Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Physics.IPhysicsBody rajapintareferenssi

Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten. Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

void ApplyForce (Vector force)
 
void ApplyImpulse (Vector impulse)
 
void ApplyTorque (double torque)
 
void MakeOneWay ()
 
void MakeOneWay (Vector direction)
 
void MakeStatic ()
 
void RegenerateConnectedFixtures ()
 
void SetCollisionIgnorer (Ignorer ignorer)
 
void Stop ()
 
void StopAngular ()
 
void StopAxial (Vector axis)
 
void Update (Time time)
 

Ominaisuudet

Vector Acceleration [getset]
 
double Angle [getset]
 
double AngularAcceleration [getset]
 
double AngularDamping [getset]
 
double AngularVelocity [getset]
 
bool CanRotate [getset]
 
bool IgnoresCollisionResponse [getset]
 
bool IgnoresGravity [getset]
 
bool IgnoresPhysicsLogics [getset]
 
double KineticFriction [getset]
 
double LinearDamping [getset]
 
double Mass [getset]
 
double MassInv [getset]
 
double MomentOfInertia [getset]
 
IPhysicsObject Owner [get]
 
Vector Position [getset]
 
double Restitution [getset]
 
Shape Shape [getset]
 
Vector Size [getset]
 
double StaticFriction [getset]
 
Vector Velocity [getset]
 
List< List< Vector2 > > Vertices [get]
 

Tapahtumat

CollisionHandler< IPhysicsBody, IPhysicsBodyCollided
 
AdvancedCollisionHandler< IPhysicsBody, IPhysicsBodyColliding
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten.

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 9.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ ApplyForce()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyForce ( Vector  force)

◆ ApplyImpulse()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyImpulse ( Vector  impulse)

◆ ApplyTorque()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyTorque ( double  torque)

◆ MakeOneWay() [1/2]

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeOneWay ( )

◆ MakeOneWay() [2/2]

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeOneWay ( Vector  direction)

◆ MakeStatic()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeStatic ( )

◆ RegenerateConnectedFixtures()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.RegenerateConnectedFixtures ( )

◆ SetCollisionIgnorer()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.SetCollisionIgnorer ( Ignorer  ignorer)

◆ Stop()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Stop ( )

◆ StopAngular()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.StopAngular ( )

◆ StopAxial()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.StopAxial ( Vector  axis)

◆ Update()

void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Update ( Time  time)

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Acceleration

Vector Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Acceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 28.

◆ Angle

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Angle
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 30.

◆ AngularAcceleration

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.AngularAcceleration
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 32.

◆ AngularDamping

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.AngularDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 35.

◆ AngularVelocity

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.AngularVelocity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 31.

◆ CanRotate

bool Jypeli.Physics.IPhysicsBody.CanRotate
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 40.

◆ IgnoresCollisionResponse

bool Jypeli.Physics.IPhysicsBody.IgnoresCollisionResponse
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 37.

◆ IgnoresGravity

bool Jypeli.Physics.IPhysicsBody.IgnoresGravity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 38.

◆ IgnoresPhysicsLogics

bool Jypeli.Physics.IPhysicsBody.IgnoresPhysicsLogics
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 39.

Viitattu Jypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer.CanCollide().

◆ KineticFriction

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.KineticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 24.

◆ LinearDamping

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.LinearDamping
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 34.

◆ Mass

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Mass
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 18.

◆ MassInv

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MassInv
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 19.

◆ MomentOfInertia

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MomentOfInertia
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 20.

◆ Owner

IPhysicsObject Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Owner
get

◆ Position

Vector Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Position
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 26.

Viitattu Jypeli.Physics.OneWayPlatformIgnorer.CanCollide().

◆ Restitution

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Restitution
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 22.

◆ Shape

Shape Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Shape
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 15.

◆ Size

Vector Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Size
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 14.

◆ StaticFriction

double Jypeli.Physics.IPhysicsBody.StaticFriction
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 23.

◆ Velocity

Vector Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Velocity
getset

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 27.

◆ Vertices

List<List<Vector2> > Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Vertices
get

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 16.

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Collided

CollisionHandler<IPhysicsBody, IPhysicsBody> Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Collided

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 56.

◆ Colliding

AdvancedCollisionHandler<IPhysicsBody, IPhysicsBody> Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Colliding

Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 57.

Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler().


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: