Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.RoadMap luokkareferenssi

Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä". Lisää...

Julkiset jäsenfunktiot

 RoadMap (IList< Vector > wayPoints)
 Luo uuden RoadMapin. Lisää...
 
Angle GetAngle (int wayPointIndex)
 Etenemissuunta pisteen kohdalla. Lisää...
 
void Insert ()
 Luo tien kentälle. Lisää...
 
bool IsInside (Vector point)
 Onko annettu piste radan sisällä Lisää...
 

Ominaisuudet

Func< double, double, Shape, PhysicsObjectCreateSegmentFunction [getset]
 Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän. Lisää...
 
double DefaultFriction [getset]
 Tien oletuskitka. Lisää...
 
double DefaultWidth [getset]
 Tien oletusleveys. Lisää...
 
GameObject[] Segments [getprivate set]
 Tienpätkät. Lisää...
 

Yksityiset jäsenfunktiot

void CalculatePoints (Vector previous, Vector current, Vector next, out Vector left, out Vector right)
 
PhysicsObject CreateSegment (double width, double height, Shape shape)
 

Yksityiset attribuutit

Angle[] angles = null
 
Vector[] wayPoints
 

Yksityiskohtainen selite

Luo tien. Tie koostuu useasta pienemmästä "pätkästä".

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 9.

Rakentajien & purkajien dokumentaatio

◆ RoadMap()

Jypeli.RoadMap.RoadMap ( IList< Vector wayPoints)

Luo uuden RoadMapin.

Parametrit
wayPointsLista reittipisteistä.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 45.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.CreateSegment(), Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction, Jypeli.RoadMap.DefaultFriction, Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.RoadMap.Segments ja Jypeli.RoadMap.wayPoints.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ CalculatePoints()

void Jypeli.RoadMap.CalculatePoints ( Vector  previous,
Vector  current,
Vector  next,
out Vector  left,
out Vector  right 
)
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 164.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.DefaultWidth, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.

Viitattu Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ CreateSegment()

◆ GetAngle()

Angle Jypeli.RoadMap.GetAngle ( int  wayPointIndex)

Etenemissuunta pisteen kohdalla.

Parametrit
wayPointIndexPisteen indeksi (alkaen nollasta).

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 59.

Viittaukset Jypeli.RoadMap.angles.

◆ Insert()

◆ IsInside()

bool Jypeli.RoadMap.IsInside ( Vector  point)

Onko annettu piste radan sisällä

Parametrit
pointPiste
Palauttaa

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 183.

Viittaukset Jypeli.GameObject.IsInside() ja Jypeli.RoadMap.Segments.

Jäsendatan dokumentaatio

◆ angles

Angle [] Jypeli.RoadMap.angles = null
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 12.

Viitattu Jypeli.RoadMap.GetAngle() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ wayPoints

Vector [] Jypeli.RoadMap.wayPoints
private

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 11.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ CreateSegmentFunction

Func<double, double, Shape, PhysicsObject> Jypeli.RoadMap.CreateSegmentFunction
getset

Funktio, joka luo yksittäisen tienpätkän.

Funktion tulisi olla muotoa

PhysicsObject CreateSegment( double width, double height, Shape shape )

Funktion tulisi sijoittaa saamansa parametrit uudelle oliolle. Lisäksi funktion tarvitsee lisätä luomansa olio peliin.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 38.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.Insert().

◆ DefaultFriction

double Jypeli.RoadMap.DefaultFriction
getset

Tien oletuskitka.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 22.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CreateSegment().

◆ DefaultWidth

double Jypeli.RoadMap.DefaultWidth
getset

Tien oletusleveys.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 17.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap() ja Jypeli.RoadMap.CalculatePoints().

◆ Segments

GameObject [] Jypeli.RoadMap.Segments
getprivate set

Tienpätkät.

Määrittely tiedoston RoadMap.cs rivillä 27.

Viitattu Jypeli.RoadMap.RoadMap(), Jypeli.RoadMap.Insert() ja Jypeli.RoadMap.IsInside().


Dokumentaatio tälle luokalle luotiin seuraavasta tiedostosta: