Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.AnalogState rajapintareferenssi

Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld Lisää...

Luokan Jypeli.AnalogState luokkakaavio
Jypeli.AccelerometerAnalogState Jypeli.Controls.GamePad.GamePadAnalogState

Ominaisuudet

double AnalogChange [get]
 Muutos peliohjaimen analoginäppäimen paikassa. Lisää...
 
Vector MouseMovement [get]
 Hiiren liikevektori. Lisää...
 
double State [get]
 Peliohjaimen analoginäppäimen paikkakoordinaatti. Arvo on välillä 0.0 - 1.0. Lisää...
 
Vector StateVector [get]
 Analogisen Ohjainsauvan paikka tai puhelimen asento. Arvo on (0, 0) kun sauva on keskellä tai puhelinta ei ole kallistettu. X- sekä Y-koordinaattien arvot ovat välillä -1.0 - 1.0. Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Parametrit analogisen ohjauksen (hiiren tai ohjaustikun) tapahtumalle. Vanhentunut tapa, käytä mieluummin esim. Mouse.PositionOnWorld ja Mouse.MovementOnWorld

Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 36.

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ AnalogChange

double Jypeli.AnalogState.AnalogChange
get

Muutos peliohjaimen analoginäppäimen paikassa.

Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 47.

◆ MouseMovement

Vector Jypeli.AnalogState.MouseMovement
get

Hiiren liikevektori.

Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 59.

◆ State

double Jypeli.AnalogState.State
get

Peliohjaimen analoginäppäimen paikkakoordinaatti. Arvo on välillä 0.0 - 1.0.

Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 42.

◆ StateVector

Vector Jypeli.AnalogState.StateVector
get

Analogisen Ohjainsauvan paikka tai puhelimen asento. Arvo on (0, 0) kun sauva on keskellä tai puhelinta ei ole kallistettu. X- sekä Y-koordinaattien arvot ovat välillä -1.0 - 1.0.

Määrittely tiedoston AnalogState.cs rivillä 54.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: