Jypeli 10
The simple game programming library
|
Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld Lisää...
Ominaisuudet | |
double | AnalogChange [get] |
Muutos peliohjaimen analoginäppäimen paikassa. Lisää... | |
Vector | MouseMovement [get] |
Hiiren liikevektori. Lisää... | |
double | State [get] |
Peliohjaimen analoginäppäimen paikkakoordinaatti. Arvo on välillä 0.0 - 1.0. Lisää... | |
Vector | StateVector [get] |
Analogisen Ohjainsauvan paikka tai puhelimen asento. Arvo on (0, 0) kun sauva on keskellä tai puhelinta ei ole kallistettu. X- sekä Y-koordinaattien arvot ovat välillä -1.0 - 1.0. Lisää... | |
Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld
Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 36.
|
get |
Muutos peliohjaimen analoginäppäimen paikassa.
Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 47.
|
get |
Hiiren liikevektori.
Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 59.
|
get |
Peliohjaimen analoginäppäimen paikkakoordinaatti. Arvo on välillä 0.0 - 1.0.
Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 42.
|
get |
Analogisen Ohjainsauvan paikka tai puhelimen asento. Arvo on (0, 0) kun sauva on keskellä tai puhelinta ei ole kallistettu. X- sekä Y-koordinaattien arvot ovat välillä -1.0 - 1.0.
Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 54.