![]() |
Jypeli 10
The simple game programming library
|
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan. void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); } Lisää...
Additional Inherited Members | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
| void | OnAddedToGame () |
| void | OnRemoved () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IGameObject | |
| void | Add (IGameObject childObject) |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > () |
| IEnumerable< T > | GetChildObjects< T > (Predicate< T > predicate) |
| bool | IsInside (Vector point) |
| void | Move (Vector movement) |
| void | MoveTo (Vector location, double speed, Action doWhenArrived) |
| void | Remove (IGameObject childObject) |
| void | StopMoveTo () |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Destroyable | |
| void | Destroy () |
| Tuhoaa kappaleen Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.Updatable | |
| void | Update (Time time) |
| Päivitysfunktio Lisää... | |
Julkiset jäsenfunktiot inherited from Jypeli.IPhysicsObject | |
| void | ApplyTorque (double torque) |
| void | Hit (Vector impulse) |
| void | Push (Vector force) |
| void | Push (Vector force, TimeSpan time) |
| void | Stop () |
| void | StopAngular () |
| void | StopAxial (Vector axis) |
| void | StopHorizontal () |
| void | StopVertical () |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObjectInternal | |
| List< Listener > | AssociatedListeners [get] |
| new bool | IsAddedToGame [getset] |
| new Layer | Layer [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Angle | Angle [getset] |
| Animation | Animation [getset] |
| Brain | Brain [getset] |
| Color | Color [getset] |
| TimeSpan | CreationTime [get] |
| bool | IgnoresLighting [getset] |
| Image | Image [getset] |
| bool | IsAddedToGame [get] |
| bool | IsVisible [getset] |
| Layer | Layer [get] |
| TimeSpan | Lifetime [get] |
| TimeSpan | MaximumLifetime [getset] |
| int | ObjectCount [get] |
| IGameObject | Parent [getset] |
| Angle | RelativeAngle [getset] |
| Angle | RelativeAngleToMainParent [getset] |
| Vector | RelativePosition [getset] |
| Vector | RelativePositionToMainParent [getset] |
| Vector | RelativeUnitX [get] |
| Vector | RelativeUnitY [get] |
| bool | RotateImage [getset] |
| Shape | Shape [getset] |
| bool | TextureFillsShape [getset] |
| Vector | TextureWrapSize [getset] |
| Vector | UnitX [get] |
| Vector | UnitY [get] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Destroyable | |
| bool | IsDestroyed [get] |
| Onko kappale tuhottu Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DimensionalRW | |
| new double | Bottom [getset] |
| Alareuna. Lisää... | |
| new double | Height [getset] |
| Korkeus. Lisää... | |
| new double | Left [getset] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| new double | Right [getset] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| new Vector | Size [getset] |
| Koko. Lisää... | |
| new double | Top [getset] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| new double | Width [getset] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Dimensional | |
| double | Bottom [get] |
| Alareuna. Lisää... | |
| double | Height [get] |
| Korkeus. Lisää... | |
| double | Left [get] |
| Vasen reuna. Lisää... | |
| double | Right [get] |
| Oikea reuna. Lisää... | |
| Vector | Size [get] |
| Koko. Lisää... | |
| double | Top [get] |
| Yläreuna. Lisää... | |
| double | Width [get] |
| Leveys. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.PositionalRW | |
| new Vector | Position [getset] |
| Paikka. Lisää... | |
| new double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| new double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Positional | |
| Vector | Position [get] |
| Paikka. Lisää... | |
| double | X [get] |
| Paikan X-koordinaatti. Lisää... | |
| double | Y [get] |
| Paikan Y-koordinaatti. Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Updatable | |
| bool | IsUpdated [get] |
| Ajetaanko oliolle päivitystä Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.Tagged | |
| object | Tag [getset] |
| Olion tagi, voi olla mitä tahansa Lisää... | |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.IPhysicsObject | |
| Vector | Acceleration [getset] |
| double | AngularAcceleration [getset] |
| double | AngularDamping [getset] |
| double | AngularVelocity [getset] |
| bool | CanRotate [getset] |
| int | CollisionIgnoreGroup [getset] |
| Ignorer | CollisionIgnorer [getset] |
| bool | IgnoresCollisionResponse [getset] |
| bool | IgnoresExplosions [getset] |
| bool | IgnoresGravity [getset] |
| bool | IgnoresPhysicsLogics [getset] |
| double | KineticFriction [getset] |
| double | LinearDamping [getset] |
| double | Mass [getset] |
| double | MomentOfInertia [getset] |
| PhysicsStructure | ParentStructure [get] |
| double | Restitution [getset] |
| double | StaticFriction [getset] |
| Vector | Velocity [getset] |
Ominaisuudet inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| bool | IsDestroying [get] |
| Onko kappale tällä hetkellä tuhoutumassa Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IGameObject | |
| Action | AddedToGame |
| Action | Removed |
Tapahtumat inherited from Jypeli.Destroyable | |
| Action | Destroyed |
| Tapahtuu kun kappale tuhotaan Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.IPhysicsObject | |
| CollisionHandler< IPhysicsObject, IPhysicsObject > | Collided |
| Tapahtuu, kun törmätään toiseen fysiikkaolioon. Lisää... | |
Tapahtumat inherited from Jypeli.DelayedDestroyable | |
| Action | Destroying |
| Tapahtuu kun kappale on tuhoutumassa Lisää... | |
Jypelin sisäiset metodit ja propertyt joihin käyttäjän ei tarvitse päästä käsiksi kuuluvat tähän luokkaan. Kaikki oliot jotka toteuttavat IPhysicsObject-rajapinnan toteuttavat myös IPhysicsObjectInternal-rajapinnan. Ota tämä huomioon jos aiot tehdä oman olion joka toteuttaa suoraan IPhysicsObject(Internal)-rajapinnan.
void UpdateObject(IPhysics obj) { ((IPhysicsObjectInternal)obj).Update(); }
Määrittely tiedoston IPhysicsObject.cs rivillä 73.