Jypeli 10
The simple game programming library
|
Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | ApplyForce (Vector force) |
void | ApplyImpulse (Vector impulse) |
void | ApplyTorque (double torque) |
void | MakeOneWay () |
void | MakeOneWay (Vector direction) |
void | MakeStatic () |
void | RegenerateConnectedFixtures () |
void | SetCollisionIgnorer (Ignorer ignorer) |
void | Stop () |
void | StopAngular () |
void | StopAxial (Vector axis) |
void | Update (Time time) |
Ominaisuudet | |
Vector | Acceleration [getset] |
double | Angle [getset] |
double | AngularAcceleration [getset] |
double | AngularDamping [getset] |
double | AngularVelocity [getset] |
bool | CanRotate [getset] |
bool | IgnoresCollisionResponse [getset] |
bool | IgnoresGravity [getset] |
bool | IgnoresPhysicsLogics [getset] |
double | KineticFriction [getset] |
double | LinearDamping [getset] |
double | Mass [getset] |
double | MassInv [getset] |
double | MomentOfInertia [getset] |
IPhysicsObject | Owner [get] |
Vector | Position [getset] |
double | Restitution [getset] |
Shape | Shape [getset] |
Vector | Size [getset] |
double | StaticFriction [getset] |
Vector | Velocity [getset] |
List< List< Vector2 > > | Vertices [get] |
Tapahtumat | |
CollisionHandler< IPhysicsBody, IPhysicsBody > | Collided |
AdvancedCollisionHandler< IPhysicsBody, IPhysicsBody > | Colliding |
Rajapinta fysiikkamoottorin tietämää fysiikkakappaletta varten.
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 9.
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyForce | ( | Vector | force | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyImpulse | ( | Vector | impulse | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.ApplyTorque | ( | double | torque | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeOneWay | ( | ) |
Viitattu Jypeli.PhysicsObject.MakeOneWay().
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeOneWay | ( | Vector | direction | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.MakeStatic | ( | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.RegenerateConnectedFixtures | ( | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.SetCollisionIgnorer | ( | Ignorer | ignorer | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Stop | ( | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.StopAngular | ( | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.StopAxial | ( | Vector | axis | ) |
void Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Update | ( | Time | time | ) |
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 28.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 30.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 32.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 35.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 31.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 40.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 37.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 38.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 39.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 24.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 34.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 18.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 19.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 20.
|
get |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 12.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler() ja Jypeli.PhysicsObject.OnCollided().
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 26.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 22.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 15.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 14.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 23.
|
getset |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 27.
|
get |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 16.
CollisionHandler<IPhysicsBody, IPhysicsBody> Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Collided |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 56.
AdvancedCollisionHandler<IPhysicsBody, IPhysicsBody> Jypeli.Physics.IPhysicsBody.Colliding |
Määrittely tiedoston IPhysicsBody.cs rivillä 57.
Viitattu PlatformCharacter2.AddCollisionHandler().