Jypeli 10
The simple game programming library
|
Olio jolla on reunat joita voi muuttaa. Lisää...
Ominaisuudet | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Olio jolla on reunat joita voi muuttaa.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 47.
|
getset |
Alareuna.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 67.
|
getset |
Korkeus.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 82.
Viitattu Jypeli.Game.IsObjectOnScreen() ja Jypeli.Game.PaintShapeOutlines().
|
getset |
Vasen reuna.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 52.
|
getset |
Oikea reuna.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 57.
|
getset |
Koko.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 72.
Viitattu Jypeli.Layer.Draw(), Jypeli.Layer.DrawShape(), Jypeli.Layer.DrawTexture() ja Jypeli.GameObject.UpdateChildSizes().
|
getset |
Yläreuna.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 62.
|
getset |
Leveys.
Määrittely tiedoston Dimensional.cs rivillä 77.
Viitattu Jypeli.Game.IsObjectOnScreen(), Jypeli.Game.PaintShapeOutlines() ja Jypeli.Assets.Weapon.ShootProjectile().