Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.Controls.GamePad.Vibration luokkareferenssi
Luokan Jypeli.Controls.GamePad.Vibration luokkakaavio
Jypeli.Destroyable Jypeli.Updatable

Julkiset jäsenfunktiot

 Vibration (double lmotor, double rmotor, double laccel, double raccel, double life)
 
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static void Execute (PlayerIndex p, IEnumerable< Vibration > vibrations)
 

Ominaisuudet

bool IsDestroyed [getprivate set]
 
bool IsUpdated [get]
 
double leftAccel [getset]
 
double leftMotor [getprivate set]
 
double LifetimeLeft [getprivate set]
 
double rightAccel [getset]
 
double rightMotor [getprivate set]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 

Tapahtumat

Action Destroyed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 7.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ Vibration()

Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Vibration ( double  lmotor,
double  rmotor,
double  laccel,
double  raccel,
double  life 
)

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Destroy()

void Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroy ( )

◆ Execute()

static void Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Execute ( PlayerIndex  p,
IEnumerable< Vibration vibrations 
)
static

Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 42.

Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Clamp().

Viitattu Jypeli.GamePad.UpdateVibrations().

◆ Update()

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ IsDestroyed

bool Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.IsDestroyed
getprivate set

Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 65.

Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroy().

◆ IsUpdated

bool Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.IsUpdated
get

Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 15.

◆ leftAccel

double Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.leftAccel
getset

◆ leftMotor

double Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.leftMotor
getprivate set

◆ LifetimeLeft

double Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.LifetimeLeft
getprivate set

◆ rightAccel

double Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.rightAccel
getset

◆ rightMotor

double Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.rightMotor
getprivate set

Tapahtumien dokumentaatio

◆ Destroyed

Action Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroyed

Määrittely tiedoston Vibration.cs rivillä 67.

Viitattu Jypeli.Controls.GamePad.Vibration.Destroy().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: