Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.AbstractMoverBrain luokkareferenssi

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. Lisää...

Luokan Jypeli.AbstractMoverBrain luokkakaavio
Jypeli.Brain Jypeli.Assets.PathFollowerBrain Jypeli.FollowerBrain Jypeli.LabyrinthWandererBrain Jypeli.RandomMoverBrain

Julkiset jäsenfunktiot

 AbstractMoverBrain ()
 Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää...
 
 AbstractMoverBrain (double speed)
 Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää...
 
void Turn (Angle angle)
 Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa Lisää...
 
- Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnCollision (IGameObject target)
 Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 

Suojatut jäsenfunktiot

void Move (Angle direction)
 Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää...
 
void Move (Vector direction)
 Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää...
 
- Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain
virtual void OnAdd (IGameObject newOwner)
 Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää...
 
virtual void OnAddToGame ()
 Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää...
 
virtual void OnRemove (IGameObject prevOwner)
 Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää...
 
virtual void Update (Time time)
 Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää...
 

Ominaisuudet

virtual double Speed [getset]
 Nopeus, jolla liikutaan. Lisää...
 
UnlimitedAngle TurnSpeed [getset]
 Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää...
 
bool TurnWhileMoving [getset]
 Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää...
 
- Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain
bool Active [getset]
 Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää...
 
IGameObject Owner [getset]
 Aivojen haltija. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

double dist (double a1, double a2)
 

Yksityiset attribuutit

double _speed = 100
 
UnlimitedAngle _turnSpeed = UnlimitedAngle.Infinity
 

Additional Inherited Members

- Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain
void AddToGameEvent ()
 
void DoUpdate (Time time)
 
- Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain
static readonly Brain None = new Brain()
 Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää...
 
- Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain
Action< BrainUpdated
 Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 10.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ AbstractMoverBrain() [1/2]

Jypeli.AbstractMoverBrain.AbstractMoverBrain ( )

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 42.

◆ AbstractMoverBrain() [2/2]

Jypeli.AbstractMoverBrain.AbstractMoverBrain ( double  speed)

Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot

Parametrit
speedNopeus

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 50.

Viittaukset Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ dist()

double Jypeli.AbstractMoverBrain.dist ( double  a1,
double  a2 
)
private

◆ Move() [1/2]

void Jypeli.AbstractMoverBrain.Move ( Angle  direction)
protected

Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa

Parametrit
directionSuunta

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 101.

Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.IGameObject.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().

◆ Move() [2/2]

◆ Turn()

Jäsendatan dokumentaatio

◆ _speed

double Jypeli.AbstractMoverBrain._speed = 100
private

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 12.

◆ _turnSpeed

UnlimitedAngle Jypeli.AbstractMoverBrain._turnSpeed = UnlimitedAngle.Infinity
private

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 13.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ Speed

◆ TurnSpeed

UnlimitedAngle Jypeli.AbstractMoverBrain.TurnSpeed
getset

Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 33.

Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().

◆ TurnWhileMoving

bool Jypeli.AbstractMoverBrain.TurnWhileMoving
getset

Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.

Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 28.

Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: