Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.IGameObjectInternal rajapintareferenssi

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...

Luokan Jypeli.IGameObjectInternal luokkakaavio
Jypeli.IGameObject Jypeli.Destroyable Jypeli.DimensionalRW Jypeli.PositionalRW Jypeli.Updatable Jypeli.Tagged Jypeli.Dimensional Jypeli.Positional Jypeli.GameObject Jypeli.IPhysicsObjectInternal Jypeli.Assets.Explosion Jypeli.Assets.Weapon Jypeli.Effects.ParticleSystem Jypeli.HorizontalSpacer Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.VerticalSpacer Jypeli.Widget Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsObject Jypeli.PhysicsStructure

Julkiset jäsenfunktiot

void OnAddedToGame ()
 
void OnRemoved ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject
void Add (IGameObject childObject)
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > ()
 
IEnumerable< T > GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate)
 
bool IsInside (Vector point)
 
void Move (Vector movement)
 
void MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived)
 
void Remove (IGameObject childObject)
 
void StopMoveTo ()
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable
void Destroy ()
 Tuhoaa kappaleen Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable
void Update (Time time)
 Päivitysfunktio Lisää...
 

Ominaisuudet

List< ListenerAssociatedListeners [get]
 
new bool IsAddedToGame [getset]
 
new Layer Layer [getset]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject
Angle Angle [getset]
 
Animation Animation [getset]
 
Brain Brain [getset]
 
Color Color [getset]
 
TimeSpan CreationTime [get]
 
bool IgnoresLighting [getset]
 
Image Image [getset]
 
bool IsAddedToGame [get]
 
bool IsVisible [getset]
 
Layer Layer [get]
 
TimeSpan Lifetime [get]
 
TimeSpan MaximumLifetime [getset]
 
int ObjectCount [get]
 
IGameObject Parent [getset]
 
Angle RelativeAngle [getset]
 
Angle RelativeAngleToMainParent [getset]
 
Vector RelativePosition [getset]
 
Vector RelativePositionToMainParent [getset]
 
Vector RelativeUnitX [get]
 
Vector RelativeUnitY [get]
 
bool RotateImage [getset]
 
Shape Shape [getset]
 
bool TextureFillsShape [getset]
 
Vector TextureWrapSize [getset]
 
Vector UnitX [get]
 
Vector UnitY [get]
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable
bool IsDestroyed [get]
 Onko kappale tuhottu Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW
new double Bottom [getset]
 Alareuna. Lisää...
 
new double Height [getset]
 Korkeus. Lisää...
 
new double Left [getset]
 Vasen reuna. Lisää...
 
new double Right [getset]
 Oikea reuna. Lisää...
 
new Vector Size [getset]
 Koko. Lisää...
 
new double Top [getset]
 Yläreuna. Lisää...
 
new double Width [getset]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional
double Bottom [get]
 Alareuna. Lisää...
 
double Height [get]
 Korkeus. Lisää...
 
double Left [get]
 Vasen reuna. Lisää...
 
double Right [get]
 Oikea reuna. Lisää...
 
Vector Size [get]
 Koko. Lisää...
 
double Top [get]
 Yläreuna. Lisää...
 
double Width [get]
 Leveys. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW
new Vector Position [getset]
 Paikka. Lisää...
 
new double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
new double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional
Vector Position [get]
 Paikka. Lisää...
 
double X [get]
 Paikan X-koordinaatti. Lisää...
 
double Y [get]
 Paikan Y-koordinaatti. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable
bool IsUpdated [get]
 Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged
object Tag [getset]
 Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää...
 

Additional Inherited Members

- Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject
Action AddedToGame
 
Action Removed
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable
Action Destroyed
 Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IGameObject-rajapinnan toteuttavat myös IGameObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IGameObject(Internal)-rajapinnan.

void UpdateObject(IGameObject obj) { ((IGameObjectInternal)obj).Update(); }

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 78.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ OnAddedToGame()

void Jypeli.IGameObjectInternal.OnAddedToGame ( )

◆ OnRemoved()

void Jypeli.IGameObjectInternal.OnRemoved ( )

Toteutettu luokassa Jypeli.InputBox.

Viitattu Jypeli.Game.OnObjectRemoved().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AssociatedListeners

List<Listener> Jypeli.IGameObjectInternal.AssociatedListeners
get

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 81.

◆ IsAddedToGame

new bool Jypeli.IGameObjectInternal.IsAddedToGame
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 83.

Viitattu Jypeli.Game.OnObjectAdded() ja Jypeli.Game.OnObjectRemoved().

◆ Layer

new Layer Jypeli.IGameObjectInternal.Layer
getset

Määrittely tiedoston IGameObject.cs rivillä 80.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: