Jypeli 10
The simple game programming library
|
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
RoadMap (IList< Vector > wayPoints) | |
Luo uuden RoadMapin. Lisää... | |
Angle | GetAngle (int wayPointIndex) |
Etenemissuunta pisteen kohdalla. Lisää... | |
void | Insert () |
Luo tien kentälle. Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Onko annettu piste radan sisällä Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Func< double, double, Shape, PhysicsObject > | CreateSegmentFunction [getset] |
Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän. Lisää... | |
double | DefaultFriction [getset] |
Tien oletuskitka. Lisää... | |
double | DefaultWidth [getset] |
Tien oletusleveys. Lisää... | |
GameObject[] | Segments [getprivate set] |
Tienpätkät. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | CalculatePoints (Vector previous, Vector current, Vector next, out Vector left, out Vector right) |
PhysicsObject | CreateSegment (double width, double height, Shape shape) |
Yksityiset attribuutit | |
Angle[] | angles = null |
Vector[] | wayPoints |
Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 9.
Jypeli.RoadMap.RoadMap | ( | IList< Vector > | wayPoints | ) |
Luo uuden RoadMapin.
wayPoints | Lista reittipisteistä. |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 45.
Viittaukset Jypeli.RoadMap.CreateSegment(), Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction, Jypeli.RoadMap.DefaultFriction, Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.RoadMap.Segments ja Jypeli.RoadMap.wayPoints.
|
private |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 164.
Viittaukset Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
Viitattu Jypeli.RoadMap.Insert().
|
private |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 143.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.PhysicsObject.CreateStaticObject(), Jypeli.RoadMap.DefaultFriction, Jypeli.Color.Gray, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresCollisionResponse, Jypeli.Game.Instance ja Jypeli.PhysicsObject.KineticFriction.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap().
Angle Jypeli.RoadMap.GetAngle | ( | int | wayPointIndex | ) |
Etenemissuunta pisteen kohdalla.
wayPointIndex | Pisteen indeksi (alkaen nollasta). |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 59.
Viittaukset Jypeli.RoadMap.angles.
void Jypeli.RoadMap.Insert | ( | ) |
Luo tien kentälle.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 70.
Viittaukset Jypeli.RoadMap.angles, Jypeli.RoadMap.CalculatePoints(), Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction, Jypeli.PhysicsObject.Position, Jypeli.RoadMap.Segments ja Jypeli.RoadMap.wayPoints.
bool Jypeli.RoadMap.IsInside | ( | Vector | point | ) |
Onko annettu piste radan sisällä
point | Piste |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 183.
Viittaukset Jypeli.GameObject.IsInside() ja Jypeli.RoadMap.Segments.
|
private |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 12.
Viitattu Jypeli.RoadMap.GetAngle() ja Jypeli.RoadMap.Insert().
|
private |
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().
|
getset |
Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän.
Funktion tulisi olla muotoa
PhysicsObject CreateSegment( double width, double height, Shape shape )
Funktion tulisi sijoittaa saamansa parametrit uudelle oliolle. Lisäksi funktion tarvitsee lisätä luomansa olio peliin.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 38.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().
|
getset |
Tien oletuskitka.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 22.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CreateSegment().
|
getset |
Tien oletusleveys.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 17.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CalculatePoints().
|
getprivate set |
Tienpätkät.
Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 27.
Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap(), Jypeli.RoadMap.Insert() ja Jypeli.RoadMap.IsInside().