Jypeli 10
The simple game programming library
|
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
AbstractMoverBrain () | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
AbstractMoverBrain (double speed) | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot Lisää... | |
void | Turn (Angle angle) |
Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnCollision (IGameObject target) |
Kutsutaan, kun tapahtuu törmäys. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot | |
void | Move (Angle direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
void | Move (Vector direction) |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Brain | |
virtual void | OnAdd (IGameObject newOwner) |
Kutsutaan, kun aivot lisätään oliolle. Lisää... | |
virtual void | OnAddToGame () |
Kutsutaan, kun aivojen omistaja lisätään peliin tai omistajaksi asetetaan olio, joka on jo lisätty peliin. Lisää... | |
virtual void | OnRemove (IGameObject prevOwner) |
Kutsutaan, kun aivot poistetaan oliolta. Lisää... | |
virtual void | Update (Time time) |
Kutsutaan, kun tilaa päivitetään. Suurin osa päätöksenteosta tapahtuu täällä. Perivässä luokassa methodin kuuluu kutsua vastaavaa kantaluokan methodia. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
virtual double | Speed [getset] |
Nopeus, jolla liikutaan. Lisää... | |
UnlimitedAngle | TurnSpeed [getset] |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa) Lisää... | |
bool | TurnWhileMoving [getset] |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Brain | |
bool | Active [getset] |
Aivot käytössä tai pois käytöstä. Lisää... | |
IGameObject | Owner [getset] |
Aivojen haltija. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
double | dist (double a1, double a2) |
Yksityiset attribuutit | |
double | _speed = 100 |
UnlimitedAngle | _turnSpeed = UnlimitedAngle.Infinity |
Additional Inherited Members | |
Paketin funktiot inherited from Jypeli.Brain | |
void | AddToGameEvent () |
void | DoUpdate (Time time) |
Paketin staattiset attribuutit inherited from Jypeli.Brain | |
static readonly Brain | None = new Brain() |
Tyhjät aivot, eivät sisällä mitään toiminnallisuutta. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Brain | |
Action< Brain > | Updated |
Tapahtuu kun aivoja päivitetään. Lisää... | |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 10.
Jypeli.AbstractMoverBrain.AbstractMoverBrain | ( | ) |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 42.
Jypeli.AbstractMoverBrain.AbstractMoverBrain | ( | double | speed | ) |
Yleiset liikkumiseen tarkoitetut aivot
speed | Nopeus |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 50.
Viittaukset Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed.
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 55.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
protected |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa
direction | Suunta |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 101.
Viittaukset Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.IGameObject.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed ja Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().
|
protected |
Liikuttaa aivojen hallitsemaa hahmoa
direction | Suunta |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 89.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.IGameObject.Move(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.AbstractMoverBrain.Speed, Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn() ja Jypeli.Vector.Zero.
Viitattu Jypeli.FollowerBrain.Update(), Jypeli.LabyrinthWandererBrain.Update(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update() ja Jypeli.RandomMoverBrain.Update().
void Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn | ( | Angle | angle | ) |
Kääntää aivojen hallitsemaan hahmoa
angle | Kulma |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 64.
Viittaukset Jypeli.IGameObject.Angle, Jypeli.AbstractMoverBrain.dist(), Jypeli.Angle.FromRadians(), Jypeli.Brain.Owner, Jypeli.Angle.Radians, Jypeli.UnlimitedAngle.Radians, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.Game.Time, Jypeli.AbstractMoverBrain.TurnSpeed ja Jypeli.AbstractMoverBrain.TurnWhileMoving.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Move() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 12.
|
private |
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 13.
|
getset |
Nopeus, jolla liikutaan.
Nopeus.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 19.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.AbstractMoverBrain(), Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.PathFollowerBrain(), Jypeli.RandomMoverBrain.RandomMoverBrain(), Jypeli.AbstractMoverBrain.Move() ja Jypeli.Assets.PathFollowerBrain.Update().
|
getset |
Maksimikääntymisnopeus (radiaania sekunnissa)
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 33.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn().
|
getset |
Käännytäänkö siihen suuntaan mihin liikutaan.
Määrittely tiedoston AbstractMoverBrain.cs rivillä 28.
Viitattu Jypeli.AbstractMoverBrain.Turn() ja Jypeli.FollowerBrain.Update().