Jypeli 10
The simple game programming library
|
Helpompikäyttöinen parhaiden pisteiden lista. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
EasyHighScore () | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan kymmenellä pistesijalla. Lisää... | |
EasyHighScore (int places) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Lisää... | |
EasyHighScore (string fileName, int places) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Lisää... | |
EasyHighScore (string fileName, int places, string defaultName) | |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan. Lisää... | |
void | Clear () |
Tyhjentää parhaat pisteet. Lisää... | |
void | EnterAndShow (double newScore) |
Näyttää parhaat pisteet, ja jos annetut pisteet riittävät, antaa syöttää nimen listalle. Lista tallennetaan automaattisesti. Lisää... | |
void | Show () |
Näyttää parhaat pisteet. Lisää... | |
Ominaisuudet | |
Color | Color [getset] |
Listaikkunan väri. Lisää... | |
string | EnterText [getset] |
Nimensyöttöikkunan teksti. Lisää... | |
HighScoreWindow | HighScoreWindow [getprivate set] |
Listaikkuna. Lisää... | |
int | MaxNameLength [getset] |
Pisin sallittu nimen pituus. Lisää... | |
InputWindow | NameInputWindow [get] |
Nimensyöttöikkuna. Lisää... | |
string | Text [getset] |
Pisteikkunan teksti. Lisää... | |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | InitHSWindow () |
void | LoadData () |
void | SaveData (Window sender) |
Yksityiset attribuutit | |
string | fileName |
ScoreList | score |
Helpompikäyttöinen parhaiden pisteiden lista.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 8.
Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EasyHighScore | ( | string | fileName, |
int | places, | ||
string | defaultName | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan.
fileName | Tiedoston nimi |
places | Pistesijojen lukumäärä |
defaultName | Oletusnimi tyhjille paikoille. |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 74.
Viittaukset Jypeli.Game.AssertInitialized(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.fileName, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.LoadData().
Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EasyHighScore | ( | string | fileName, |
int | places | ||
) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan.
fileName | Tiedoston nimi |
places | Pistesijojen lukumäärä |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 87.
Viittaukset Jypeli.Game.AssertInitialized(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.fileName, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.LoadData().
Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EasyHighScore | ( | int | places | ) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan.
places | Pistesijojen lukumäärä |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 99.
Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EasyHighScore | ( | ) |
Luo uuden parhaiden pisteiden ikkunan kymmenellä pistesijalla.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 107.
void Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear | ( | ) |
Tyhjentää parhaat pisteet.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 137.
Viittaukset Jypeli.ScoreList.Count, Jypeli.Game.DataStorage, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.fileName, Jypeli.ScoreList.Reverse, Jypeli.FileManager.Save() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.score.
void Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EnterAndShow | ( | double | newScore | ) |
Näyttää parhaat pisteet, ja jos annetut pisteet riittävät, antaa syöttää nimen listalle. Lista tallennetaan automaattisesti.
newScore |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 148.
Viittaukset Jypeli.Game.Add(), Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData() ja Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.ShowNameInput().
|
private |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 112.
Viittaukset Jypeli.Font.Default, Jypeli.ScreenView.Height, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.HighScoreWindow, Jypeli.Font.MeasureSize(), Jypeli.Vector.Min(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.score, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.ScreenView.Width, Jypeli.Vector.X ja Jypeli.Vector.Y.
|
private |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 161.
Viittaukset Jypeli.Game.DataStorage, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.fileName ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.score.
|
private |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 155.
Viittaukset Jypeli.Game.DataStorage, Jypeli.Widgets.EasyHighScore.fileName, Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow, Jypeli.FileManager.Save(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.score.
Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EnterAndShow() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData().
void Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Show | ( | ) |
Näyttää parhaat pisteet.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 129.
Viittaukset Jypeli.Game.Add() ja Jypeli.Game.Instance.
|
private |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 11.
Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.EasyHighScore(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.LoadData() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData().
|
private |
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 10.
Viitattu Jypeli.Widgets.EasyHighScore.Clear(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.InitHSWindow(), Jypeli.Widgets.EasyHighScore.LoadData() ja Jypeli.Widgets.EasyHighScore.SaveData().
|
getset |
Listaikkunan väri.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 56.
|
getset |
Nimensyöttöikkunan teksti.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 47.
|
getprivate set |
Listaikkuna.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 16.
|
getset |
Pisin sallittu nimen pituus.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 29.
|
get |
Nimensyöttöikkuna.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 21.
|
getset |
Pisteikkunan teksti.
Määrittely tiedoston EasyHighScore.cs rivillä 38.