän vasemman reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 135.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateLeft(), Jypeli.Level.CreateLeftBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethodCall.Invoke(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
get |
Kentän oikean reunan x-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 143.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateRight(), Jypeli.Level.CreateRightBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
getset |
Kentän koko (leveys ja korkeus).
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 126.
Viitattu Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel().
|
get |
Kentän yläreunan y-koordinaatti.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 151.
Viitattu Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.Level.GetRandomPosition(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.TileMethodCall.Invoke(), Jypeli.Camera.Update() ja Jypeli.Camera.ZoomToLevel().
|
getset |
Kentän leveys.
Määrittely tiedoston Level.cs rivillä 108.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler(), Jypeli.Surface.CreateBottom(), Jypeli.Level.CreateBottomBorder(), Jypeli.Level.CreateGround(), Jypeli.Surface.CreateTop(), Jypeli.Level.CreateTopBorder(), Jypeli.AbstractTileMap< TileType >.Execute(), Jypeli.Widgets.Background.FitToLevel(), Jypeli.Level.GetBorderThickness(), Jypeli.TileMap.Insert(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevel(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelByWidth(), Jypeli.Widgets.Background.ScaleToLevelFull(), Jypeli.FollowerBrain.SetTargetPosition(), Jypeli.Widgets.Background.TileToLevel() ja Jypeli.Camera.Update().