Jypeli 10
The simple game programming library
|
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject | |
void | Add (IGameObject childObject) |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
bool | IsInside (Vector point) |
void | Move (Vector movement) |
void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
void | Remove (IGameObject childObject) |
void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
void | Destroy () |
Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
void | Update (Time time) |
Päivitysfunktio Lisää... | |
Ominaisuudet | |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
new bool | IsAddedToGame [getset] |
new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Additional Inherited Members | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.
void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 78.
void Jypeli.IGameObjectInternal.OnAddedToGame | ( | ) |
Viitattu Jypeli.Game.OnObjectAdded().
void Jypeli.IGameObjectInternal.OnRemoved | ( | ) |
Toteutettu luokassa Jypeli.InputBox.
Viitattu Jypeli.Game.OnObjectRemoved().
|
get |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 81.
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 83.
Viitattu Jypeli.Game.OnObjectAdded() ja Jypeli.Game.OnObjectRemoved().
|
getset |
Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 80.