Jypeli 10
The simple game programming library
Jypeli.ILayout rajapintareferenssi

Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin sisälle. Asettelija muuttaa lapsiolioiden kokoa sekä paikkaa. Asettelussa käytetään hyväksi lapsiolioiden ominaisuuksia PreferredSize, HorizontalSizing sekä VerticalSizing. Lisää...

Luokan Jypeli.ILayout luokkakaavio
Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout Jypeli.HorizontalLayout Jypeli.VerticalLayout

Julkiset jäsenfunktiot

void Update (IList< GameObject > objects, Vector maximumSize)
 Päivittää asettelijan olioiden sijainnit Lisää...
 
void UpdateSizeHints (IList< GameObject > objects)
 Päivittää asettelijan koon Lisää...
 

Ominaisuudet

double BottomPadding [getset]
 Alareunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
Sizing HorizontalSizing [get]
 Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan sivusuunnassa Lisää...
 
double LeftPadding [getset]
 Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
GameObject Parent [getset]
 Asettelijan omistaja Lisää...
 
Vector PreferredSize [get]
 Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi. Lisää...
 
double RightPadding [getset]
 Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
double TopPadding [getset]
 Yläreunaan jäävä tyhjä tila. Lisää...
 
Sizing VerticalSizing [get]
 Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan pystysuunnassa Lisää...
 

Yksityiskohtainen selite

Rajapinta asettelijalle. Asettelija asettelee widgetin lapsioliot siten, että ne mahtuvat widgetin sisälle. Asettelija muuttaa lapsiolioiden kokoa sekä paikkaa. Asettelussa käytetään hyväksi lapsiolioiden ominaisuuksia PreferredSize, HorizontalSizing sekä VerticalSizing.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 94.

Jäsenfunktioiden dokumentaatio

◆ Update()

void Jypeli.ILayout.Update ( IList< GameObject objects,
Vector  maximumSize 
)

Päivittää asettelijan olioiden sijainnit

Parametrit
objects
maximumSize

Toteutettu luokassa Jypeli.HorizontalLayout, Jypeli.VerticalLayout ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.

Viitattu Jypeli.GameObject.UpdateLayout().

◆ UpdateSizeHints()

void Jypeli.ILayout.UpdateSizeHints ( IList< GameObject objects)

Päivittää asettelijan koon

Parametrit
objects

Toteutettu luokassa Jypeli.HorizontalLayout, Jypeli.VerticalLayout ja Jypeli.GameObjects.VerticalScrollLayout.

Viitattu Jypeli.GameObject.UpdateSizeHints().

Ominaisuuksien dokumentaatio

◆ BottomPadding

double Jypeli.ILayout.BottomPadding
getset

Alareunaan jäävä tyhjä tila.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 125.

◆ HorizontalSizing

Sizing Jypeli.ILayout.HorizontalSizing
get

Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan sivusuunnassa

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 104.

◆ LeftPadding

double Jypeli.ILayout.LeftPadding
getset

Vasempaan reunaan jäävä tyhjä tila.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 130.

◆ Parent

GameObject Jypeli.ILayout.Parent
getset

Asettelijan omistaja

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 99.

◆ PreferredSize

Vector Jypeli.ILayout.PreferredSize
get

Koko, jota oliolla tulisi olla asettelijan sisällä. Todellinen koko voi olla pienempi, jos tilaa ei ole tarpeeksi.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 115.

Viitattu Jypeli.GameObject.RefreshLayout().

◆ RightPadding

double Jypeli.ILayout.RightPadding
getset

Oikeaan reunaan jäävä tyhjä tila.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 135.

◆ TopPadding

double Jypeli.ILayout.TopPadding
getset

Yläreunaan jäävä tyhjä tila.

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 120.

◆ VerticalSizing

Sizing Jypeli.ILayout.VerticalSizing
get

Kuinka tämän hallitsemat oliot asetellaan pystysuunnassa

Määrittely tiedoston ILayout.cs rivillä 109.


Dokumentaatio tälle rajapinnalle luotiin seuraavasta tiedostosta: