Jypeli 10
The simple game programming library
|
Julkiset jäsenfunktiot | |
Vibration (double lmotor, double rmotor, double laccel, double raccel, double life) | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static void | Execute (PlayerIndex p, IEnumerable< Vibration > vibrations) |
Ominaisuudet | |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
bool | IsUpdated [get] |
double | leftAccel [getset] |
double | leftMotor [getprivate set] |
double | LifetimeLeft [getprivate set] |
double | rightAccel [getset] |
double | rightMotor [getprivate set] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action | Destroyed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 7.
Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration | ( | double | lmotor, |
double | rmotor, | ||
double | laccel, | ||
double | raccel, | ||
double | life | ||
) |
void Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroy | ( | ) |
Tuhoaa kappaleen
Toteuttaa luokan Jypeli.Destroyable.
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 69.
Viittaukset Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroyed ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.IsDestroyed.
|
static |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 42.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Clamp().
Viitattu Jypeli.GamePad.UpdateVibrations().
void Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update | ( | Time | time | ) |
Päivitysfunktio
time | Kulunut aika edellisestä päivityksestä |
Toteuttaa luokan Jypeli.Updatable.
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 26.
Viittaukset Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroy(), Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.leftAccel, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.leftMotor, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.LifetimeLeft, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.rightAccel, Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.rightMotor ja Jypeli.Time.SinceLastUpdate.
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 65.
|
get |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 15.
|
getset |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration() ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration() ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 9.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration() ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update().
|
getset |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 13.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration() ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update().
|
getprivate set |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration() ja Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Update().
Action Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroyed |
Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 67.