Jypeli 10
The simple game programming library
|
Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa. Lisää...
Luokat | |
struct | Message |
Julkiset jäsenfunktiot | |
MessageDisplay () | |
Luo uuden viestinäytön. Lisää... | |
void | Add (IEnumerable< string > strings) |
Lisää useita tekstirivejä viestinäkymään Lisää... | |
void | Add (string message) |
Lisää uuden viestin näkymään. Lisää... | |
void | Add (string message, Color color) |
Lisää uuden viestin näkymään. Lisää... | |
override void | Clear () |
Poistaa kaikki lisätyt viestit. Lisää... | |
override void | Draw (Matrix parentTransformation, Matrix transformation) |
Piirtää elementin ruudulle Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Widget | |
Widget (Animation animation) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (double width, double height) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
Widget (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Draw (Matrix parentTransformation) |
Piirtää elementin ruudulle Lisää... | |
void | InitControl () |
Alustaa Widgetin ohjaimet käyttöön. Sinun ei tarvitse kutsua tätä Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
GameObject (Animation animation) | |
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää... | |
GameObject (double width, double height) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Add (IGameObject childObject) |
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana. Lisää... | |
void | ClearOscillations () |
Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää... | |
override void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää... | |
void | FlipImage () |
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
GameObject | GetMainParent () |
Antaa olion korkeimman tason isäntäolion. Eli vanhemman vanhemman... Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height, ILayout layout) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
bool | IsBetween (Vector pos1, Vector pos2) |
Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää... | |
bool | IsInsideRect (Vector point) |
Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää... | |
void | MirrorImage () |
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää... | |
virtual void | Move (Vector movement) |
Siirtää oliota. Lisää... | |
override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
void | Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0) |
Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää... | |
void | OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0) |
Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää... | |
void | RefreshLayout () |
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää... | |
void | Remove (IGameObject childObject) |
Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy -metodia. Lisää... | |
void | SetEquilibrium () |
Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää... | |
void | SetImage (StorageFile file) |
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää... | |
virtual void | Stop () |
Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää... | |
void | StopMoveTo () |
Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
void | MoveTo (Vector location, double speed) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
void | OnAddedToGame () |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
void | OnRemoved () |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Ominaisuudet | |
Color | BackgroundColor [getset] |
Tekstin taustaväri. Lisää... | |
Font | Font [getset] |
Käytettävä fontti. Lisää... | |
int | MaxMessageCount [getset] |
Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään. Lisää... | |
TimeSpan | MessageTime [getset] |
Kuinka pitkään yksi viesti näkyy. Lisää... | |
bool | RealTime [getset] |
Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen. Lisää... | |
Color | TextColor [getset] |
Tekstin väri. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Widget | |
Color | BorderColor [getset] |
Reunojen väri. Lisää... | |
bool | CapturesMouse [getset] |
Kaappaako hiiren, eli meneekö hiiren tapahtumat tämän alla sijaitsevalle oliolle Lisää... | |
ListenContext | ControlContext [get] |
Tämän Widgetin ohjainkuuntelijoiden konteksti Lisää... | |
bool | IsCapturingMouse [get] |
Kaappaako hiirtä tällä hetkellä, eli: CapturesMouse on true ja hiiri on tämän olion päällä, tai Jokin tämän lapsista kaappaa hiirtä. Lisää... | |
bool | IsModal [getset] |
Jos true , pelin sekä ikkunan alla olevien widgettien ohjaimet eivät ole käytössä kun ikkuna on näkyvissä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject | |
override Angle?? | Angle [getset] |
override Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
List< Listener > | AssociatedListeners [getprivate set] |
Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat Lisää... | |
virtual Color | Color [getset] |
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | GetChildObjectList [get] |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
virtual Sizing | HorizontalSizing [getset] |
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää... | |
bool | IsAddedToGame [getset] |
Onko olio lisätty peliin. Lisää... | |
bool | IsVisible [getset] |
Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää... | |
ILayout | Layout [getset] |
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää... | |
int? | ObjectCount [get] |
Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää... | |
override Vector?? | Position [getset] |
virtual Vector | PreferredSize [getset] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
virtual Shape | Shape [getset] |
Olion muoto. Lisää... | |
string | ShapeString [getset] |
Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää... | |
override Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
bool | SizingByLayout [getset] |
Onko olion koko asettelijan muokkaama Lisää... | |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Jos true , kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää... | |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää... | |
virtual Sizing | VerticalSizing [getset] |
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Angle | AbsoluteAngle [getset] |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää... | |
Vector | AbsolutePosition [getset] |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää... | |
double | AbsoluteX [getset] |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
double | AbsoluteY [getset] |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
abstract Angle | Angle [getset] |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
abstract Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
double | Bottom [getset] |
Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
virtual Brain? | Brain [getset] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
TimeSpan | CreationTime [getprotected set] |
Olion luomisaika. Lisää... | |
Game | Game [get] |
Peli. Lisää... | |
double | Height [getset] |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
Image | Image [getset] |
Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
Angle | InitialRelativeAngle [getset] |
Vector | InitialRelativePosition [getset] |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [getset] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
Layer | Layer [getset] |
Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
double | Left [getset] |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
TimeSpan | LifetimeLeft [getset] |
Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
IGameObject | Parent [getset] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
virtual Vector | Position [getset] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition ). Lisää... | |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
double | RelativeBottom [getset] |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeLeft [getset] |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativePosition [getset] |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää... | |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää... | |
double | RelativeRight [getset] |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeTop [getset] |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitY [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Right [getset] |
Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
bool | RotateImage [getset] |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
abstract Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
object | Tag [getset] |
Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
double | Top [getset] |
Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | UnitX [get] |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | UnitY [get] |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
double | X [getset] |
Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [getset] |
Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
new bool | IsAddedToGame [getset] |
new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Controls.ControlContexted | |
ListenContext | ControlContext [get] |
bool | IsModal [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.CustomDrawable | |
bool | IsVisible [getset] |
Onko olio näkyvissä Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | RemoveMessages () |
void | UpdateTexture () |
Yksityiset attribuutit | |
Font | _font |
Color | bgColor = Color.Transparent |
Image | bgImage = null |
float | fontHeight |
List< Message > | messages = new List<Message>() |
Timer | removeTimer |
Queue< String > | unseen = new Queue<string>() |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
virtual Vector | GetMaximumSize () |
Antaa widgetin maksimikoon siinä tapauksessa, että kokoa ei ole annettu rakentajassa (tai tarkemmin sanoen muuttujan SizingByLayout arvo on true ). Olio ei siis automaattisesti kasva tätä isommaksi. Lisää... | |
virtual void | InitChildren () |
Alustaa lapsioliot Lisää... | |
virtual void | MoveToTarget () |
Liikuttaa kappaletta kohti määränpäätä. Lisää... | |
void | NotifyParentAboutChangedSizingAttributes () |
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
GameObjectBase () | |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää... | |
void | OnDestroyed () |
Kun olio tuhotaan Lisää... | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
Action | arrivedAction = null |
Kun olio saapuu kohteeseen Lisää... | |
bool | autoResizeChildObjects = true |
double | moveSpeed |
Liikkumisnopeus kohdetta kohti Lisää... | |
Vector? | moveTarget = null |
Piste johon liikutaan Lisää... | |
Timer | moveTimer = null |
Ajastin joka liikuttaa kappaletta kohti kohdepistettä Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.Widget | |
List< Listener > | associatedListeners = new List<Listener>() |
Tähän listaan lisätyt kuuntelijat tuhotaan automaattisesti kun Widget poistetaan pelistä. Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
SynchronousList< GameObject > | _childObjects = null |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Action | AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Action | Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Viestikenttä, jolla voi laittaa tekstiä ruudulle. Tätä sinun tuskin tarvitsee itse muodostaa.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 43.
Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay | ( | ) |
Luo uuden viestinäytön.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 131.
Viittaukset Jypeli.Color.Black, Jypeli.Font.Default, Jypeli.ScreenView.HeightSafe, Jypeli.ScreenView.LeftSafe, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.GameObject.Position, Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages(), Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.MessageDisplay.TextColor, Jypeli.Timer.Timeout, Jypeli.ScreenView.TopSafe, Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.ScreenView.WidthSafe.
void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | IEnumerable< string > | strings | ) |
Lisää useita tekstirivejä viestinäkymään
strings |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 243.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add().
void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | string | message | ) |
Lisää uuden viestin näkymään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 214.
Viittaukset Jypeli.Timer.Enabled, Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.MessageDisplay.RealTime, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.MessageDisplay.TextColor, Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Game.OnNoAudioHardwareException(), Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages(), Jypeli.Game.ShowControlHelp() ja Jypeli.Assets.CollisionHandler.ShowMessage().
void Jypeli.MessageDisplay.Add | ( | string | message, |
Color | color | ||
) |
Lisää uuden viestin näkymään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 253.
Viittaukset Jypeli.Timer.Enabled, Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.MaxMessageCount, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.MessageTime, Jypeli.MessageDisplay.RealTime, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
virtual |
Poistaa kaikki lisätyt viestit.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObject.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 281.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.messages ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().
|
virtual |
Piirtää elementin ruudulle
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.Widget.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 169.
Viittaukset Jypeli.Color.AsXnaColor(), Jypeli.MessageDisplay.bgImage, Jypeli.MessageDisplay.fontHeight, Jypeli.Graphics.FontRenderer, Jypeli.Graphics.GetDefaultSamplerState(), Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.GameObject.Position, Jypeli.Graphics.SpriteBatch, Jypeli.Vector.X, Jypeli.Font.XnaFont, Jypeli.Image.XNATexture ja Jypeli.Vector.Y.
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 149.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.Timer.Interval, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.MessageDisplay.removeTimer, Jypeli.Timer.Start(), Jypeli.Timer.Stop(), Jypeli.MessageDisplay.unseen ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 191.
Viittaukset Jypeli.MessageDisplay.bgColor, Jypeli.MessageDisplay.bgImage, Jypeli.MessageDisplay.fontHeight, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Image, Jypeli.MessageDisplay.messages, Jypeli.Color.Transparent ja Jypeli.Font.XnaFont.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.MessageDisplay.Clear() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 121.
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 119.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 120.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 122.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Draw() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 123.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add(), Jypeli.MessageDisplay.Clear(), Jypeli.MessageDisplay.Draw(), Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages() ja Jypeli.MessageDisplay.UpdateTexture().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 126.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay(), Jypeli.MessageDisplay.Add() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
private |
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 124.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add() ja Jypeli.MessageDisplay.RemoveMessages().
|
getset |
Tekstin taustaväri.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 101.
Viitattu Jypeli.Game.addMessageDisplay().
|
getset |
Käytettävä fontti.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 82.
|
getset |
Kuinka monta viestiä kerrallaan näytetään.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 72.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Kuinka pitkään yksi viesti näkyy.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 77.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Onko näyttö reaaliaikainen (oletuksena ei) Jos on, vanhin viesti poistetaan heti jos viestien maksimimäärä tulee täyteen. Jos ei, viesti jää jonoon odottamaan kunnes vanhimman viestin näyttöaika tulee täyteen.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 117.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.Add().
|
getset |
Tekstin väri.
Määrittely tiedoston MessageDisplay.cs rivillä 96.
Viitattu Jypeli.MessageDisplay.MessageDisplay() ja Jypeli.MessageDisplay.Add().