Jypeli 10
The simple game programming library
|
Räjähdys. Lisää...
Julkiset jäsenfunktiot | |
Explosion (double radius) | |
Luo uuden räjähdyksen. Lisää... | |
Explosion (Explosion src) | |
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta. Lisää... | |
void | AddShockwaveHandler (IPhysicsObject o, Action< IPhysicsObject, Vector > handler) |
Laukaisee aliohjelman handler, kun tämän räjähdyksen paineaalto osuu olioon o. Lisää... | |
void | AddShockwaveHandler (string tag, Action< IPhysicsObject, Vector > handler) |
Laukaisee aliohjelman handler, kun tämän räjähdyksen paineaalto osuu olioon o. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
GameObject (Animation animation) | |
Alustaa uuden peliolion. Kappaleen koko ja ulkonäkö ladataan parametrina annetusta kuvasta. Lisää... | |
GameObject (double width, double height) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (double width, double height, Shape shape, double x, double y) | |
Alustaa uuden peliolion. Lisää... | |
GameObject (ILayout layout) | |
Alustaa widgetin. Lisää... | |
void | Add (IGameObject childObject) |
Lisää annetun peliolion tämän olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tämän olion mukana. Lisää... | |
virtual void | Clear () |
Poistaa kaikki lapsioliot. Lisää... | |
void | ClearOscillations () |
Poistaa kaikki värähtelyt kappaleelta. Lisää... | |
override void | Destroy () |
Tuhoaa olion. Tuhottu olio poistuu pelistä. Lisää... | |
void | FlipImage () |
Kääntää olion kuvan pystysuunnassa. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
GameObject | GetMainParent () |
Antaa olion korkeimman tason isäntäolion. Eli vanhemman vanhemman... Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
void | InitLayout (double width, double height, ILayout layout) |
Alustaa asettelijan käyttöön Lisää... | |
bool | IsBetween (Vector pos1, Vector pos2) |
Onko peliolio kahden pisteen välissä Lisää... | |
bool | IsInside (Vector point) |
Onko piste p tämän olion sisäpuolella. Lisää... | |
bool | IsInsideRect (Vector point) |
Onko piste p tämän olion ympäröivän suorakulmion sisäpuolella. Lisää... | |
void | MirrorImage () |
Kääntää olion kuvan vaakasuunnassa. Lisää... | |
virtual void | Move (Vector movement) |
Siirtää oliota. Lisää... | |
override void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Laukaisee annetun aliohjelman, kun paikkaan on päästy. Lisää... | |
void | Oscillate (Vector axis, double amplitude, double frequency, double phase=0, double damping=0) |
Laittaa kappaleen värähtelemään edestakaisin nykyisen paikkansa ympärillä tietyn akselin suuntaisesti. Lisää... | |
void | OscillateAngle (double direction, UnlimitedAngle amplitude, double frequency, double damping=0) |
Laittaa kappaleen kulman värähtelemään edestakaisin. Lisää... | |
void | RefreshLayout () |
Päivittää lapsiolioiden paikat ja koot, jos widgetille on asetettu asettelija. Tätä metodia EI yleensä tarvitse kutsua itse, sillä asettelija päivitetään automaattisesti jokaisella framella. Tämä metodi on tarpeellinen esim. silloin, kun widgetille on lisätty lapsiolioita (tai muutettu niiden ominaisuuksia) ja niiden paikat tarvitsee päivittää välittömästi lisäyksen jälkeen. Silloinkin tätä tarvitsee kutsua vain kerran, viimeisimmän muutoksen jälkeen. Lisää... | |
void | Remove (IGameObject childObject) |
Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, kutsu mielummin olion Destroy -metodia. Lisää... | |
void | SetEquilibrium () |
Asettaa uuden tasapainoaseman värähtelyille. Lisää... | |
void | SetImage (StorageFile file) |
Lataa kuvan tiedostosta ja asettaa sen oliolle. Lisää... | |
virtual void | Stop () |
Pysäyttää kaiken liikkeen. Lisää... | |
void | StopMoveTo () |
Pysäyttää MoveTo-aliohjelmalla aloitetun liikkeen. Lisää... | |
override void | Update (Time time) |
Peliolion päivitys. Tätä kutsutaan, kun IsUpdated -ominaisuuden arvoksi on asetettu true ja olio on lisätty peliin. GameObjectBase.IsUpdated Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
void | MoveTo (Vector location, double speed) |
Yrittää siirtyä annettuun paikkaan annetulla nopeudella. Lisää... | |
void | OnAddedToGame () |
Kutsutaan kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
void | OnRemoved () |
Kutsutaan kun olio poistetaan pelistä. Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
void | OnAddedToGame () |
void | OnRemoved () |
Ominaisuudet | |
double | CurrentRadius [getprivate set] |
Räjähdyksen nykyinen säde. Lisää... | |
double | Force [getset] |
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä. Lisää... | |
double | MaxRadius [getset] |
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa. Lisää... | |
Color | ShockwaveColor [getset] |
Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White Lisää... | |
SoundEffect | Sound [getset] |
Räjähdyksen ääniefekti. Lisää... | |
double | Speed [getset] |
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa) Lisää... | |
bool | UseShockWave [getset] |
Onko paineaalto käytössä. Lisää... | |
double | Volume [getset] |
Kuinka voimakas räjähdyksestä tuleva ääni on, väliltä 0-1.0. Oletusarvona 0.2. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObject | |
override Angle?? | Angle [getset] |
override Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
List< Listener > | AssociatedListeners [getprivate set] |
Tähän peliolioon liitetyt kuuntelijat Lisää... | |
virtual Color | Color [getset] |
Väri, jonka värisenä olio piirretään, jos tekstuuria ei ole määritelty. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | GetChildObjectList [get] |
Palauttaa olion lapsioliot. Lisää... | |
virtual Sizing | HorizontalSizing [getset] |
Koon asettaminen vaakasuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Jättääkö olio kentän valaistuksen huomiotta. Asetettu oletuksena käyttöliittymäkomponenteilla (widget). Lisää... | |
bool | IsAddedToGame [getset] |
Onko olio lisätty peliin. Lisää... | |
bool | IsVisible [getset] |
Piirretäänkö oliota ruudulle. Lisää... | |
ILayout | Layout [getset] |
Asettelija lapsiolioille. Asettaa lapsiolioiden koon sekä paikan. Lisää... | |
int? | ObjectCount [get] |
Olion lapsiolioiden lukumäärä. Kuten Objects.Count, mutta optimoitu. Lisää... | |
SynchronousList< GameObject > | Objects [get] |
Olion lapsioliot. Saa muuttaa. Lisää... | |
override Vector?? | Position [getset] |
virtual Vector | PreferredSize [getset] |
Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää... | |
virtual Shape | Shape [getset] |
Olion muoto. Lisää... | |
string | ShapeString [getset] |
Olion muoto merkkijonona (kenttäeditorin käyttöön) Lisää... | |
override Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
bool | SizingByLayout [getset] |
Onko olion koko asettelijan muokkaama Lisää... | |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Jos true , kuva piirretään niin, ettei se mene olion muodon ääriviivojen yli. Toisin sanoen kuva piirretään tarkasti vain muodon määrittämälle alueelle. Lisää... | |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Määrittää kuinka moneen kertaan kuva piirretään. Esimerkiksi (3.0, 2.0) piirtää kuvan 3 kertaa vaakasuunnassa ja 2 kertaa pystysuunnassa. Lisää... | |
virtual Sizing | VerticalSizing [getset] |
Koon asettaminen pystysuunnassa, kun olio on asettelijan sisällä. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Angle | AbsoluteAngle [getset] |
Olion absoluuttinen kulma maailmassa. Tämä on sama kuin Angle Lisää... | |
Vector | AbsolutePosition [getset] |
Olion absoluuttinen paikka maailmassa. Tämä on sama kuin Position Lisää... | |
double | AbsoluteX [getset] |
Olion paikan absoluttinen X-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
double | AbsoluteY [getset] |
Olion paikan absoluttinen Y-koordinaatti. Tämä on sama kuin X Lisää... | |
abstract Angle | Angle [getset] |
Olion kulma tai rintamasuunta. Nolla = osoittaa oikealle. Lisää... | |
abstract Animation | Animation [getset] |
Animaatio. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
double | Bottom [getset] |
Olion alareunan y-koordinaatti. Lisää... | |
virtual Brain? | Brain [getset] |
Olion aivot. Ks. Brain Lisää... | |
TimeSpan | CreationTime [getprotected set] |
Olion luomisaika. Lisää... | |
Game | Game [get] |
Peli. Lisää... | |
double | Height [getset] |
Olion korkeus (Y-suunnassa, korkeimmassa kohdassa). Lisää... | |
Image | Image [getset] |
Olion kuva. Voi olla null , jolloin piirretään vain väri. Lisää... | |
Angle | InitialRelativeAngle [getset] |
Vector | InitialRelativePosition [getset] |
bool | IsDestroyed [getprivate set] |
Onko olio tuhottu. Lisää... | |
bool | IsUpdated [getset] |
Tarvitseeko olio päivittämistä. Kun perit oman luokkasi tästä luokasta, aseta tämä arvoon true , kun luokan olio tarvitsee päivittämistä. Lisää... | |
Layer | Layer [getset] |
Kerros, jolle peliolio on lisätty. Lisää... | |
double | Left [getset] |
Olion vasemman reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
TimeSpan | Lifetime [get] |
Olion elinaika. Lasketaan siitä lähtien, kun olio luodaan. Lisää... | |
TimeSpan | LifetimeLeft [getset] |
Olion jäljellä oleva elinaika. Lisää... | |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
Olion suurin mahdollinen elinaika. Kun Lifetime on suurempi kuin tämä, olio kuolee. Lisää... | |
IGameObject | Parent [getset] |
Olio, jonka lapsiolio tämä olio on. Jos null , olio ei ole minkään olion lapsiolio. Lisää... | |
virtual Vector | Position [getset] |
Olion paikka. Jos olio on jonkun toisen peliolion lapsi, ks. myös (RelativePosition ). Lisää... | |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Olion kulma suhteessa vanhimpaan vanhempaan. Jos olio ei ole minkään toisen peliolion lapsiolio, tämä on sama kuin Angle . Lisää... | |
double | RelativeBottom [getset] |
Olion alareunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeLeft [getset] |
Olion vasemman reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativePosition [getset] |
Olion paikka suhteessa sen isäntäolioon. Lisää... | |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Sijainti suhteessa vanhimpaan vanhempaan Lisää... | |
double | RelativeRight [getset] |
Olion oikean reunan suhteellinen x-koordinaatti. Lisää... | |
double | RelativeTop [getset] |
Olion yläreunan suhteellinen y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | RelativeUnitY [get] |
Olion koordinaatiston suhteellinen Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Right [getset] |
Olion oikean reunan x-koordinaatti. Lisää... | |
bool | RotateImage [getset] |
Pyöritetäänkö kuvaa olion kulman mukana. Lisää... | |
abstract Vector | Size [getset] |
Olion koko pelimaailmassa. Kertoo olion äärirajat, ei muotoa. Lisää... | |
object | Tag [getset] |
Vapaasti asetettava muuttuja. Lisää... | |
double | Top [getset] |
Olion yläreunan y-koordinaatti. Lisää... | |
Vector | UnitX [get] |
Olion koordinaatiston X-yksikkökantavektori. Lisää... | |
Vector | UnitY [get] |
Olion koordinaatiston Y-yksikkökantavektori. Lisää... | |
double | Width [getset] |
Olion leveys (X-suunnassa, leveimmässä kohdassa). Lisää... | |
double | X [getset] |
Olion paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [getset] |
Olion paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
object | Tag [getset] |
Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
bool | IsDestroyed [get] |
Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
new bool | IsAddedToGame [getset] |
new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
Angle | Angle [getset] |
Animation | Animation [getset] |
Brain | Brain [getset] |
Color | Color [getset] |
TimeSpan | CreationTime [get] |
bool | IgnoresLighting [getset] |
Image | Image [getset] |
bool | IsAddedToGame [get] |
bool | IsVisible [getset] |
Layer | Layer [get] |
TimeSpan | Lifetime [get] |
TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
int | ObjectCount [get] |
IGameObject | Parent [getset] |
Angle | RelativeAngle [getset] |
Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
Vector | RelativePosition [getset] |
Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
Vector | RelativeUnitX [get] |
Vector | RelativeUnitY [get] |
bool | RotateImage [getset] |
Shape | Shape [getset] |
bool | TextureFillsShape [getset] |
Vector | TextureWrapSize [getset] |
Vector | UnitX [get] |
Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
new double | Bottom [getset] |
Alareuna. Lisää... | |
new double | Height [getset] |
Korkeus. Lisää... | |
new double | Left [getset] |
Vasen reuna. Lisää... | |
new double | Right [getset] |
Oikea reuna. Lisää... | |
new Vector | Size [getset] |
Koko. Lisää... | |
new double | Top [getset] |
Yläreuna. Lisää... | |
new double | Width [getset] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
double | Bottom [get] |
Alareuna. Lisää... | |
double | Height [get] |
Korkeus. Lisää... | |
double | Left [get] |
Vasen reuna. Lisää... | |
double | Right [get] |
Oikea reuna. Lisää... | |
Vector | Size [get] |
Koko. Lisää... | |
double | Top [get] |
Yläreuna. Lisää... | |
double | Width [get] |
Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
new Vector | Position [getset] |
Paikka. Lisää... | |
new double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
new double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
Vector | Position [get] |
Paikka. Lisää... | |
double | X [get] |
Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
double | Y [get] |
Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
bool | IsUpdated [get] |
Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Tapahtumat | |
Action< IPhysicsObject, Vector > | ShockwaveReachesObject |
Tapahtuu, kun paineaalto osuu peliolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
Action | AddedToGame |
Tapahtuu, kun olio lisätään peliin. Lisää... | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu, kun olio tuhotaan. Lisää... | |
Action | Removed |
Tapahtuu, kun olio poistetaan pelistä (tuhotaan tai ei). Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
Action | Destroyed |
Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
Action | AddedToGame |
Action | Removed |
Yksityiset jäsenfunktiot | |
void | applyShockwave (PhysicsObject target, Vector distance) |
void | OnShockwaveReachesObject (IPhysicsObject obj, Vector swForce) |
void | PlaySound () |
void | PreloadContent () |
Yksityiset attribuutit | |
bool | initialized |
GameObject | shockWave |
SynchronousList< PhysicsObject > | shockwaveHitObjects = new SynchronousList<PhysicsObject>() |
Staattiset yksityiset attribuutit | |
static Image | commonImage = null |
static SoundEffect | commonSound = null |
Additional Inherited Members | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObject | |
virtual Vector | GetMaximumSize () |
Antaa widgetin maksimikoon siinä tapauksessa, että kokoa ei ole annettu rakentajassa (tai tarkemmin sanoen muuttujan SizingByLayout arvo on true ). Olio ei siis automaattisesti kasva tätä isommaksi. Lisää... | |
virtual void | InitChildren () |
Alustaa lapsioliot Lisää... | |
virtual void | MoveToTarget () |
Liikuttaa kappaletta kohti määränpäätä. Lisää... | |
void | NotifyParentAboutChangedSizingAttributes () |
Should be called whenever properties that might affect layouts are changed. Lisää... | |
Suojatut jäsenfunktiot inherited from Jypeli.GameObjects.GameObjectBase | |
GameObjectBase () | |
Kaikille peliobjekteille yhteinen kantaluokka Lisää... | |
void | OnDestroyed () |
Kun olio tuhotaan Lisää... | |
Suojellut attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
Action | arrivedAction = null |
Kun olio saapuu kohteeseen Lisää... | |
bool | autoResizeChildObjects = true |
double | moveSpeed |
Liikkumisnopeus kohdetta kohti Lisää... | |
Vector? | moveTarget = null |
Piste johon liikutaan Lisää... | |
Timer | moveTimer = null |
Ajastin joka liikuttaa kappaletta kohti kohdepistettä Lisää... | |
Paketin attribuutit inherited from Jypeli.GameObject | |
SynchronousList< GameObject > | _childObjects = null |
Räjähdys.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 37.
Jypeli.Assets.Explosion.Explosion | ( | Explosion | src | ) |
Luo uuden räjähdyksen entisen pohjalta.
src | Kopioitava räjähdys |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 111.
Viittaukset Jypeli.Assets.Explosion.Force, Jypeli.Assets.Explosion.ShockwaveColor, Jypeli.Assets.Explosion.Speed ja Jypeli.Assets.Explosion.UseShockWave.
Viitattu Jypeli.Assets.Grenade.Grenade().
Jypeli.Assets.Explosion.Explosion | ( | double | radius | ) |
Luo uuden räjähdyksen.
radius | Räjähdyksen säde. |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 124.
Viittaukset Jypeli.GameObject.GameObject(), Jypeli.GameObject.Add(), Jypeli.Game.AssertInitialized(), Jypeli.Shape.Circle, Jypeli.GameObject.Color, Jypeli.Assets.Explosion.Force, Jypeli.Assets.Explosion.initialized, Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.IsUpdated, Jypeli.Assets.Explosion.MaxRadius, Jypeli.Assets.Explosion.PreloadContent(), Jypeli.Assets.Explosion.shockWave, Jypeli.Assets.Explosion.Speed, Jypeli.Assets.Explosion.UseShockWave ja Jypeli.Assets.Explosion.Volume.
void Jypeli.Assets.Explosion.AddShockwaveHandler | ( | IPhysicsObject | o, |
Action< IPhysicsObject, Vector > | handler | ||
) |
Laukaisee aliohjelman handler, kun tämän räjähdyksen paineaalto osuu olioon o.
o | Olio, johon paineaallon on osuttava |
handler | Tapahtuman käsittelevä aliohjelma |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 162.
void Jypeli.Assets.Explosion.AddShockwaveHandler | ( | string | tag, |
Action< IPhysicsObject, Vector > | handler | ||
) |
Laukaisee aliohjelman handler, kun tämän räjähdyksen paineaalto osuu olioon o.
tag | Olion tagi, johon paineaallon on osuttava |
handler | Tapahtuman käsittelevä aliohjelma |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 179.
Viittaukset Jypeli.Tagged.Tag.
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 193.
Viittaukset Jypeli.Vector.Angle, Jypeli.Assets.Explosion.CurrentRadius, Jypeli.Assets.Explosion.Force, Jypeli.Vector.FromLengthAndAngle(), Jypeli.PhysicsObject.Hit(), Jypeli.Vector.Magnitude, Jypeli.Assets.Explosion.OnShockwaveReachesObject() ja Jypeli.Assets.Explosion.shockwaveHitObjects.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 151.
Viittaukset Jypeli.Assets.Explosion.ShockwaveReachesObject.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 272.
Viittaukset AdvanceMath.MathHelper.Clamp(), Jypeli.RandomGen.NextDouble(), Jypeli.Sound.Play(), Jypeli.GameObject.Position, Jypeli.Game.Screen, Jypeli.Assets.Explosion.Volume, Jypeli.ScreenView.Width ja Jypeli.Vector.X.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 142.
Viittaukset Jypeli.Assets.Explosion.commonImage, Jypeli.Assets.Explosion.commonSound, Jypeli.Game.LoadImageFromResources() ja Jypeli.Game.LoadSoundEffectFromResources().
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion().
|
virtual |
Ajetaan kun pelitilannetta päivitetään. Päivityksen voi toteuttaa omassa luokassa toteuttamalla tämän metodin. Perityn luokan metodissa tulee kutsua kantaluokan metodia.
Uudelleentoteuttaa luokan Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 220.
Viittaukset Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Assets.Explosion.CurrentRadius, Jypeli.GameObject.Destroy(), Jypeli.Assets.Explosion.Force, Jypeli.PhysicsObject.IgnoresExplosions, Jypeli.Assets.Explosion.initialized, Jypeli.Game.Instance, Jypeli.Game.Layers, Jypeli.Assets.Explosion.MaxRadius, Jypeli.Assets.Explosion.PlaySound(), Jypeli.GameObject.Position, Jypeli.Assets.Explosion.shockWave, Jypeli.Assets.Explosion.shockwaveHitObjects, Jypeli.Time.SinceLastUpdate, Jypeli.GameObject.Size, Jypeli.Assets.Explosion.Speed ja Jypeli.Assets.Explosion.UseShockWave.
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 40.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.PreloadContent().
|
staticprivate |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 41.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.PreloadContent().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 44.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 43.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
private |
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 39.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getprivate set |
Räjähdyksen nykyinen säde.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 64.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getset |
Voima, jolla räjähdyksen paineaallon uloin reuna heittää olioita räjähdyksestä poispäin. Vihje: voit käyttää myös negatiivisia arvoja, jolloin räjähdys imee olioita sisäänsä.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 94.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion(), Jypeli.Assets.Explosion.applyShockwave(), Jypeli.Assets.Tank.Break(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getset |
Suurin säde, johon räjähdys voi kasvaa.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 54.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getset |
Paineaallon väri. Shockwave.Color = Color.White
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 79.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion().
|
getset |
Räjähdyksen ääniefekti.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 59.
|
getset |
Räjähdyksen leviämisnopeus (pikseliä sekunnissa)
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 88.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion(), Jypeli.Assets.ClusterGrenade.Explode() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getset |
Onko paineaalto käytössä.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 49.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion() ja Jypeli.Assets.Explosion.Update().
|
getset |
Kuinka voimakas räjähdyksestä tuleva ääni on, väliltä 0-1.0. Oletusarvona 0.2.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 100.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.Explosion() ja Jypeli.Assets.Explosion.PlaySound().
Action<IPhysicsObject, Vector> Jypeli.Assets.Explosion.ShockwaveReachesObject |
Tapahtuu, kun paineaalto osuu peliolioon.
Määrittely tiedoston Explosion.cs rivillä 105.
Viitattu Jypeli.Assets.Explosion.OnShockwaveReachesObject().