Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.TextureBitmap luokkareferenssi

Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona. Lisää...

Luokan Jypeli.TextureBitmap luokkakaavio
Jypeli.Physics2d.IBitmap

Julkiset jäsenfunktiot

 TextureBitmap (Texture2D texture)
 Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta oletusläpinäkyvyysehdoilla. Ks. IsOpaqueColor Lisää...
 
 TextureBitmap (Texture2D texture, Predicate< XnaColor > isOpaque)
 Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta. Lisää...
 

Staattiset julkiset jäsenfunktiot

static bool IsOpaqueColor (XnaColor c)
 Päättelee pikselin läpinäkyvyyden sen värin perusteella. Tässä tapauksessa alfa-arvon tulee olla suurempi tai yhtäsuuri kuin 127. Lisää...
 

Suojellut attribuutit

bool[,] bitmap
 Bittikarttadata. Lisää...
 

Ominaisuudet

int Height [get]
 Bittikartan korkeus pikseleinä. Lisää...
 
bool this[int x, int y] [get]
 Palauttaa yksittäisen pikselin värin annetusta koordinaattipisteestä (ensin x, sitten y). Lisää...
 
int Width [get]
 Bittikartan leveys pikseleinä. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Physics2d.IBitmap
int Height [get]
 
bool this[int x, int y] [get]
 
int Width [get]
 

Yksityiskohtainen selite

Tekstuuribittikartta muotojen luomiseen tekstuureista. Sisältää tekstuurin tiedot väritaulukkona.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 694.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ TextureBitmap() [1/2]

Jypeli.TextureBitmap.TextureBitmap ( Texture2D  texture,
Predicate< XnaColor isOpaque 
)

Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta.

Parametrit
textureTekstuuri.
isOpaquePredikaatti, joka määrää, onko annettu väri läpinäkyvä.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 706.

Viittaukset Jypeli.TextureBitmap.bitmap.

◆ TextureBitmap() [2/2]

Jypeli.TextureBitmap.TextureBitmap ( Texture2D  texture)

Luo uuden bittikartan tekstuurin pohjalta oletusläpinäkyvyysehdoilla. Ks. IsOpaqueColor

Parametrit
textureTekstuuri.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 733.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ IsOpaqueColor()

static bool Jypeli.TextureBitmap.IsOpaqueColor ( XnaColor  c)
static

Päättelee pikselin läpinäkyvyyden sen värin perusteella. Tässä tapauksessa alfa-arvon tulee olla suurempi tai yhtäsuuri kuin 127.

Parametrit
cPikselin väri.


Palauttaa
Läpinäkyvyys.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 772.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ bitmap

bool [,] Jypeli.TextureBitmap.bitmap
protected

Bittikarttadata.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 699.

Viitattu Jypeli.TextureBitmap.TextureBitmap().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Height

int Jypeli.TextureBitmap.Height
get

Bittikartan korkeus pikseleinä.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 749.

◆ this[int x, int y]

bool Jypeli.TextureBitmap.this[int x, int y]
get

Palauttaa yksittäisen pikselin värin annetusta koordinaattipisteestä (ensin x, sitten y).

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 757.

◆ Width

int Jypeli.TextureBitmap.Width
get

Bittikartan leveys pikseleinä.

Määrittely tiedoston Shapes.cs rivillä 741.


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: