Jypeli 10
The simple game programming library
|
Luokat | |
struct | FactoryKey |
Julkiset jäsenfunktiot | |
delegate object | FactoryMethod () |
Staattiset julkiset jäsenfunktiot | |
static void | AddFactory< T > (string tag, FactoryMethod method) |
static T | FactoryCreate< T > (string tag) |
static void | RemoveFactory< T > (string tag, FactoryMethod method) |
Paketin staattiset funktiot | |
static object | FactoryCreate (Type type, string tag) |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static Dictionary< FactoryKey, FactoryMethod > | constructors = new Dictionary<FactoryKey, FactoryMethod>() |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 42.
|
static |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 59.
Viittaukset Jypeli.Factory.constructors ja Jypeli.T.
|
staticpackage |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 83.
Viittaukset Jypeli.Factory.constructors, Jypeli.Factory.FactoryKey.tag ja Jypeli.Factory.FactoryKey.type.
Viitattu Jypeli.Game.FactoryCreate< T >(), Jypeli.Factory.FactoryCreate< T >() ja Jypeli.StorageFile.TryCreateObject().
|
static |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 78.
Viittaukset Jypeli.Factory.FactoryCreate() ja Jypeli.T.
delegate object Jypeli.Factory.FactoryMethod | ( | ) |
|
static |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 72.
Viittaukset Jypeli.Factory.constructors ja Jypeli.T.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Factory.cs rivillä 57.
Viitattu Jypeli.Factory.AddFactory< T >(), Jypeli.Factory.FactoryCreate() ja Jypeli.Factory.RemoveFactory< T >().